gregor23 Zgłoś #1101 Napisano 14 Lutego 2012 Czy jest jeszcze inna kombinacja klawiszy by wejść w tryb diagnostyczny? próbowałemwentylator większa prędkość+ niebieski temperatura+econ wentylator mniejsza prędkość +niebieski temperatura+econ u mnie działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fildo Zgłoś #1102 Napisano 14 Lutego 2012 wentylator mniejsza prędkość +niebieski temperatura+econ u mnie działa. u mnie niestety nie próbowałem,przyciski te wciskacie przy normalnej pracy ogrzewania na pracujacym silniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor23 Zgłoś #1103 Napisano 14 Lutego 2012 Kluczyk na zapłon bez odpalania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1104 Napisano 14 Lutego 2012 Kluczyk na zapłon bez odpalania.Z odpalonym silnikiem tez dziala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1105 Napisano 14 Lutego 2012 przyciski te wciskacie przy normalnej pracy ogrzewania na pracujacym silniku? Czy na pracującym silniku, czy nie - nie ma to znaczenia. A że masz rocznik '97, to u ciebie jest inaczej kolego. Powyższa kombinacja działa dla modeli z niebieskim podświetleniem. U nas jest ciut inaczej. Panel klimy niebieski: [Went -] + [Temp -] + [Econ] Panel klimy zielony: [Went +] + [Temp -] + [Econ] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymciak Zgłoś #1106 Napisano 17 Lutego 2012 Witam, Dziś zrobiłem test klimy przez interfejs kilka błędów wyskoczyło ale na to rozwiązanie już znalazłem.. Zaciekawił mnie wyświetlacz klimatronika a dokładnie zaznaczona część wyświetlacza.. W instrukcjach passata nie znalazłem tego znaczka.. ktoś wie co oznacza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BZIKU Zgłoś #1107 Napisano 26 Lutego 2012 witam mi po naciśnięciu na climatroniku econ i zamknięcie obiegu wyskakuje takie coś (256 00) w tym że ta szóstka to nie wiem czy to jest sześć czy małe b,więc albo to jest,, 25b 00,, albo ,,256 00,,dodam że wszystko jest raczej sprawne. Prosiłbym o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
david1881 Zgłoś #1108 Napisano 26 Lutego 2012 witam mi po naciśnięciu na climatroniku econ i zamknięcie obiegu wyskakuje takie coś (256 00) w tym że ta szóstka to nie wiem czy to jest sześć czy małe b,więc albo to jest,, 25b 00,, albo ,,256 00,,dodam że wszystko jest raczej sprawne. Prosiłbym o pomoc Szukajka nie gryzie... 25b - siłownik klapy V85 w przestrzeni na nogi lub odmrażania Zrób adaptację, jeśli nie pomoże to wtedy TO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qickare Zgłoś #1109 Napisano 8 Marca 2012 A co zrobić kiedy mam panel climatronic z przyciskiem off? (b4) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1110 Napisano 18 Marca 2012 Odgrzeję kotleta... Mam problem z wyświetlaniem temperatury zewnętrznej, pokazuje dziwne rzeczy, na dworze jest 18 a pokazuje 10. Odłączyłem czujnik przed chłodnicami, nadal bez zmian, odłączyłem czujnik koło filtra kabinowego, bez zmian... Dziwne jest, że w blokach pomiarowych w 4 pokazuje mi ta temperaturę zaniżoną, na 5 i 6 pokazuje zbliżone do siebie 18-20 stopni. Blok 4 wg. opisu odpowiada za temp. zprzed chłodnicy, a jak odłączę ten czujnik to blok 5 wskakuje na -51... I podmiana panelu climatronic nie pomogła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mk1975 Zgłoś #1111 Napisano 18 Marca 2012 Witam wszystkich. Ja włączam tryb serwisowy trzymając wciśnięty ECON i naciskając jednocześnie niebieski kwadracik bez naciskania innych przycisków. Wyjście z trybu serw. raz ECON. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wydra Zgłoś #1112 Napisano 22 Marca 2012 Czy na pracującym silniku, czy nie - nie ma to znaczenia. A że masz rocznik '97, to u ciebie jest inaczej kolego. Powyższa kombinacja działa dla modeli z niebieskim podświetleniem. U nas jest ciut inaczej. Panel klimy niebieski: [Went -] + [Temp -] + [Econ] Panel klimy zielony: [Went +] + [Temp -] + [Econ] mam panel klimy niebieski, ale żadna z tych kombinacji nie działa, jest jakiś inny sposób ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CARS_VW Zgłoś #1113 Napisano 29 Marca 2012 witam,mam passata b5 1.9 tdi 90 KM,klimatronic. Mam problem z klima,jest napełniona (po wcisnieciu zaworka syknelo)załącza sie także sprężarka na AUTO oraz po wyłączeniu ECON. Sprawdziłem także wiatrak klimy,który po włączeniu zaczyna pracować,a wyłączając klimę rozłącza się także wiatrak. Wszystko wygląda dobrze,poza tym,że nie chłodzi powietrza. Zdiagnozowałem i wystąpił jeden błąd 4FA, 4FA Mechanizm/silnik nastaw klapy nawiewu powietrza – V71 (awaria siln/zablokowany) Czy ten błąd jest odpowiedzialny za brak chłodzenia powietrza????? Proszę o pomoc i z góry dzięki wszystkim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scooby Zgłoś #1114 Napisano 30 Marca 2012 Witam, Na panelu climatronic mam błąd 382, na Vagu pokazuje mi błąd 00898. Podłączyłem na krótko cewkę i słyszę jak się załącza (cicho, ale słychać). Pomiar napięcia na kabelkach idących do cewki wskazał 0V. Dodam, że mam niskie ciśnienie w układzie (komputer jeszcze nie wskazał, ale widać że słabe po wciśnięciu zaworu). Macie panowie jakieś propozycje co by można było sprawdzić? Czy jest możliwe, że błąd występuje przez zbyt niskie ciśnienie gazu w układzie (jednocześnie nie wskazując tego problemu na PC)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1115 Napisano 30 Marca 2012 na Vagu pokazuje mi błąd 00898.TO chyba nie na VAG-COMie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scooby Zgłoś #1116 Napisano 30 Marca 2012 (edytowane) TO chyba nie na VAG-COMie? Tak na VAG-COMie, ale tak jak pisałem, na klimatroniku wyszło mi 382. Edytowane 30 Marca 2012 przez scooby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1117 Napisano 31 Marca 2012 Tak na VAG-COMie, W swoim spisie nie znajduje takiego nr bledu. Oprocz nr bledu Vag pokazal ci tez jego tresc. Co bylo napisane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scooby Zgłoś #1118 Napisano 31 Marca 2012 W swoim spisie nie znajduje takiego nr bledu. Oprocz nr bledu Vag pokazal ci tez jego tresc. Co bylo napisane? 00898 - Control Circuit A/C compressor 010 - Open or Short to Plus Tak jak pisałem - sprawdzałem cewkę i jest OK. Ew. moje pytanie brzmi - czy jeżeli jest niskie ciśnienie w układzie (ale komputer tego nie wskazuje jeszcze jako błąd), czy wyskoczy błąd 00898? Osobiście mi się wydaje, że 00898 to jakiś błąd mechaniczny/elektryczny i ciśnienie w układzie nie ma nic z nim wspólnego, no ale mogę się mylić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekB Zgłoś #1119 Napisano 21 Kwietnia 2012 Witam wszystkich! Może zacznę od początku, jak kupiłem swojego paska, to na klimie nie działało ciepło- zimno(jak się nie mylę to silniczek v68)od tego silniczka odłączony był ten plastik i przedłużony dzięki czemu można było regulować ręcznie ciepło-zimno. Pojechałem do znajomego "klimatro-mechanika", który podłączył do kompa i zdiagnozował ze padł właśnie w/w silniczek. Kupiłem na allegro używany, podłączyłem go, żeby spróbować czy działa, ale niestety nie zadziałał. Postanowiłem pojechać do mechanika, żeby podłączył mi do kompa i zobaczył czy jest on sprawny, czy po prostu kupiłem feler(dodam ze nie wiem jak inaczej mogę go sprawdzić), mechanik podłączył pod kompa i wyskoczyły następujące błędy: 00603, 01274, 01299, powiedział ze się nie orientuje czy któryś z tych błędów to ten silniczek. Przeglądając forum dowiedziałem się ze można zrobić samo diagnozę klimatronika, wiec zrobiłem i wyskoczyły mi następujące błędy: 25b-00, 4f7-00, 4fa-00, 513-00, następnie 000 czyli koniec listy błędów. Próbowałem je skasować ale skasował mi się tylko ten ostatni 513, jednak po następnej próbie samo diagnozy powrócił ponownie. Mam prośbę czy mógłby mi ktoś pomóc i powiedzieć co mam z tym zrobić. Z tego co wyczytałem to te pierwsze trzy błędy, to błędy w silniczkach i rozumiem ze mam te silniczki wymienić, nie wiem jednak co oznacza błąd 513 i co z nim zrobić. Mam jeszcze jedno pytanie czy jest możliwe że przez te pozostałe błędy nie będzie działał również ten silniczek, który kupiłem czyli v68. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1120 Napisano 22 Kwietnia 2012 rozumiem ze mam te silniczki wymienić, Albo przeczyscic. Temat na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach