MAPET Zgłoś #1 Napisano 3 Listopada 2009 ktos wywalal ostani tlumik w passku b3 1.8? bedzie glosno ? mysle nad zrobieniem side pipe czyli wydech pod progiem ale wywalilbym koncowy wydech nie chce meic jednak za glosno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 3 Listopada 2009 ostatni tlumik jest przelotowy wiec nie ma mega znaczenia w tlumieniu glosnosci. bardziej srodkowy, ale z racji tego ze to benzyna to i tak skok halasu moze byc dosyc wyrazny. co innego w turbodieslu. tam moglbys dac sama rure Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yokuze Zgłoś #3 Napisano 3 Listopada 2009 Souler właśnie ostatni tłumik jest komorowy, środkowy jest przelotowy. Możesz dać zamiast kata tłumik przelotowy ewentualnie dopasować jakiś komorowy. Ja w AAm-ie miałem wywalone wszystko,(prosta rura do koncowego) tylko został mi końcowy z końcówką, dosyć ładnie chodził jak dla mnie, a o to mój były dupówóz http://yokuze21.wrzuta.pl/film/2g5iyRf9bTl/pasek Ale dosyć ładnie wygląda Passat z takim wydechem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer666 Zgłoś #4 Napisano 4 Listopada 2009 Ja jeżdżę bez ostatniego. Sam się wywalił Daje radę. Wcale nie jest głośno, a jaki rasowy pomruk, hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #5 Napisano 4 Listopada 2009 Ja jeżdżę bez ostatniego. Sam się wywalił Może i dźwięk ma charakter, a czasem nie wysiada kolega po dłuższej jeździez podkrążonymi oczami od wdychanego dwutlenku....:D:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #6 Napisano 4 Listopada 2009 Witam Jak wygląda ostatni tłumik w srodku nie wiem .. za to środkowy (orginał VW) wygląda tak jak na fotkach poniżej. Po wywaleniu ostatniego bedziesz miał głośniej, ale nie jakoś tragicznie.Jak mi się kiedyś urwał ostatni i zatrzymali mnie niebiescy to nic nie powiedzieli że za głośno, i zrobiłem tak z nim jeszcze 200km i nawet głowa mnie nie bolała Ma ktoś może fotkę wybebeszonego ostatniego ? tak z ciekowości pozdrawiam herflik-00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #7 Napisano 4 Listopada 2009 dzieki panowie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yokuze Zgłoś #8 Napisano 5 Listopada 2009 Tylko tyle znalazłem, jak będę wywalał swój(jeszcze oryginał) To porobie fotki wnętrza. http://www.cad.pl/rys/tlumik.JPG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chris Zgłoś #9 Napisano 5 Listopada 2009 Nic nie będzie głośno - nie wiem, czy rodzaj silnika ma tu coś do rzeczy, bo ja mam 2.0 a nie 1.8, ale ja dowiedziałem się, że mam urwany ostatni tłumik na...przeglądzie!!! Poziom głośności był taki sam, tylko trochę bardziej było słychać takie "pyr,pyr,pyr" (taki jakby rasowy pomruk ). Zaskoczyło mnie to bardzo (ten urwany tłumik), bo w ogóle nie domyśliłem się, że tam jest coś urwane właśnie dlatego, że nic nie było słychać - wisiał sobie tylko na obejmie jako atrapa). Nie wiem ile jeździłem wcześniej z urwanym, ale -mało tego-jeszcze później tydzień tak "kursowałem" i nikt mi nic nie powiedział. Zapytałem diagnostę, jak to możliwe, że nic nie było słychać, to odpowiedział: "a bo Passaty to takie ciche samochody" (sam miał kiedyś B3, więc to na pewno sentyment . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yokuze Zgłoś #10 Napisano 5 Listopada 2009 Zobacz mój filmik jak chodził tylko z ostatnim tłumikiem, reszta to prosta rura. Dosyć cicho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach