robrze Zgłoś #1 Napisano 30 Października 2009 Były stuki http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=64944&highlight=stuki . Teraz po wymianie szklanek, wałka rozrządu i panewek silnik nie daje się uruchomić. Czy ktoś ma pomysł co może być przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ShOcK Zgłoś #2 Napisano 30 Października 2009 Zapowietrzony układ paliwowy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #3 Napisano 30 Października 2009 A kręci wogóle ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robrze Zgłoś #4 Napisano 30 Października 2009 Układ niezapowietrzony, rozrusznik kręci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #5 Napisano 30 Października 2009 A komputer pokazuje jakies błędy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #6 Napisano 30 Października 2009 Nawet kompletnie zapowietrzony układ sam się odpowietrzy. Pompka w zbiorniku w tym pomaga. Trzeba tylko uważać by rozrusznika nie odpalić!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lcf Zgłoś #7 Napisano 30 Października 2009 A mozesz cos wiecej o tym odpowietrzaniu napisac, bo ja wlasnie podejrzewam to u siebie, silnik na chwilke odpala i po ok 1sek gasnie. Dzis probowalem go odpalic, ale mialem slaba baterie i sie nie udalo. Jak odpowietrza sie te bestie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #8 Napisano 30 Października 2009 Bym powiedział ze u ciebie immo go blokuje. Błędy z kompa odczytaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lcf Zgłoś #9 Napisano 30 Października 2009 W sekcji dotyczacej immo brak bledow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #10 Napisano 30 Października 2009 No to skoro możesz coś odczytać pokaż to pochwal się błędami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lcf Zgłoś #11 Napisano 30 Października 2009 Adres 01: Silnik Plik etykiet: Brak Nr seryjny SW: 03G 906 018 FG HW: 03G 906 018 FG Komponent: R4 2.0l PPD1.5 G 0907 Kodowanie: 0000072 Kod serwisu: WSC 05314 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 005270 - Zawór przełączający chłodnicy układu EGR (N345): zwarcie z plusem P1496 - 006 - Zwarcie z plusem Ramka zamrożona: Stan błędu: 01010001 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 40 Przebieg: 89159 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2009.02.27 Czas: 00:15:33 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Moment obrotowy: 152.0 Nm Prędkość: 0.0 km/h 0.00 % Napięcie: 11.07 V Ilość powietrza/Obr.: 953.8 mg/suw Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw 012296 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40): sygnał poza tolerancją P3008 - 006 - Zwarcie z plusem - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00010001 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 40 Przebieg: 89159 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2009.02.27 Czas: 00:15:46 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 160 /min Moment obrotowy: 152.0 Nm Prędkość: 0.0 km/h Kąt skrętu kier.: -47.95° Kąt: 0.0 ° (bez jednostek): 1.0 Kąt skrętu kier.: -12.73° Kody gotowości: B/D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #12 Napisano 30 Października 2009 Mam dzikie wrażenie że komuś udało siś pomylić wtyczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lcf Zgłoś #13 Napisano 30 Października 2009 Cos wiecej nt Twojej teorii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lewmir Zgłoś #14 Napisano 26 Stycznia 2014 (edytowane) Ponieważ rozładowywał mi się akumulator, sprawdzałem dzisiaj przyczynę poprzez podłączenie miernika w układ i następnie wyciąganie poszczególnych bezpieczników. Znalazłem przyczynę (radio) jednak po tej czynności nie mogę uruchomić samochodu . Wyciągałem i wkładałem po kolei wszystkie bezpieczniki z wnętrza (lewa i prawa strona) oraz z komory silnika (obok akumulatora). Czy problem z odpaleniem może być z tym powiązany czy to tylko zbieg okoliczności ??? Parę faktów: - po podłączeniu do komputera brak błędów silnika i immobilizera, - wszystkie bezpieczniki ponownie sprawdziłem , są ok - akumulator jest nowy w pełni naładowany - rozrusznik kręci "jak szalony" - brak jakiejkolwiek reakcji silnika, nawet nie drgnie, nie zaskakuje. - zbiornik w 1/4 zapełniony paliwem. Czy mogła się jakoś zablokować pompa paliwa, i czy da się to stwierdzić komputerem ? Które dokładnie przekaźniki i bezpieczniki są od pompy paliwa ? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i porady - jutro po południu zaczynam walkę z usterką. Edytowane 27 Stycznia 2014 przez rainman777 przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lewmir Zgłoś #15 Napisano 27 Stycznia 2014 Ponieważ rozładowywał mi się akumulator, sprawdzałem dzisiaj przyczynę poprzez podłączenie miernika w układ i następnie wyciąganie poszczególnych bezpieczników. Znalazłem przyczynę (radio) jednak po tej czynności nie mogę uruchomić samochodu . Wyciągałem i wkładałem po kolei wszystkie bezpieczniki z wnętrza (lewa i prawa strona) oraz z komory silnika (obok akumulatora). Czy problem z odpaleniem może być z tym powiązany czy to tylko zbieg okoliczności ??? Parę faktów: - po podłączeniu do komputera brak błędów silnika i immobilizera, - wszystkie bezpieczniki ponownie sprawdziłem , są ok - akumulator jest nowy w pełni naładowany - rozrusznik kręci "jak szalony" - brak jakiejkolwiek reakcji silnika, nawet nie drgnie, nie zaskakuje. - zbiornik w 1/4 zapełniony paliwem. Czy mogła się jakoś zablokować pompa paliwa, i czy da się to stwierdzić komputerem ? Które dokładnie przekaźniki i bezpieczniki są od pompy paliwa ? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i porady - jutro po południu zaczynam walkę z usterką. Sam sobie muszę odpowiadać , Dalsze fakty, - pompa paliwa nie działała - została wymieniona na sprawną, - nowy filtr paliwa, zalany do pełna. a samochód nie zamierza współpracować i dalej nie daje się uruchomić (akumulator ponownie naładowany do pełna i rozrusznik mocno kręci). Brak błędów w komputerze (oprócz hamulców,kierownicy i radia - standard po odłączeniu akumulatora). Zaczyna mi brakować pomysłów co się mogło spaprać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bladyy Zgłoś #16 Napisano 18 Maja 2014 Witam wszystkich forumowiczów. Jestem tu nowy i nie mogę póki co założyć swojego tematu dlatego podepnę się pod istniejący wątek. Panowie mam Passata B6 2005 r, silnik 2.0 FSI i nie mogę go za cholerę uruchomić. Wymieniony został sterownik silnika, immo, stacyjka, moduł komfortu, getaway. Wszystko z jednego samochodu oczywiście z tym samym silnikiem. Auto odpala, i po sekundzie gaśnie... objawy takie same jakby immo blokowało. Dodam że pompa normalnie podaje paliwo. Błędów na kompie brak... Siedziało nad tym dwóćh elektroników i nie ruszyło z miejsca. Ktoś ma może jakiś pomysł jak go uruchomić? coś sprawdzić przekodować? poproszę o info jak dla zielonego w tym temacie pozdrawiam i dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #17 Napisano 26 Maja 2014 moze ,ktos da rade odpowiedziec, mnie samego to ciekawi,mam na oku auto z podobnymi objawami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patermistrz Zgłoś #18 Napisano 30 Maja 2014 U mnie było podobnie auto odpalało i 2 sek. gasło.Wymieniłem juz chyba wszystko i okazało sie że był zapchany filtr paliwa.Po wymianie pali i śmiga ze az miło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach