Skocz do zawartości
kass

Nie odpala jak stoi na pochyłym.

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, silnik AWX, jeśli dłużej postoi na pochyłości kręci ale nie zapala, zazwyczaj nic się nie wyświetla, czasami że nie ma oleju (a jest, paliwo też pod korek, akumulator nowy) czasami coś po niemiecku mi napisze:P, silnik nie dostaje paliwa ale nie wygląda mi to na immobilizer. Jak zjadę z pochyłości i dłużej pokręcę z wciśniętym gazem to w końcu zapali. Dodam jeszcze że mam jakiś problem z turbiną ale to chyba nie ma związku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa ja nie jestem specem ale to może nieszczelny układ paliwowy?

Ale nie wiem co by miało z tym wspólnego parkowanie pochyłe...

 

A ogólnie jak już odpali to jak się zachowuje podczas jazdy i w ogóle jak pracuje czy np kopci jak tak to na czarno czy niebiesko itp...

Edytowane przez waldi2807

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że na początku trochę głośniej pracuje, ale nie wiem czy to nie sugestia. Ogólnie ostatnio mam problemy ze spadkiem mocy (czasami też tryb serwisowy sam mi wskakuje więc w trasę się nie ładuje) w przyszłym tygodniu sprawdzam pod tym kątem turbinę i przepływomierz.

 

Ale wydaje mi się że jedno z drugim nie ma nic wspólnego.

 

Aha, i jeszcze jedno, VAG nic nie pokazuje.

Edytowane przez kass

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Z tą głośną pracą to nie jestem pewien ale tak jest gdy niema ciśnienia oleju czy jakoś tak więc może jeżeli parkujesz na pochyle to właśnie wtedy oleju nie umie Ci pompa pociągnąć czy co?? przynajmniej tak mi się to kojarzy. może najlepiej byłoby pod VAG-a podpiąć i wszystko się okaże.A jak długo masz tego pasacika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wydaje mi się że na początku trochę głośniej pracuje

Silnik póki rozprowadzi olej to zawsze będzie głośniej pracował. 3-4 sec olej zostaje rozprowadzony i już pracuje kulturalnie, jak na Passka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem albo miałem. Od dawna nie pozwalam sobie na parkowanie takie aby auto było pochylone całe na prawą stronę czyli np. nie parkuję lewymi kołami na krawężniku, dlatego pisze że może miałem problem wolę nie sprawdzać. Krótko mówiąc tak ustawione auto nie odpalało po wyprostowaniu po jakimś czasie odpalał. Ktoś podpowiedział mi że problem ze smokiem w zbiorniku. Nie wiem nie sprawdzałem ale może ty sprawdź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak już pisałem VAG nic nie pokazuje. Samochód mam od nowości, przebieg ok 230 000, przeglądy w ASO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swego czasu miałem taką sytuację, że miałem niski ( ale w normie ) poziom oleju silnikowego i postawiłem auto z górki. Nie mogłem go odpalić, ponieważ olej nie dochodził do hydraulicznych popychaczy zaworów, te się nie otwierały jak trzeba i silnik nie mógł zaskoczyć. Po stoczeniu się na równe zaskoczył od razu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

miałem podobne objawy.

 

Z początku wystarczało jak stał na moim pochyłym podjeździe przodzem w dół, ale to też przestało pomagać. Diagnoza - nieszczelna pompa vacum. Po wymianie na sprawną pali na "kopa".

Po dłuższym czasie życia z tą wadą po tylna część silnika zrobiła się tłusta i brudna od ropy, którą przepuszczała pompa vacum.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

miałem podobne objawy.

 

Z początku wystarczało jak stał na moim pochyłym podjeździe przodzem w dół, ale to też przestało pomagać. Diagnoza - nieszczelna pompa vacum. Po wymianie na sprawną pali na "kopa".

Po dłuższym czasie życia z tą wadą po tylna część silnika zrobiła się tłusta i brudna od ropy, którą przepuszczała pompa vacum.

 

pozdrawiam

Może to komuś pomoże.Miałem ten sam przypadek.Na pochyleniu ,małym wzniesieniu już rano nie odpalał.Co ja nie wymieniałem.Ile forsy wydałem.A to własnie ta pompa vacum miała nieszczelność.250 zł regeneracja -gwarancja na 6m-c.Pali teraz idealnie.Jako dodatek powiem że od tej pompy idzie przewód który też się wyciera w jednym miejscu i tam też może dojść do nieszczelności po pewnym czasie.A ten wężyk jest mocno drogi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności