Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

ja nie mam problemu z dogrzewaniem silnika bo przejezdzam kilka km i mam te 90 stopni, tylko chodzi mi o to czy ta różnica temp na zegarach i klimatroniku może wynikać z tego że czujnik pada ? Z tego co wiem to jedno i drugie jest obsługiwane z jednego czujnika który jest czteropinowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy pytam ponownie czy w na poszczególnych kanałach climatronika można gdzieś odczytać temperaturę skrzyni automatycznej?????

Jesli nie to jaki prosty program polecacie z kablem do kompa lub coś z bluetoothem na androida żeby w czasie na bieżąco podglądać temperaturę skrzyni automatycznej..??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jaki nr kanału odpowiada za pokazywanie temp. cieczy chłodzącej chodzi mi sprawdzenie z rana czujnika G62 i G2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale kolega bodino podał nr. kanału na Vag-u czy przez klimatronic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a przez klimatronic da rade jakoś sprzawdzić temp cieczy chodzi mi o czujnik G2 i G62

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na pierwszej stronie masz wszystko napisane :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mój problem jest całkiem inny ponieważ po włączeniu zapłony na wyświetlaczu pokazuje się temperatura ujemna (-51) i samochód grzeje jak szalony dopiero po przejechaniu kilkunastu kilometrów temperatura wskakuje na odpowiednią wartość. Jaka może być przyczyna takiej wariacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale gdzie - na panelu od klimy? To masz walnięty czujnik temperatury zewnętrznej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak dokładnie na panelu. teraz pytanie czy lepiej oddać samochód do mechanika czy łatwo samemu wymienić. Jeśli możesz kolego opisz położenie czujnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po stronie kierowcy - w komorze silnika - znajdź przewód koloru czarnego, który idzie w dół zderzaka. Ewentualnie zacznij od drugiej strony, czyli w zderzaku z przodu - poszukaj wpietego termometru.

 

No i wpisz w google albo w forumową szukajke - czujnik G-17. To zobaczysz czego szukać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy dużo kosztuje. Spróbuj go wskrzesić ;-) . Ostatnio sam wszystkie naprawiałem. Troszkę czasu i chęci oraz kontakt do styków i będzie śmigał dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiem ale chce kupić na alledrogo na spokojnie go zrobić i tylko podmienić bo w aucie moze tez okazać sie ze nie da sie zrobić i będę zmuszony wszystko składać od nowa a po co jak wsadzę dobry działający , i właśnie nie wiem jaki kupic

 

powiem tak: na 99% wyciagniesz i go uleczysz bez kupowania innego. Numer silniczka musisz poszukac w ETKA - ja nie posiadam. Jesli chcesz opis wyjecia pisz na PW-podaj maila to Ci podeslę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z ogrzewaniem mianowicie ciepłe powietrze z nadmuchu zależne jest od obrotów silnika. Na wolnych mimo ustawionej temu na hi leci zimne podczas jazdy i przyspieszenia tez jedynie od czasu do czasu ze stałymi obrotami jest ciepłe. Kody z climatronic to 4f9. Wymieniona nagrzewnica termostat uszczelka pod głowicą rok temu. Co może być przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa wody - wirnik się ukręcił :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pompa wody - wirnik się ukręcił :hmm

 

Hmm rozrząd i pompa wody wymienione również i dodam że przed wymianą również występowały te objawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To musisz sprawdzić, czy klapka otwiera się i zamyka w całym zakresie ruchu. Dodatkowo w klimatroniku zobaczyc, jakie są wartości wychylenia podawane. Maxymalne wychylenie, to powinno wskazywać 255.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież pisał, ze wymienił :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A prosty test zrobil kolega?

Na zapalonym silniku sciagnac waz doplywowy do nagrzewnicy. Jak slabo leci, to prawdopodobnie pompa walnieta, a jak leci, to zalozyc spowrotem i powtorzyc czynnosc z drugim wezem. Jak nie leci, albo slabo leci to nagrzewnica trafiona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymieniona nagrzewnica termostat uszczelka pod głowicą

 

rozrząd i pompa wody wymienione również

 

A prosty test zrobil kolega?

slabo leci, to prawdopodobnie pompa walnieta, a jak leci, to zalozyc spowrotem i powtorzyc czynnosc z drugim wezem. Jak nie leci, albo slabo leci to nagrzewnica trafiona.

 

Przecież ma to wszystko wymienione :bry2

Czytaj ze zrozumieniem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności