Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem ze swoim nawiewem/wyswietlaczem.

 

Prosze bez bicia ! :D

 

Wiec tak, od paru dni nie bylo wcale nawiewu nawet na najszybszym ustawieniu. Wlaczal sie dopiero po przejechaniu paru kilometrow sam z siebie. Za pierwszym razem pomyslalem ze to tylko samochod glupieje i juz sie uspokoil ale nic kazdego dnia zaczelo mi sie tak robic az tu dzisiaj wyswietlil mi sie blad, mianowicie wszystko zaczelo mrugac i pokazaly sie 888

 

Tu jest fotka

 

http://i157.photobucket.com/albums/t61/MarcinOvPoland/01042010462.jpg

 

Wiec pojechalem na zlom i kupilem nowy panel, fakt ze dziala ale jak przekrece kluczyk nie pokazuje sie skala predkosci nawiewu tylko musze wcisnac + zeby sie pokazala (sprawdzalem na zlomie czy dziala i dzialalo, potem jak dojechalem do domu to sie zje....)

 

Tak czy siak, na tym "nowym" panelu dostalem takie bledy:

 

214

 

4F7

 

4F8

 

4FA

 

332

 

318

 

Aha, teraz z nowym panelem tez czasem nawiew nie dziala, dopiero wlaczy sie po paru minutach sam z siebie.

 

Prosze o odpowiedz bo sie zalame ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błędy dały się wykasować? Bo coś ich dużo jak na jeden biedny "climatronic"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cytat z Andrzeja

" Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaĽnika temperatury zewnętrznej."

 

Witam

Od pewnego czasu na wskaźniku klimatronika wartość temperatury pokazuje mi się w stopniach Fahrenheitach a na liczniku w Celsjusza. Próbowałem postępować zgodnie z instrukcją Andrzeja i zmienić na Celsjusze ale niestety bez skutku. Macie Panowie jakąś radę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od pewnego czasu na wskaźniku klimatronika wartość temperatury pokazuje mi się w stopniach Fahrenheitach a na liczniku w Celsjusza. Próbowałem postępować zgodnie z instrukcją Andrzeja i zmienić na Celsjusze ale niestety bez skutku. Macie Panowie jakąś radę?

Spróbuj kombinację AUTO i ECON :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

różnych kombinacji próbowałem ale tej jakoś nie .

dzięki za pomoc, teraz już pokazuje po ludzku

 

pzdr

 

Krzysiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
różnych kombinacji próbowałem ale tej jakoś nie .

No bo taką kombinacją zmienia się sposób wyświetlania temperatury :D Nie wiem, co ty tam czytałeś, że stosowałeś inne kombinacje .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jestem tu nowy mam pytanie czy klimatyzacje manualna dostawiana serwisowo można przerobic na klimatronik i w jaki sposób.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nieoplacalny zabieg

zbyt wysokie koszta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy klimatyzacje manualna dostawiana serwisowo można przerobic na klimatronik i w jaki sposób.

Trzeba było kupić paska z climatronikiem. Manualnej nie opłaca się przerabiać na elektroniczną. Lepiej sprzedać furę i kupić drugą - taką co ma klimę elektroniczną.

 

ps: To jest TEN Filipów koło Olecka? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jestem tutaj nowy i nie za bardzo orientuję się w zasadach wpisywania postów, więc z góry przepraszam, jeżeli coś będzie nie tak. :wsciekly

Mam taki problem, że ogrzewanie nie działa. Po ustawieniu klimatronika na Hi ledwo dmucha i to tylko letnim, a nawet chłodnym powietrzem. Test klimatronika pokazał 2 błędy: 4F8 i 513. Zdjąłem schowek i wydaje mi się, że klapy działają, ale widziałem tylko 2 silniczki. czy jest tam trzeci i jak się do niego dostać, aby sprawdzić czy klapa sie ustawia?

Ponadto jak włączę silnik to w klimatroniku wskaźnik wentylatora (podziałka po lewej stronie wyświetlacza) pojawia się dopiero po kilkunastu sekundach. czy to normalne, bo wydaje mi się, że wcześniej tak nie było i wentylator startował od razu.

Proszę o podpowieź co może być nie tak.

Pozdrawiam i dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu sobie poczytaj o klimatyzacji Klimatyzacja - klimatronik ---- klik

A tu masz o temperaturze silnika - też się moze przydać Temperatura silnika ---- klik

 

I tutaj masz link do strony z tematami, które powinny cię zainteresować - wybierz sobie któryś Tematy o klimatroniku, gdy występują problemy z ogrzewaniem ---- klik

 

Opcja SZUKAJ kolego jest bardzo przydatna - znajduje się na górze strony po prawej :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Tu sobie poczytaj o klimatyzacji Klimatyzacja - klimatronik ---- klik..."

 

Dzięki za zainteresowanie. Opcji szukaj używam, a jakże, przeczytałem nawet cały wątek od deski do deski i inne też, ale nie znalazłem niczego co mogło by mnie naprowadzić na sposób usunięcia usterki. Opisałem to dlatego, że niekiedy łącznie wystąpujące objawy dają jakiś pogląd,a rozpatrywanie ich oddzielnie może jedynie powodowa, że zagrzebie się człowiek w aucie na śmierć.

Dodam tylko, że auko jest serwisowane, nie miało wody w układzie chłodzenia, sam układ jest czysty, więc zachodzę w głowę co mogło się stać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie żartuj, że w tych tematach, co ci podałem - nie ma nic o tym, że jak dasz na HI to z klimy leci lekko ciepłe powietrze. Najpierw skan klimy - czy nie ma błędów. Potem odpowietrzenie instalacji chłodzenia, sprawdzenie nagrzewnicy, termostatu.... itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieęki za podpowiedzi . Przekopałem to wszystko, ale wątki nie przybliżyły mnie do rozwiązania problemu.

Jak pisałem w klimatroniku były 2 błędy 4F8 i 513. W podanym linku są zdjęcia całego panelu, ale akurat nie ma zdjącia od lewej strony, czyli tam gdzie mógłby znajdować się trzeci silniczek ( z opisu zgjęcia wynika że jest). Cięgna po drugiej stronie (czerwone i niebieskie) pracują ok. Wąże przy wymienniku są goręce. Termostat ok., czujnik temp tyle co wymieniony też ok. Układ odpowietrzałem. Spróbuję jeszcze przepłukać pod ciśnieniem nagrzewnicę, ale nie wydaje mi sią aby była zapchana.

Ciekawi mnie przede wszystkim to, dlaczego wskaźnik obrotów wentylatora na klimatroniku włącza się dopiero po kilkunastu sekundach. Może klimatronik pada?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To że wskaźnik obrotów wentylatora na klimatroniku włącza ci się dopiero po kilkunastu sekundach to nie jest żadna awaria. Też mam tak samo , ale u mnie wszystko jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no kolego jestem pod wielkim wrazeniem skad ty takie rzeczy wiesz:) wielkie dzieki za nauczanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepłukałem wczoraj nagrzewnicę, podłączając kerchera pod powrót. Wypłynęła niewielka ilość zanieczyszczeń więc potraktowałem ją jeszcze środkiem do czyszczenia chłodnic, po czym dokładnie przepłukałem, ale nic już z niej nie wypłynęło. Po zmontowaniu ciepełko się pojawiło, więc chyba problem w nagrzewnicy.

Dodam jeszcze, że z nagrzewincy udało mi się wydmuchać 0,4 - 0,5 litra płynu.

 

Czy może ktoś wie ile płynu mieści w sobie nagrzewnica, bo to byłoby wskazówką, czy są tam jeszcze jakieś nieczystości czy też nie.

 

Co do clinatonika to chyba jest ok, gdyż po skasowaniu błędy się nie pojawiają.

 

---------- Post added at 09:31 ---------- Previous post was at 08:49 ----------

 

Aha, teraz z nowym panelem tez czasem nawiew nie dziala, dopiero wlaczy sie po paru minutach sam z siebie.

 

Napisz kolego co u Ciebie z tym wskaźnikiem nawiewu, mam podobny problem, tylko że u mnie pojawia się po kilku lub kilkunastu sekundach. czy udało Ci się coś temu zaradzić?

 

Może trzeba klimatronika przywrócić do ustawień fabrycznych ???

 

Sory tak tylko kombinuję, gdyż nawet nie wiem czy to możliwe i w jaki sposób można to zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W podanym linku są zdjęcia całego panelu, ale akurat nie ma zdjącia od lewej strony, czyli tam gdzie mógłby znajdować się trzeci silniczek ( z opisu zgjęcia wynika że jest).

to zdjecie?

Elementy klimy.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisał Bo.Ka

 

Może trzeba klimatronika przywrócić do ustawień fabrycznych ???

 

Sory tak tylko kombinuję, gdyż nawet nie wiem czy to możliwe i w jaki sposób można to zrobić.

 

 

Ustawienia fabryczne w klimatroniku da się przywrócić ale tylko za pomocą Vag i robi się to wtedy gdy masz błąd 43F. Jak to zrobić znajdziesz bez problemu na tym forum . Nic trudnego. Odrazu ci powiem że to nic nie da ponieważ fakt, iż wskaźnik obrotów wentylatora na klimatroniku włącza ci się dopiero po kilkunastu sekundach to nie jest żadna awaria

Edytowane przez Mario
brak cytatu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mnie tez sie to kiedys stalo ale puzniej zniknelo.. teraz dziala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności