tomek Zgłoś #81 Napisano 10 Kwietnia 2018 Szukaj gwintu z Passata B5 4motion lub Audi A6 C5 Quattro. Nie zawracaj sobie głowy tym, że masz W8, w każdym jest to samo zawieszenie. Ja u siebie mam włożone KW i przód mam z 1.9 TDI FWD a tył z Audi A6 C5 2.8. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #82 Napisano 11 Kwietnia 2018 konstrukcja jest ta sama ale sa inne wagi silników... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek Zgłoś #83 Napisano 11 Kwietnia 2018 To akurat się zgadza ale mam zrobionego takiego "składaka", jeżdżę już na tym 5 lat i nie odczuwam aby działo się coś niepokojącego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
komo Zgłoś #84 Napisano 11 Kwietnia 2018 11 godzin temu, MAPET napisał: konstrukcja jest ta sama ale sa inne wagi silników... Czyli mam bardziej celowac na wage silnika i naped 4x4 niz typowo dedykowane dla W8 i powinno to zadzialac tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darecki944 Zgłoś #85 Napisano 11 Maja 2018 Panowie Jak zejść niżej na gwincie , chodzi mi o tył Gwint AP regulacje na maxa w dole a dalej jest niedosyt na 18 calach Może wsadzić jakiś niższe sprężyny ( może ktoś ma niższe niż 19 cm ? ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek Zgłoś #86 Napisano 12 Maja 2018 Wyciągnij regulację i zostaw samą sprężynę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #87 Napisano 13 Maja 2018 Wywal gumy spod i nad sprężyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
K I L L E R Zgłoś #88 Napisano 30 Sierpnia 2018 Witam Rozważam zakup gwintowanego zawieszenia, do tej pory miałem doświadczenie z tego typu zawieszeniem w Jettcie a2(Tuning art - beton), Golfie mk1(MTS - beton),mk2(weitec - całkiem przyjemnie), mk4( kw-całkiem komfortowo). Jest mi ktoś w stanie odpowiedzieć jak wygląda gradacja twardości (komfortu) gwintowanych zawieszeń wg. producentów? TaTechnix, MTS, AP, FK, KW, Weitec? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach