Skocz do zawartości
Fizyk

Zawieszenie z golfa 3 do B3?

Rekomendowane odpowiedzi

z tego co wyczytałem to , orgi sprężyny przednie z Golf 3 maja dlugość 390mm , a z passka b4 maja 510mm.

 

Gdyby tak faktycznie było to bym szurał miską. Założyłem Obniżające 40 od golfa III więc wychodziłoby że poszedłem 160 mm w dół!

 

Kolego całe kolumny przednie są zamienne pomiędzy B3 B4 i Golfem III.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprężyny przed 94r. mają ostatni zwój 83mm , a po 94 66mm.

 

ja mam z kwietnia 94 auto , to musze szukac tych pierwszych ...

 

 

ma ktos do sprzedania przednie springi zGTI -20?? ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego passat b3 i b4 mają takie same zawieszenia bez względu na rocznik. Jedyna różnica, że do vr6 jest trochę mocniejsze żeby kompensować wagę silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha, róznica jest w springach od golfa....

 

to jaki rozmiar jest w B4??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajdę oryginalne springi to zmierzę i ci powiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile ale do siebie wstawiłem springi zielone z golfa 2 który miał motorek 1.8 z racji ze u mnie jest taki sam silnik siedzi może z centymetr do dwóch niżej co w golfie.

Co prawda jak założyłem 15" feleunek z balonem 50 to musiałem dać gumę usztywniającą (która mi dała przy okazji z dwa centy do góry) w środek sprężyny bo trzepałem oponą o nadkole bo za nisko siedział a był to cholernie nie komfortowy dźwięk:P

teraz wiem że dodatkowo lepiej nadkole wyciągnąć i zaklepać:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy będą pasować do mojego b4 variant 94 rok ??

pasować będą ale tył siądzie niżej niż przód, a jak coś załadujesz do bagażnika to będziesz ciągnął dupą po asfalcie.

druga rzecz to taka że zużycie seryjnych amortyzatorów zwiększa się kilkakrotnie, jeśli już zakładać sportowe sprężyny to i amorki o mniejszym skoku.

po trzecie jak już zakładać to gwint..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak by zalożył tylko na przód ....?

tył i tak mi sieddzi niżej niż przód a mam nowe springi i amory.

 

o zużycie amorów sie nie boje bo mają ok 20tys przejechane i ja mam zamiar zrobic jeszcze z 20 tys .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak by zalożył tylko na przód ....?

to sobie wyobraź jak to będzie wyglądało... :wmorde

 

tył i tak mi sieddzi niżej niż przód a mam nowe springi i amory.

źle dobrany komplet.. tył powinien być równo z przodem, a nawet troszkę wyżej na serii..

 

o zużycie amorów sie nie boje bo mają ok 20tys przejechane i ja mam zamiar zrobic jeszcze z 20 tys .

żebyś się nie zdziwił...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
żebyś się nie zdziwił...

Nie strasz chłopaka...

...miałem w innym aucie obniżające sprężyny na standardowych amorach i wszystko było okey (tylko na przodzie).

Tylko zimą było jak w ursusie....sprawność amorów przez kilka przeglądów (czyli lat) nie zeszła poniżej 70 %.

 

Auto siada około 30 mm a to nie jest dużo.

Ważne aby sprężyny miały tyle samo zwoi co ori i będzie dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie strasz chłopaka...

...miałem w innym aucie obniżające sprężyny na standardowych amorach i wszystko było okey (tylko na przodzie).

Tylko zimą było jak w ursusie....sprawność amorów przez kilka przeglądów (czyli lat) nie zeszła poniżej 70 %.

ja miałem w tym sprężyny obniżające, w golfie to wyglądało nawet nawet, było obniżenie jakieś -40, -50 mm(przynajmniej wizualnie tak wyglądało), jechało się golfem w miarę dobrze.

założyłem do swojego, przód usiadł -60, tył -70, du*a skakała jak ping pong. jeżeli droga była dobra to jechało się ekstra super, auta dużo mocniejsze jak przyszło do zakrętu to wymiękały ale jak trzeba było jechać kiepską drogą z wybojami to musiałem jak emeryt jechać.. jeden tylni amor padł po tym skakaniu..

Auto siada około 30 mm a to nie jest dużo.

tyle to jeszcze jest do zniesienia, i amorki tak nie cierpią. ale przy większym obniżeniu nie ma sensu z seriyjnymi amorami jeździć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności