Gość dan03 Zgłoś #1 Napisano 29 Października 2009 Witam.posiadam passata 2.0 tfsi.problem tego typu że falują obroty w różnych odstepach czasu(pomaga mocne przegazowanie).wszyscy rozkładają ręce.wymienione został świece,cewki,przepustnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #2 Napisano 29 Października 2009 Kolego przykro mi że nie znam odpowiedzi na twój kłopot z passatem ale wiem że to forum to Nie śmietnik i zgodnie z regulaminem nie wolno zakładać takich samych tematów co kilka dni. Na następnej stro nie jest identyczny temat założony przez Ciebie.Na przyszłość używaj wyszukiwarki bo o ile pamiętam to jest kilka tematów związanych z Twoim zagadnieniem a jeśli nie to edytuj już raz założony temat a nie powielasz ten sam robiąc zamieszanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_piotr Zgłoś #3 Napisano 31 Października 2009 z jakiego miesiąca masz passata 2007 ? rok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hyestar Zgłoś #4 Napisano 30 Stycznia 2014 (edytowane) Witam, mam podobny problem. Passat 2006r. 2,0tfsi 200km Przy zimnym silniku przez 3-7 minut jest wszystko ok, po tym zaczyna falowanie i coraz gorzej. Po godzinie jazdy już nawet może wachać od 700 do 3500obr/min. Stojąc w korku na "D" i też po 5-iu minutach nagrzaniu silnika szarpie. Czy ktoś kojarzy co może być przyczyną? Poniżej wideo mojego auta: Pzdr Edytowane 30 Stycznia 2014 przez hyestar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinvw78 Zgłoś #5 Napisano 30 Stycznia 2014 Witam, mam podobny problem. Passat 2006r. 2,0tfsi 200km Przy zimnym silniku przez 3-7 minut jest wszystko ok, po tym zaczyna falowanie i coraz gorzej. Po godzinie jazdy już nawet może wachać od 700 do 3500obr/min. Stojąc w korku na "D" i też po 5-iu minutach nagrzaniu silnika szarpie. Czy ktoś kojarzy co może być przyczyną? Poniżej wideo mojego auta: Pzdr Jakieś błędy w sterowniku silnika?przyczyn może być wiele chociażby lewe powietrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peteruper Zgłoś #6 Napisano 30 Stycznia 2014 Ja miałem lewe powietrze na uszczelce kolektora dolotowego i obroty mi skakały miedzy 800 a 1200 wiec warto to sprawdzić . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hyestar Zgłoś #7 Napisano 31 Stycznia 2014 Ja miałem lewe powietrze na uszczelce kolektora dolotowego i obroty mi skakały miedzy 800 a 1200 wiec warto to sprawdzić . Dzięki za odpowiedź. W poniedziałek biorę na warsztat to sprawdze a jak nie lewe powietrze to co może być przyczyną? Znajomy oglądając to wideo mówi że to "przepustnica". O ile to możliwe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinvw78 Zgłoś #8 Napisano 31 Stycznia 2014 Dzięki za odpowiedź. W poniedziałek biorę na warsztat to sprawdze a jak nie lewe powietrze to co może być przyczyną?Znajomy oglądając to wideo mówi że to "przepustnica". O ile to możliwe? Na podstawie wideo można baaaaaaardzo gdybać i przypuszczać,jak nie ma błędów to prosta sprawa:sciągnij osłonę silnika i w momencie jak faluje pomału stopniowo przysłaniaj otwór przepustnicy ręką do momentu aż wyrówna obroty,w ten sposób silnik ssie powietrze sobie "gdzieś tam" a nie przepustnicą dlatego wariuje,ale zaczął bym od kompa,analizy błędów,bloków,ewentualnie nastawy przepustki,pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doran Zgłoś #9 Napisano 31 Stycznia 2014 (edytowane) Zawór odmy skrzyni korbowej - Stawiam 99.9% że to pomoże a pieniądze gówniane. Odepnij waż i zatkaj palcem, jesli obroty przestana wariować, masz odpowiedź. Edytowane 31 Stycznia 2014 przez Doran Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hyestar Zgłoś #10 Napisano 5 Lutego 2014 Zawór odmy skrzyni korbowej - Stawiam 99.9% że to pomoże a pieniądze gówniane.[ATTACH=CONFIG]113766[/ATTACH] Odepnij waż i zatkaj palcem, jesli obroty przestana wariować, masz odpowiedź. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi a szczególnie dziękuję użytkowanika "Doran". Problemem był "Zawór odmy skrzyni korbowej" cena nowego to 162zł w serwisie VW. Po tym autko chodzi jak zegarek. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
voldo_k Zgłoś #11 Napisano 4 Grudnia 2014 Miałem ten sam problem z silnikiem 2.0TFSI. Falujące obroty od 800 do 1200 na rozgrzanym silniku. Dodatkowo nieprzyjemne szarpniecie/zadławienie silnika/ przy ujęciu gazu podczas jazdy. Dzięki powyższym informacjom oraz informacjom z forum "Elektroda.pl" /kolega tam bardzo dokładnie opisał poszukiwania usterki i swoje testy m.in. jazdę przez cztery dni z zaślepionym dolotem od zaworu odpowietrzenia skrzyni korbowodowej do kolektora ssącego/ po wymianie zaworu /zakup tylko w serwisie 160 PLN/ samochód jeździ jak należy. Dziękuję wszystkim którzy pisali na ten temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heniekoss Zgłoś #12 Napisano 30 Grudnia 2014 Witam Pytanie do Wszystkich co wymienili "odmę" i mają spokój - czy powinno syczeć z odmy po wyłączeniu silnika? Mam A6 2.0TFSI BPJ i mam takie same objawy ale dodatkowo wyskakuje bląd P2279 i zapala się kontrolka silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #13 Napisano 18 Lutego 2022 W dniu 31.01.2014 o 21:29, Doran napisał: Zawór odmy skrzyni korbowej U mnie faluje tylko przez pierwsze 20-30sek na zimnym silniku, do momentu az zacznie schodzic z obrotow. Pozniej jest OK. To tez winny bedzieten zawor? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach