poised Zgłoś #1 Napisano 6 Listopada 2009 Witam może mi ktoś pomóc i podać numer katalogowy zaworu N75 do mojego paska z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #2 Napisano 6 Listopada 2009 1H0 906 627 A - Przetwornik ciśnienia turbosprężarki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #3 Napisano 6 Listopada 2009 bylo juz tyle razy wystarczy poszukac....1H0906627A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poised Zgłoś #4 Napisano 6 Listopada 2009 (edytowane) dzięki za pomoc, pewnie było ale nie mogłem znaleźć do swojego modelu a jakiego używacie katalogu części?? Edytowane 6 Listopada 2009 przez poised Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #5 Napisano 6 Listopada 2009 Etka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poised Zgłoś #6 Napisano 6 Listopada 2009 mam Etke 7.0 i nie mam takiego numeru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #7 Napisano 6 Listopada 2009 Ja mam Etke 7.0 i mam taki zawór. Jeżeli wpisujesz nr katalogowy do Etki, to pomiędzy cyframi nie może być odstęp. 1H0906627A z kopiuj ten numer i wklej do Etki. Powinno znaleźć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poised Zgłoś #8 Napisano 6 Listopada 2009 aaaaa to co innego:P wiedziałem że coś robię nie tak jak trzeba, wielkie dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thomas W Zgłoś #9 Napisano 9 Listopada 2009 witam jezeli szukasz zaworu n75 to mam orginalny ze swojego passata 1.8t jest w 100% sprawny,chce jedyne 50zl.moj nr 504537547 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #10 Napisano 9 Listopada 2009 1H0 906 627 A - Przetwornik ciśnienia turbosprężarki. Panowie, a jak ta część nazywa się w IC-sie ? Siedzę już prawie godzinę, i nie mogę znaleźć (N18 znalazłem a N75 nie mogę a zależy mi na sprawdzeniu ceny). Pytam dlatego, że najprawdopodobniej czeka mnie zakup. Autko jest mułowate - od startu do 2000 rpm nic sie nie dzieje , po przełączeniu z I na II nie ma mowy o dynamicznej jeździe - ledwo co się rozpędza (co prawda skrzynia 6-gange (DRW) i na nią zrzucam część problemów z brakiem dynamiki) ale sam "zaworek" też mi się wydaje podejrzany. Z forum wiem, że na zapalonym motorze powinien miarowo cykać - a ja go nie słyszę - za to po wyłączeniu silnika dziwnie terkocze przez parę sekund (kiedyś nawet na forum pisałem że brzmi to jak zwalniający wiatrak od klimy) Dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakubanek Zgłoś #11 Napisano 9 Listopada 2009 czy N75 z 1.8T pasuje do TDI? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panther2 Zgłoś #12 Napisano 9 Listopada 2009 Panowie, a jak ta część nazywa się w IC-sie ? zobacz nazwę " przetwornik podciśnienia " Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #13 Napisano 9 Listopada 2009 Panowie, a jak ta część nazywa się w IC-sie ?Siedzę już prawie godzinę, i nie mogę znaleźć (N18 znalazłem a N75 nie mogę a zależy mi na sprawdzeniu ceny). Czy tego szukałeś?? Zaznaczone na żółto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #14 Napisano 9 Listopada 2009 Dzięki GURAL-u - chyba o to chodziło. Droga zabawka ten przetwornik . PS A jakbyś się ustosunkował do opisu zachowania mojego bolida (silnik AJM 115 KM) - czy winny może być N75 czy raczej przepływka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panther2 Zgłoś #15 Napisano 9 Listopada 2009 tomery u Ciebie przetwornik ciśnienia jest taki sam jak u mnie, nr 1H0 906 627 A, cena w-g sklepu gajos 409,36 netto do skody, o 30 zł drożej do VW. Cena powala z nóg.... Zrobiłem tak, kupiłem w skodzie przetwornik 1J0 906 627A, oraz oprawkę wtyku pasującego do przetwornika 1J0....ponieważ oryginalna ma wejście w kształcie prostokąta. Przełożyłem piny do nowej wtyczki (jedna strona półokrągła), założyłem nowy zawór ciśnienia (1J0....). Cały koszt tej operacji 235 zł brutto. A co do pytania odnośnie braku szmocy to może być i przepływomierz, podłącz się pod VAG i zobaczysz czy generuje błędy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakubanek Zgłoś #16 Napisano 9 Listopada 2009 ja ostatnio pytałem o 1J0 906 627A w sklepie cena 145zł nie mieli tylko samych wtyczek półokrągłych ale to w sumie nie problem bo na forum jest dobry opis jak się bez tego obejść Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #17 Napisano 10 Listopada 2009 Najgorsze jest to że blędów nie ma . Mam gostka co czasami w ASO robi mi mechanikę i przy okazji podpina furke do "kompa". Niestety w sprawach elektryki/automatyki się nie specjalizuje więc nie robi mi profi "vagowania". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panther2 Zgłoś #18 Napisano 10 Listopada 2009 Możesz jeszcze na krótko zamienić miejscami N18 z N75 i wówczas zobaczysz czy faktycznie to zawór, pododbnie możesz zrobić z przepływką (pożyczyć od kogoś na kilka minut). Zobacz czy przewody podciśnienia masz całe, może któryś (giętki) jest załamany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poised Zgłoś #19 Napisano 29 Listopada 2009 hejka, a nie ma różnicy między Twoim silnikiem a moim?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #20 Napisano 16 Marca 2010 Koledzy,czy jest różnica między numerami 058906283f a 058906283c?Tzn,czy ten pierwszy można zastąpić drugim.Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach