Skocz do zawartości
pike

[B5FL] Zawieszenie gwintowane

Rekomendowane odpowiedzi

budżet, budżetem ile bedzie trzeba tyle sie znajdzie tylko żeby za tą decyzją nie musiałbym zmieniać całej reszty zawieszenia co pare miesiecy o to chodzi i ty kolego masz passata b5fl wiec nie wiem czy też masz wielowahaczowe zawieszenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakie może mieć kolega zawieszenie? i w Passacie przed liftem i po lifcie jest zawieszenie wielowahaczowe- takie same. Ja u siebie jak gwint montowałem około 3 lata temu dałem cały komplet nowy wahaczy i nic się nie dzieje, zero stuków czy luzów. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Małe pytanko z mojej strony.

 

Wymieniał ktoś może łączniki na krótkie i czy w ogóle trzeba wymienić przy zakładaniu gwintu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem tu nowa i posiadam passata B5 3B sedan. Chce zmienić zawieszenie na gwintowane. Jeste w tym jeszcze zielona i proszę o rade jakie zawieszenie jest dobre (w miare rozsądnej cenie, nie wiem czy będzie mi odpowiadać taka jazda na codzienn,wiec nie chce inwestować na start nie wiadomo ile kasy) co jeszcze musze wymienić? Obecnie mam zalozone kola 15' czy mogą zostać takie czy musza być większe????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koła większe by się przydały bo będzie to wyglądać śmiesznie :D conajmniek 18", na 15też można jeździć, ale będzie dużo niżej. Jeśli chcesz tanio to bierz MTS. Za niecały tysiąc kupisz nowkę. Jeśli nie chcesz zmieniać kół to kup sprężyny -20mm powinno wystarczyć bo na gwincie i takich kołach dużo nie zejdziesz i szkoda kasy żebyś się o tym przekonać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po 1 zmien kola na 18 minimum

 

inaczej to szkoda kasy wydawac

 

po 2 gwint zalezy jaki budzet sa od ok 1000 do 10 tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chce zmienić zawieszenie na gwintowane.

chcesz gwintowane bo...?

planujesz dobrą glebę na kołach 15"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nie planuje dobrej gleby na 15'! :) budżet nagwint do 1000 zł nie więcej :) czy 18 nie są już za duże? Czytałam że przy 17 już ociera?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli założy się odpowiedniego rozmiaru opony i felgi z dobrym ET to nic nie będzie obierać :) między 17" a 18" az takiej różnicy nie ma. Jak chcesz żeby to wyglądało to minimum 18".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie parametry opon na 17' a jakie na 18'? I jakie ET?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak nisko chcesz mieć:D? Niema jednej odpowiedzi bo każdy robi inaczej. Chcesz mieć bardzo duże obniżenie czy tylko lekkie?

 

Standardowo mogę Ci powiedzieć że 225/40 powinno być ok. A et najlepiej coś koło 35

Edytowane przez Ace

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na początek nie za nisko :) nie chce wymieniac zaraz misy olejowej :D

Dzieki za info będę szukac czegos chyba na te 17 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a 225/45 może być? bo z tymi 225/40 jest ciężko :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bierz 18 na 17 gwint nie ma sensu

i szer opony zalezna od szerokosci felgi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak jest z tą rozpórka na przód? Trzeba nie trzeba? Ilu ludzi tyle opini, ja mistrzem prostej nie jestem i zdarzy mi się przejść ostro przez zakręt ale na torze się nie ścigam a zamierzam kupić gwinta i przyglebować furę tylko mam mętlik z tą rozpórką , podpowiedzcie jak myślicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz okazję kupić w dobrej cenie to bierz i zakładaj bo na pewno Ci nie zaszkodzi. Po założeniu nie skrzypi tak w środku i buda jest bardziej sztywna. Masz automata czy manuala? Bo do automata nie założysz tej dolnej jak coś. To tak dla informacji ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam....

po dzisiejszej wizycie w stacji diagnistycznej okazalo sie ze amory maja od 29% do 42%(taki wynik sie wyswietlil) wiec pasowalo by wymienic a nawet trzeba amory. czytam i czytam i..... sam juz nie wiem ....

co wybrac?

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-volkswagen-passat-b5-i6282352985.html

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-passat-b5-b5fl-3b-3bg-i6452368197.html

 

http://allegro.pl/zawieszenie-sportowe-obnizajace-passat-b5-3b-3bg-i6411720588.html

tu obnizenie jest okolo40mmm czasem mozna spotkac np 60/40 czyli ze auto ma stac pod skosem

http://www.racingfactory.pl/zawieszenie-sportowe-vw-passat-b5-97-00-id-567.html

 

pacjent:

passat b5 1.8t kombi gaz w miejscu kola zapasowego 55l

kola 17" 215/45

zamiar:

troche sztywniej by bylo i niżej

robie ok. 2tys.miesiecznie i nie wiem.

dziekuje za jakas konkretna odpowiedż

Edytowane przez jerzyoka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już masz wydać te 800zł to warto dołożyć do gwintu.. . nie będzie później problemu że za wysoko/za nisko. Ustawisz pod siebie.

Uderz do forumowicza MAPET, ma dobre ceny na te zawieszenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisalem tylko mi nie chodzi o wyglad zbytnio tylko o poprawe jazdy

a moze do seryjnych sprezyn nowe seryjne amortyzatoru dokupic kayaby czy cos.... czy mozliwe by sprezyny siadly i juz tez nie trzymaja?

4amory koszt 670zl. i zastanawiam sie bo jak mam go opuscic na gwincie to maks 3 centymetry a tu wszyscy pisza ze to dla gwintu malo ze bedzie chodzil na max i szybko sie wytlucze.... czy dla takiego zawieszenia praca na takim ustawieniu 3cm to morderstwo.....

Edytowane przez jerzyoka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności