Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

czy w serwisie klimatyzacji mi to zrobią tzn sprawdzą poziom czynnika chłodzącego?

 

Sprawdzą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,jak mogę sprawdzić moduł klimatronika po wyjęciu z auta czy jest dobry??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Koledzy niestety od dzisiaj mam problem z moim Climatronikiem w Passacie B5 1.8T. W dniu dzisiejszym podczas odpalania zaczął migać climatronik oraz zaobserwowałem, że podczas pracy silnika nie działa dmuchawa. Po wciśnięciu kombinacji przycisków obieg zamknięty oraz ECON wyskoczył błąd 4F9. Oczywiście sprawdzając co oznacza ten błąd szybko wziąłem się za demontaż dmuchawy w celu sprawdzenia stanu szczotek. Ku mojemu zdziwieniu szczotki wbrew pozorom były naprawdę jeszcze grube, w poprzednim aucie przerabiałem temat szczotek i jak dla mnie te są prawie jak nówki. Dodam, że podczas włączonego zapłonu dmuchawa normalnie działa, można sterować obrotami wszystkim, gdy włączę silnik dmuchawa przestaje się odzywać.

 

Według Climatronika mam błąd 4F9 a jak podpiąłem VAG'a to wyskoczył błąd 01273.

 

Poniżej przesyłam filmik który nakręciłem aby zobrazować mój przypadek. Będę bardzo wdzięczny za jakieś sugestie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podczas odpalania zaczął migać climatronik
Widac ze koledze sie nie chcialo czytac tematu.

Miganie - najprawdopodobniej oznacza niskie cisnienie czynnika chlodzacego w klimie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Milanie oznacza błąd. Przy niskim ciśnieniu powinien pojawić się błąd 318.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Milanie oznacza błąd
No racja ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam szukałem i na forum nic nie znalazłem. Wiec tak klima mi nie działa od pewnego czasu, po podłaczeniu Vag mam dwa błędy

 

 

Address 08: Auto HVAC

2 Faults Found:

 

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 28

Reset counter: 43

Mileage: 128881 km

Time Indication: 0

Date: 2012.07.11

Time: 17:17:45

 

00041 - Indirect Ventilation Flap Motor (V213)

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 28

Reset counter: 43

Mileage: 128881 km

Time Indication: 0

Date: 2012.07.11

Time: 17:17:45

 

 

Pierwszy z nich, jest mi znany gdyż poczytałem troche o nim na forum. Niestety o drugim praktycznie nic nie znalazłem a poświęciłem na to człe popołudnie. znalazłem zmianke na forum audi ale bez odpowiedzi. Jesli jest ktoś kumaty w tym temacie i zna rozwiązanie mojego problemu to proszę o pomoc. Dodam jeszcze ze nie dawno byłem na przeglądzie AC i została nabita klimatyzacja. Przed Przeglądem wszystko było OK.

 

I ja mam problem z tymi samymi błędami. I jak @zajob777 z pierwszym teoretycznie poradzę sobie, ale ten drugi:

00041 - Indirect Ventilation Flap Motor (V213)

000 - - - Intermittent

 

Nigdzie o nim nic nie znalazłem.

Pomożecie ?

Choćby podpowiedzcie gdzie jest ten silniczek klapy V213 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd 4a4 co to??

 

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I ja mam problem z tymi samymi błędami. I jak @zajob777 z pierwszym teoretycznie poradzę sobie, ale ten drugi:

00041 - Indirect Ventilation Flap Motor (V213)

000 - - - Intermittent

 

Nigdzie o nim nic nie znalazłem.

Pomożecie ?

Choćby podpowiedzcie gdzie jest ten silniczek klapy V213 ?

Może to Ci pomoże. Zdjęcie z Google.b8f4523c31811293bdef818408b9f10e.jpg

Klapy b6/b7.

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, co oznacza błąd 332 :)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dopisuje sie do istniejacego tematu mam rowniez problem z bledami nawiewu wyskakuje mi na lewym wyswietlaczy blad 2cc czy jest ktos w stanie mi powiedziec co to moze byc dziekuje z gory za pomoc Passat B6 2.0 FSI

 

 

I

Edytowane przez samon8989

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to może być, że włączam auto diagnozę, czekam 20-30 minut i nic się nie dzieje? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wczoraj bylem u goscia od klimy. Mam paska juz 5 lat gdy go kupilem klima cos tam chlodzila a gosc mowil ze wystarczy doladowac jednak nigdy tego nie zrobilem. Wczoraj mnie wzielo zeby wkoncu ja uruchomic wiec podjechalem. Gosc podal najpierw 6 atmosfer powietrza w celu sprawdzenia czy sprezarka zaskoczy no i zaskoczyla jednak wydawala dziwne odglosy (chyba lozysko) gosc powiedzial ze to przez to ze dlugo nie chodzila i ze moze sie rozrusza chociaz reki sobie nie da uciac... Mniejsza z tym... Podpiol maszyne ktora po sprawdzeniu ukladu napelnila czynnik.(mowil ze jak bedzie cos nie tak to maszyna zapyta czy napelniac czy nie) no i po naladowaniu klima chodzila. Przejechalem kawalek sprezarka buczala swoje a po wlaczeniu klimy bylo slychac przekaznik. Ucieszylem sie i zdziwilem ze dziala po takim czasie niestety do rana. Rano wsiadlem do auta a tu zonk. Przekaznika nie slychac sprezarka sie nie zalacza. Czy mozliwe ze uklad nagle sie rozszczelnil i czynnik uciekl?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nagle tylko nie była szczelna już w momencie napełniania.

 

A sprawdza się azotem, nie powietrzem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw napil powietrze w celu sprawdzenia czy sie zalaczy. Pozniej mowil ze maszyna sprawdzi uklad wiec pewnie azotem, no i niby uklad byl ok bo maszyna nie pytala tak jak on mowil co ma robic. Czy napelniac czy zakonczyc. Wiec raczej nagle. Jesli by wczesniej byla rozszczelniona az tak ze w ciagu kilku godzin ucieklo wszystko to chyba powietrze czy azot czy maszyna tez wykazalaby cos nie tak z ukladem? Nie wiem czy mam sie dochodzic z gosciem czy nie ale skoro mowi ze sprawdza a po nocy czynnik znika...

 

Na wyciagu z maszyny widze ze podala UV czyli rozumiem ze mozna odnalezc nieszczelnosc lampa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie takie proste z tym wykryciem nieszczelności azotem czy maszyną. Azot podany do starego układu mógł niczego nie pokazać, próżnia podawana przez maszynę również. A na pracującym układzie masz ciśnienia wyższe i temperatury też spore. Coś (choćby na zaworach lub o-ring) mogło puścić i tyle.

 

Lampą UV gdzie się da można sprawdzać. Ja stawiam na kompresor lub skraplacz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stawiasz na te dwie rzeczy przez to ze nie bylo uzywane tak? Kompresor=sprezarka? Czy wtedy gaz ucieknie? Dzwonilem do niego mam podjechac sprawdzic cisnienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bylem u goscia, cisnienia nie bylo a po nabiciu powietrza odrazu uslyszelismy syczenie. Syczy na dole od strony pasazera gosc mowi ze to skraplacz (taki zbiorniczek jakby). Jak to sie nazywa fachowo bo jak wpisze skraplacz to wyskakuja mi chlodnice a to bardziej pasuje do osuszacza. Jak sie to nazywa? Czy do wymiany trzeba zdjac zderzak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności