kass Zgłoś #1 Napisano 25 Października 2009 Jak w temacie, silnik AWX, jeśli dłużej postoi na pochyłości kręci ale nie zapala, zazwyczaj nic się nie wyświetla, czasami że nie ma oleju (a jest, paliwo też pod korek, akumulator nowy) czasami coś po niemiecku mi napisze:P, silnik nie dostaje paliwa ale nie wygląda mi to na immobilizer. Jak zjadę z pochyłości i dłużej pokręcę z wciśniętym gazem to w końcu zapali. Dodam jeszcze że mam jakiś problem z turbiną ale to chyba nie ma związku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #2 Napisano 25 Października 2009 (edytowane) Dziwna sprawa ja nie jestem specem ale to może nieszczelny układ paliwowy? Ale nie wiem co by miało z tym wspólnego parkowanie pochyłe... A ogólnie jak już odpali to jak się zachowuje podczas jazdy i w ogóle jak pracuje czy np kopci jak tak to na czarno czy niebiesko itp... Edytowane 25 Października 2009 przez waldi2807 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kass Zgłoś #3 Napisano 25 Października 2009 (edytowane) Wydaje mi się że na początku trochę głośniej pracuje, ale nie wiem czy to nie sugestia. Ogólnie ostatnio mam problemy ze spadkiem mocy (czasami też tryb serwisowy sam mi wskakuje więc w trasę się nie ładuje) w przyszłym tygodniu sprawdzam pod tym kątem turbinę i przepływomierz. Ale wydaje mi się że jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Aha, i jeszcze jedno, VAG nic nie pokazuje. Edytowane 25 Października 2009 przez kass Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #4 Napisano 25 Października 2009 Z tą głośną pracą to nie jestem pewien ale tak jest gdy niema ciśnienia oleju czy jakoś tak więc może jeżeli parkujesz na pochyle to właśnie wtedy oleju nie umie Ci pompa pociągnąć czy co?? przynajmniej tak mi się to kojarzy. może najlepiej byłoby pod VAG-a podpiąć i wszystko się okaże.A jak długo masz tego pasacika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #5 Napisano 25 Października 2009 Wydaje mi się że na początku trochę głośniej pracuje Silnik póki rozprowadzi olej to zawsze będzie głośniej pracował. 3-4 sec olej zostaje rozprowadzony i już pracuje kulturalnie, jak na Passka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiolkor Zgłoś #6 Napisano 25 Października 2009 Mam podobny problem albo miałem. Od dawna nie pozwalam sobie na parkowanie takie aby auto było pochylone całe na prawą stronę czyli np. nie parkuję lewymi kołami na krawężniku, dlatego pisze że może miałem problem wolę nie sprawdzać. Krótko mówiąc tak ustawione auto nie odpalało po wyprostowaniu po jakimś czasie odpalał. Ktoś podpowiedział mi że problem ze smokiem w zbiorniku. Nie wiem nie sprawdzałem ale może ty sprawdź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kass Zgłoś #7 Napisano 25 Października 2009 Jak już pisałem VAG nic nie pokazuje. Samochód mam od nowości, przebieg ok 230 000, przeglądy w ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej_B Zgłoś #8 Napisano 26 Października 2009 Swego czasu miałem taką sytuację, że miałem niski ( ale w normie ) poziom oleju silnikowego i postawiłem auto z górki. Nie mogłem go odpalić, ponieważ olej nie dochodził do hydraulicznych popychaczy zaworów, te się nie otwierały jak trzeba i silnik nie mógł zaskoczyć. Po stoczeniu się na równe zaskoczył od razu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eMKo Zgłoś #9 Napisano 26 Października 2009 Witam, miałem podobne objawy. Z początku wystarczało jak stał na moim pochyłym podjeździe przodzem w dół, ale to też przestało pomagać. Diagnoza - nieszczelna pompa vacum. Po wymianie na sprawną pali na "kopa". Po dłuższym czasie życia z tą wadą po tylna część silnika zrobiła się tłusta i brudna od ropy, którą przepuszczała pompa vacum. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maślak Zgłoś #10 Napisano 12 Grudnia 2013 Witam, miałem podobne objawy. Z początku wystarczało jak stał na moim pochyłym podjeździe przodzem w dół, ale to też przestało pomagać. Diagnoza - nieszczelna pompa vacum. Po wymianie na sprawną pali na "kopa". Po dłuższym czasie życia z tą wadą po tylna część silnika zrobiła się tłusta i brudna od ropy, którą przepuszczała pompa vacum. pozdrawiam Może to komuś pomoże.Miałem ten sam przypadek.Na pochyleniu ,małym wzniesieniu już rano nie odpalał.Co ja nie wymieniałem.Ile forsy wydałem.A to własnie ta pompa vacum miała nieszczelność.250 zł regeneracja -gwarancja na 6m-c.Pali teraz idealnie.Jako dodatek powiem że od tej pompy idzie przewód który też się wyciera w jednym miejscu i tam też może dojść do nieszczelności po pewnym czasie.A ten wężyk jest mocno drogi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach