Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co widziałem to wystarczy odkręcić pół zderzaka z prawej strony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

pierwszy raz podłączyłem samemu kompa do auta i po odpaleniu VAG-COM 3.11 pokazały mi się m.in błędy dot. klimy:

- 603 - Silnik klapy nawiewu / odmrażania (V85) - Mechanizm przełączający nawiew między obszarem nóg a szybą (tryb odmrażania)

- 1271 - Nastawnik klapy nawiewu regulacji temperatury (V68) - Mechanizm kontroli temperatury

- 1272 - Nastawnik klapy centralnej (V70) - Mechanizm nawiewu centralnego

- 1274 - Nastawnik klapy spiętrzającej (V71) - Mechanizm zamkniętego/otwartego obiegu powietrza

 

Dodam, że 1,5roku temu po sprowadzeniu auta z Niemiec mechanik wymieniał mi nagrzewnicę na nową (był to powód sprzedaży Niemca - zbyt droga wymiana w Niemczech) i pytanie czy ta wymiana mogłaby stworzyć te błędy ? Klima działa bez zarzutu, ciepło/zimno obiegi też ok i czy związku z tym mogę te błędy usunąć czy lepiej dać auto do sprawdzenia jakiemuś znawcy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok, dzięki za info, a powiedz jeszcze kiedy te błędy ew. mogą powrócić ? kiedy po skasowaniu mogę przeskanować auto?

z góry dzięki za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymiana lub czyszczenie silniczkow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat raczej do olania, trzeba rozbierać deskę żeby naprawić/wymienić a w zasadzie nic złego się nie dzieje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyszczenie nie zawsze będzie dobrym rozwiązaniem, jak blaszka potencjmetru wytarta (zużyta) to nie będzie działała jak należ nawet po czyszczeniu.
U mnie i wiekszosci na forum pomoglo czyszczenie, Blaszka zachodzi smarem, ktora trzeba przeczyscic Kontaktem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie i wiekszosci na forum pomoglo czyszczenie, Blaszka zachodzi smarem, ktora trzeba przeczyscic Kontaktem.

 

ok, ale deche trzeba zrzucic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ok, ale deche trzeba zrzucic?
Calosc operacji opisana na forum. Deski nie trzeba zrzucac, tylko schowek pasazera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podrzucisz linka dla potomnych?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byłoby miło, tym bardziej, że prawdopodobnie czeka mnie naprawa tego, bo po wykasowaniu błędów część z nich powróciła:

- 1271 - Nastawnik klapy nawiewu regulacji temperatury (V68) - Mechanizm kontroli temperatury

- 1272 - Nastawnik klapy centralnej (V70) - Mechanizm nawiewu centralnego

Edytowane przez StasieQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak w temacie. Bardzo proszę o analizę błędów climatronica z Passata B5 FL 2004 r., 1,9 TD, 101 KM, automat:

Błędy po autodiagnozie bez użycia interfejsu

332    02

31d    02

25b    02

4F7    02

4F8    02

4FA    02

Gdzie 02 to jest ten niezmienny zapis z prawej strony

Z góry wielkie dzięki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co. To oznacza 444 02 

Jak ustawie na ciepło to nie leci lub letki ciepło to jest 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

brak błędów, jak masz rozgrzany silnik i nie ma ciepła to nagrzewnica wraz z układem chłodzenia do płukania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mądry ja zapomniałem na którym ramieniu silniczka ster. klapami nawiewu było założone cięgno czerwone oraz niebieskie (v68, v71)
Sugerując się tym półksiężycem na ramieniu czerwony chyba był tutaj? (fot.) a niebieski? Podpowie mi ktoś?

IMG_20200627_200120.jpg

EDIT: może komuś się przyda rozwiązanie co i jak działa z V70, V71 oraz V68

 

Edytowane przez RA_FEEL_IT!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jest mi to ktoś w stanie ogarnąć czy wszystko jest okej, bo zastanawia mnie wartość kanału 01 - dlaczego jest - 99oC 

 

Z góry dzięki, 

Pozdrawiam 

Ktoś pomoże??? 

Edytowane przez bartez789

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki błąd:

4FA 02 oraz 538. Wiem, że 4FA "Mechanizm/silnik nastaw klapy nawiewu powietrza", ale nie za bardzo mogę znaleźć co to jest za błąd 538. Rozumiem, że 02 to jest liczba błędów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Kolegów...

Piszę ten temat, ponieważ miałem już taką samą sytuację.. trzeci raz, powiedźmy w odstępach jednomiesięcznych :/

Więc tak, wsiadam do auta, odpalam silnik.. i widzę że nie podświetla się panel klimatronika. Oczywiście, klimatyzacja, czy nawiew, nie działają. Przyglądam się panelowi, i widzę, że nie widzi temperatury zewnętrznej. Tam gdzie powinna być wyświetlana temperatura zewnętrzna, jest po prostu "- -°C".

Działanie klimatyzacji, wraca dopiero po wykonaniu autodiagnozy klimatronika (naciskamy jednocześnie przycisk obieg wewnętrzny oraz ECON i włączamy stacyjkę).

Powraca podświetlenie panelu, powraca temperatura zewnętrzna na panelu, klimatyzacja i nawiew zaczynają działać.

Zawsze po tym incydencie, w sterowniku silnika zapisane są 2 błędy :

08 - Klimatyzacja

01336 - Grupowa magistrala danych układu komfortu

49-10 - Brak komunikacji - Sporadyczny

19 - CAN Gateway

01320 - Sterownik Climatronic (J255)

49-10 - Brak komunikacji - Sporadyczny

 

Panel Klimatronika, po wykonaniu auto diagnozy, wypluwa błąd 538

3485948600_1632773559.jpg

 

Edytowane przez cabanmat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam miałem błąd 4A4 po teście klimatronika. po wielu próbach i co tylko wyszło zepsuty przekaźnik 267. po wyminie wszystko działa

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat. Ktoś podpowie o co chodzi w diagnozie z kanałem 0. Pacjent to 1.8T przedlift, jak wszedłem dzisiaj w diagnozę to na kanale 0 miałem temperaturę prawie -15 stopni, później w czasie jazdy zeszło do ok. -4. Sprawdziłem VCDS i żadnych błędów klimatronika zapisanych nie było, nie znalazłem również wartości minusowej w żadnym kanale. Klima niby działa, była ostatnio dobijana, ale wg mnie nie chłodzi tak jak powinna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności