Skocz do zawartości
robrze

Problem z uruchomieniem silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Zapowietrzony układ paliwowy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Układ niezapowietrzony, rozrusznik kręci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet kompletnie zapowietrzony układ sam się odpowietrzy. Pompka w zbiorniku w tym pomaga. Trzeba tylko uważać by rozrusznika nie odpalić!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mozesz cos wiecej o tym odpowietrzaniu napisac, bo ja wlasnie podejrzewam to u siebie, silnik na chwilke odpala i po ok 1sek gasnie. Dzis probowalem go odpalic, ale mialem slaba baterie i sie nie udalo. Jak odpowietrza sie te bestie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bym powiedział ze u ciebie immo go blokuje. Błędy z kompa odczytaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sekcji dotyczacej immo brak bledow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to skoro możesz coś odczytać pokaż to pochwal się błędami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adres 01: Silnik Plik etykiet: Brak

Nr seryjny SW: 03G 906 018 FG HW: 03G 906 018 FG

Komponent: R4 2.0l PPD1.5 G 0907

Kodowanie: 0000072

Kod serwisu: WSC 05314

 

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

005270 - Zawór przełączający chłodnicy układu EGR (N345): zwarcie z plusem

P1496 - 006 - Zwarcie z plusem

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01010001

Priorytet błędu: 1

Częstość błędu: 2

Wew.licznik błędów: 40

Przebieg: 89159 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2009.02.27

Czas: 00:15:33

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 0 /min

Moment obrotowy: 152.0 Nm

Prędkość: 0.0 km/h

0.00 %

Napięcie: 11.07 V

Ilość powietrza/Obr.: 953.8 mg/suw

Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw

 

012296 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40): sygnał poza tolerancją

P3008 - 006 - Zwarcie z plusem - Sporadyczny

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00010001

Priorytet błędu: 0

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 40

Przebieg: 89159 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2009.02.27

Czas: 00:15:46

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 160 /min

Moment obrotowy: 152.0 Nm

Prędkość: 0.0 km/h

Kąt skrętu kier.: -47.95°

Kąt: 0.0 °

(bez jednostek): 1.0

Kąt skrętu kier.: -12.73°

 

Kody gotowości: B/D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam dzikie wrażenie że komuś udało siś pomylić wtyczki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cos wiecej nt Twojej teorii ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ rozładowywał mi się akumulator, sprawdzałem dzisiaj przyczynę poprzez podłączenie miernika w układ i następnie wyciąganie poszczególnych bezpieczników.

Znalazłem przyczynę (radio) jednak po tej czynności nie mogę uruchomić samochodu :(.

Wyciągałem i wkładałem po kolei wszystkie bezpieczniki z wnętrza (lewa i prawa strona) oraz z komory silnika (obok akumulatora).

Czy problem z odpaleniem może być z tym powiązany czy to tylko zbieg okoliczności ???

 

Parę faktów:

- po podłączeniu do komputera brak błędów silnika i immobilizera,

- wszystkie bezpieczniki ponownie sprawdziłem , są ok

- akumulator jest nowy w pełni naładowany

- rozrusznik kręci "jak szalony"

- brak jakiejkolwiek reakcji silnika, nawet nie drgnie, nie zaskakuje.

- zbiornik w 1/4 zapełniony paliwem.

 

Czy mogła się jakoś zablokować pompa paliwa, i czy da się to stwierdzić komputerem ?

Które dokładnie przekaźniki i bezpieczniki są od pompy paliwa ?

 

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i porady - jutro po południu zaczynam walkę z usterką.

Edytowane przez rainman777
przeniesiony reg. pkt. 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ponieważ rozładowywał mi się akumulator, sprawdzałem dzisiaj przyczynę poprzez podłączenie miernika w układ i następnie wyciąganie poszczególnych bezpieczników.

Znalazłem przyczynę (radio) jednak po tej czynności nie mogę uruchomić samochodu :(.

Wyciągałem i wkładałem po kolei wszystkie bezpieczniki z wnętrza (lewa i prawa strona) oraz z komory silnika (obok akumulatora).

Czy problem z odpaleniem może być z tym powiązany czy to tylko zbieg okoliczności ???

 

Parę faktów:

- po podłączeniu do komputera brak błędów silnika i immobilizera,

- wszystkie bezpieczniki ponownie sprawdziłem , są ok

- akumulator jest nowy w pełni naładowany

- rozrusznik kręci "jak szalony"

- brak jakiejkolwiek reakcji silnika, nawet nie drgnie, nie zaskakuje.

- zbiornik w 1/4 zapełniony paliwem.

 

Czy mogła się jakoś zablokować pompa paliwa, i czy da się to stwierdzić komputerem ?

Które dokładnie przekaźniki i bezpieczniki są od pompy paliwa ?

 

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i porady - jutro po południu zaczynam walkę z usterką.

 

Sam sobie muszę odpowiadać :( ,

Dalsze fakty,

- pompa paliwa nie działała - została wymieniona na sprawną,

- nowy filtr paliwa, zalany do pełna.

a samochód nie zamierza współpracować i dalej nie daje się uruchomić

(akumulator ponownie naładowany do pełna i rozrusznik mocno kręci).

Brak błędów w komputerze (oprócz hamulców,kierownicy i radia - standard po odłączeniu akumulatora).

 

Zaczyna mi brakować pomysłów co się mogło spaprać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Bladyy

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem tu nowy i nie mogę póki co założyć swojego tematu dlatego podepnę się pod istniejący wątek. Panowie mam Passata B6 2005 r, silnik 2.0 FSI i nie mogę go za cholerę uruchomić. Wymieniony został sterownik silnika, immo, stacyjka, moduł komfortu, getaway. Wszystko z jednego samochodu oczywiście z tym samym silnikiem. Auto odpala, i po sekundzie gaśnie... objawy takie same jakby immo blokowało. Dodam że pompa normalnie podaje paliwo. Błędów na kompie brak... Siedziało nad tym dwóćh elektroników i nie ruszyło z miejsca. Ktoś ma może jakiś pomysł jak go uruchomić? coś sprawdzić przekodować? poproszę o info jak dla zielonego w tym temacie :) pozdrawiam i dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze ,ktos da rade odpowiedziec, mnie samego to ciekawi,mam na oku auto z podobnymi objawami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie było podobnie auto odpalało i 2 sek. gasło.Wymieniłem juz chyba wszystko i okazało sie że był zapchany filtr paliwa.Po wymianie pali i śmiga ze az miło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności