johnsonnr1 Zgłoś #41 Napisano 29 Kwietnia 2015 budżet, budżetem ile bedzie trzeba tyle sie znajdzie tylko żeby za tą decyzją nie musiałbym zmieniać całej reszty zawieszenia co pare miesiecy o to chodzi i ty kolego masz passata b5fl wiec nie wiem czy też masz wielowahaczowe zawieszenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaj Zgłoś #42 Napisano 29 Kwietnia 2015 A jakie może mieć kolega zawieszenie? i w Passacie przed liftem i po lifcie jest zawieszenie wielowahaczowe- takie same. Ja u siebie jak gwint montowałem około 3 lata temu dałem cały komplet nowy wahaczy i nic się nie dzieje, zero stuków czy luzów. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GiewonT Zgłoś #43 Napisano 22 Marca 2016 Małe pytanko z mojej strony. Wymieniał ktoś może łączniki na krótkie i czy w ogóle trzeba wymienić przy zakładaniu gwintu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
migotka Zgłoś #44 Napisano 30 Kwietnia 2016 Witam. Jestem tu nowa i posiadam passata B5 3B sedan. Chce zmienić zawieszenie na gwintowane. Jeste w tym jeszcze zielona i proszę o rade jakie zawieszenie jest dobre (w miare rozsądnej cenie, nie wiem czy będzie mi odpowiadać taka jazda na codzienn,wiec nie chce inwestować na start nie wiadomo ile kasy) co jeszcze musze wymienić? Obecnie mam zalozone kola 15' czy mogą zostać takie czy musza być większe???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #45 Napisano 30 Kwietnia 2016 Koła większe by się przydały bo będzie to wyglądać śmiesznie conajmniek 18", na 15też można jeździć, ale będzie dużo niżej. Jeśli chcesz tanio to bierz MTS. Za niecały tysiąc kupisz nowkę. Jeśli nie chcesz zmieniać kół to kup sprężyny -20mm powinno wystarczyć bo na gwincie i takich kołach dużo nie zejdziesz i szkoda kasy żebyś się o tym przekonać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #46 Napisano 1 Maja 2016 po 1 zmien kola na 18 minimum inaczej to szkoda kasy wydawac po 2 gwint zalezy jaki budzet sa od ok 1000 do 10 tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #47 Napisano 1 Maja 2016 Chce zmienić zawieszenie na gwintowane. chcesz gwintowane bo...? planujesz dobrą glebę na kołach 15"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
migotka Zgłoś #48 Napisano 2 Maja 2016 Nie nie planuje dobrej gleby na 15'! budżet nagwint do 1000 zł nie więcej czy 18 nie są już za duże? Czytałam że przy 17 już ociera? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #49 Napisano 2 Maja 2016 Jeśli założy się odpowiedniego rozmiaru opony i felgi z dobrym ET to nic nie będzie obierać między 17" a 18" az takiej różnicy nie ma. Jak chcesz żeby to wyglądało to minimum 18". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
migotka Zgłoś #50 Napisano 2 Maja 2016 Jakie parametry opon na 17' a jakie na 18'? I jakie ET? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #51 Napisano 2 Maja 2016 (edytowane) A jak nisko chcesz mieć? Niema jednej odpowiedzi bo każdy robi inaczej. Chcesz mieć bardzo duże obniżenie czy tylko lekkie? Standardowo mogę Ci powiedzieć że 225/40 powinno być ok. A et najlepiej coś koło 35 Edytowane 2 Maja 2016 przez Ace Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
migotka Zgłoś #52 Napisano 2 Maja 2016 na początek nie za nisko nie chce wymieniac zaraz misy olejowej Dzieki za info będę szukac czegos chyba na te 17 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
migotka Zgłoś #53 Napisano 3 Maja 2016 a 225/45 może być? bo z tymi 225/40 jest ciężko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #54 Napisano 3 Maja 2016 bierz 18 na 17 gwint nie ma sensu i szer opony zalezna od szerokosci felgi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koszu_sk Zgłoś #55 Napisano 15 Maja 2016 A jak jest z tą rozpórka na przód? Trzeba nie trzeba? Ilu ludzi tyle opini, ja mistrzem prostej nie jestem i zdarzy mi się przejść ostro przez zakręt ale na torze się nie ścigam a zamierzam kupić gwinta i przyglebować furę tylko mam mętlik z tą rozpórką , podpowiedzcie jak myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #56 Napisano 15 Maja 2016 Jeśli masz okazję kupić w dobrej cenie to bierz i zakładaj bo na pewno Ci nie zaszkodzi. Po założeniu nie skrzypi tak w środku i buda jest bardziej sztywna. Masz automata czy manuala? Bo do automata nie założysz tej dolnej jak coś. To tak dla informacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Madzeg Zgłoś #57 Napisano 5 Czerwca 2016 co mozecie powiedziec o ten firmie? http://vogtland-polska.pl/?vw-passat...142-kw-diesel- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzyoka Zgłoś #58 Napisano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) witam.... po dzisiejszej wizycie w stacji diagnistycznej okazalo sie ze amory maja od 29% do 42%(taki wynik sie wyswietlil) wiec pasowalo by wymienic a nawet trzeba amory. czytam i czytam i..... sam juz nie wiem .... co wybrac? http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-volkswagen-passat-b5-i6282352985.html http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-passat-b5-b5fl-3b-3bg-i6452368197.html http://allegro.pl/zawieszenie-sportowe-obnizajace-passat-b5-3b-3bg-i6411720588.html tu obnizenie jest okolo40mmm czasem mozna spotkac np 60/40 czyli ze auto ma stac pod skosem http://www.racingfactory.pl/zawieszenie-sportowe-vw-passat-b5-97-00-id-567.html pacjent: passat b5 1.8t kombi gaz w miejscu kola zapasowego 55l kola 17" 215/45 zamiar: troche sztywniej by bylo i niżej robie ok. 2tys.miesiecznie i nie wiem. dziekuje za jakas konkretna odpowiedż Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez jerzyoka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #59 Napisano 31 Sierpnia 2016 Jak już masz wydać te 800zł to warto dołożyć do gwintu.. . nie będzie później problemu że za wysoko/za nisko. Ustawisz pod siebie. Uderz do forumowicza MAPET, ma dobre ceny na te zawieszenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzyoka Zgłoś #60 Napisano 1 Września 2016 (edytowane) napisalem tylko mi nie chodzi o wyglad zbytnio tylko o poprawe jazdy a moze do seryjnych sprezyn nowe seryjne amortyzatoru dokupic kayaby czy cos.... czy mozliwe by sprezyny siadly i juz tez nie trzymaja? 4amory koszt 670zl. i zastanawiam sie bo jak mam go opuscic na gwincie to maks 3 centymetry a tu wszyscy pisza ze to dla gwintu malo ze bedzie chodzil na max i szybko sie wytlucze.... czy dla takiego zawieszenia praca na takim ustawieniu 3cm to morderstwo..... Edytowane 1 Września 2016 przez jerzyoka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach