jaro15 Zgłoś #1 Napisano 23 Października 2009 panowie mam pytanie zchipowałem passata 1.8t na 185kucy po 5/6 razy dobrego deptania(0/140km) turbo robi się czerwone postoje ok3/4 min i jest normalne czy tak ma być pozdrawiam:cool: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario535 Zgłoś #2 Napisano 23 Października 2009 to jest normalne turbina wytrzyma takie traktowanie tylko pamietaj o chłodzeniu turbiny przed zgaszeniem silnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #3 Napisano 24 Października 2009 Według mnie to nie jest normalne. Jak dla mnie oznacza to, zbyt dużą temp. gazów wylotowych lub za dużą prędkość obr. wirników. Ja bym się temu przyjrzał bliżej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marmsn Zgłoś #4 Napisano 24 Października 2009 Wcześniej miałem podobnego paska 1.8t również podkręcony na około175-180 ( nie był hamowany) i również miewałem taki widok tylko że to nie było po delikatnej pokazówce tylko grubym wciskaniu gazu ....czyli przez jakies 30 mniut non-stop przyśpieszanie,wyprzedzanie i ciągła to wtedy BYŁĄ CZERWONA ...ale tak jak kolego na początku zawsze pamiętałem o rozgrzaniu silnika i turbiny ...i tak samo ochłodzeniu jej i silnika w miare możliwości.... Przede wszystkim nigdy nie gaś silnika na czerwonej turbinie bo kiedys moze byc BOOm:D ... jesli bedziesz dbał o to bedzie dobrze ..bez obaw....co do wątku wysokiej temperatury gazów wylotowych(spalin) coż w koncu to są spaliny wiec ja bym nie szedł w tym kierunku... jedyny powod ktorym bym sie zmartwił to spadek mocy i czerwona turbina -wtedy moze byc to poważny problem wiążący sie z wymianą turbiny ALWE JESLI NIE odczuwasz spadku mocy bez obaw.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat1.8t Zgłoś #5 Napisano 24 Października 2009 Normalna rzecz nawet 120 jadąc 5h będzie czerwona;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marmsn Zgłoś #6 Napisano 24 Października 2009 chyba mil a nie 120 km/h ...nie przesadzajmy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat1.8t Zgłoś #7 Napisano 24 Października 2009 Oj mówie że i takie tempo styknie ;p sam obadaj któregoś razu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marmsn Zgłoś #8 Napisano 24 Października 2009 no przeciez jezdzilem 2 lata taki i zdazylo mi sie kilkanascie razy rozgrzac do czerwonosci ale nigdy przy taki malych predkosciach do 120-140...to byly naprawde wieksze predkosci.. rzedu 180-200....wiec raczej nie uwierze ze turbinka w passacie sie nagrzeje do czerwonosci przy 120...no chyba ze ciagnie przyczepke z węglem na zakopiance Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
evolution Zgłoś #9 Napisano 25 Października 2009 JAROturbo moze sie robic po kilku takich startach jak piszesz, jednak powinno byc tylko lekko czerwone, mocno swiecace, czy pomaranczowe lub tez biale to oznaka zbyt wysokiej temperatury spalin i jest to zle, moze byc ubogo... zmierz afr pod obciazeniem jesli bedzie zbyt wysoki to szybko udaj sie na korekte softu... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro15 Zgłoś #10 Napisano 25 Października 2009 ok dzięki za info Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #11 Napisano 27 Października 2009 u mnie bywalo białe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach