Skocz do zawartości
pike

[B5FL] Zawieszenie gwintowane

Rekomendowane odpowiedzi

jeśli komfort stawiasz ma 1 miejscu to chyba jednak idź w stronę markowych amorów bo mts nawet do średniej półki nie sięga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mapet wielkie dzieki przesyłka dotarła w 24h od momentu rozmowy z toba, dzieki za wyjasnienie i za pomoc :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spoko pzdr ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KW Street Comfort ktoś coś wie więcej jak się sprawuję itp ?

Szukam nowego zawieszenia z niewielkim obniżeniem z charakterystyką komfortową niestety większość opinii odnosi się do KW V1, V2 gdzie ja nie potrzebuję takiego obniżenia lecz -40 będzie idealne :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KW Street Comfort jak i V1 i V2, to zawieszenia gwintowane gdzie sam ustalasz wartość obniżenia. Dodatkowo w SC i V2 masz możliwość regulacji siły tłumienia, a SC wyjściowo jest ustawione na komfortowy setup. Jeżeli autem nie jeździsz na torze tylko służy Ci do codziennego użytku, to regulacja siły tłumienia nie jest Ci potrzebna, więc nie warto przepłacać. Polecam gwint AP lub Eibach, technologicznie to samo co KW V1, a wychodzą dużo lepiej cenowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogrzewam temat bo potrzebuje rady\opinni w sprawie sportowego zawieszenia do paska b5.5 v6 4 motion czy jest w ogóle możliwość coś takiego zamontować.? Szukam wszędzie informacji o tym ale z mizernym skutkiem a na allegro znalazłem tylko coś takiego więc proszę o pomoc i opinie w tym temacie

http://allegro.pl/vw-passat-b5-fl-4motion-zawieszenie-gwintowane-ta-i6687663379.html

z góry dzięki za info w tej sprawie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś jeszcze koniecznie trzeba wymienić przy zmianie na gwint?... Pytam bo to będzie mój 1 gwint i chcę to zrobić dobrze i z głową

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszkę odgrzeję temat.

Czy może ktoś z Kolegów / najlepiej zna się chyba Mapet/ napisać taki ranking gwintów jeśli chodzi o twardość ?

Pytam,bo założyłem Tuning Art,a i jest miękko tak,że przy koleinach i małych "hopkach" na ulicy przyciera opony o nadkola. Felgi 18-ki,opony 225/40, ET ok. 33-35. Będę zakładał odboje na amory może coś pomoże,ale chciałbym wiedzieć na przyszłość gdyby odboje nie pomogły czego szukać żeby było sztywniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i tutaj jest ciezki temat bo kazdy ma inne zdanie... np w wiekszosci jest takie za TA sa wlasnie dosc twarde ale widzisz ty sadzisz ze za miekki , mts jest np dosc komfortowy wg wiekszosci... z kolei mialem raz przypadek sprzedazy w tym samym dniu do 2 roznych klientow gwinta golf 3 po 2 dniach 1 gosc dzwoni czy da sie to jakos zmiekczyc bo jest za twardo nie moze jezdzic... a na kolejny dzien ten 2gi klient dzowni ze dla niego za miekko czy da sie to utwardzic... tym sposobem kazdy odbiera to inaczej wg siebie i opinie sa wrecz skrajne czesto... sadze jednak ze jakbys kupil gwint z wysokej polki to one maja lepsza charakterystyke pracy ale to sa gwinty po kilka tys pln a kupujac uzywany to masz loterie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja wyskoczę z podobnym problemem. Pacjent B6 Kombi gwint AP, przód jest w sam raz, ale tylne sprężyny są za miękkie. Ktoś wsiądzie do tyłu a auto siada ponad 1 cm. Z kompletem pasażerów jest gleba jak na Airze. Przydałyby się jakieś dużo twardsze sprężyny na tył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no i tutaj jest ciezki temat bo kazdy ma inne zdanie... np w wiekszosci jest takie za TA sa wlasnie dosc twarde ale widzisz ty sadzisz ze za miekki , mts jest np dosc komfortowy wg wiekszosci... z kolei mialem raz przypadek sprzedazy w tym samym dniu do 2 roznych klientow gwinta golf 3 po 2 dniach 1 gosc dzwoni czy da sie to jakos zmiekczyc bo jest za twardo nie moze jezdzic... a na kolejny dzien ten 2gi klient dzowni ze dla niego za miekko czy da sie to utwardzic... tym sposobem kazdy odbiera to inaczej wg siebie i opinie sa wrecz skrajne czesto... sadze jednak ze jakbys kupil gwint z wysokej polki to one maja lepsza charakterystyke pracy ale to sa gwinty po kilka tys pln a kupujac uzywany to masz loterie...

 

No właśnie. Może gdybym miał TA Technik,a to było by bardziej twardo, a ten Tuning Art ...

Czasami można trafić w dobrym stanie FK , KW /chyba te tańsze wersje/, AP, Weitec. I tu jest problem - który wg. Ciebie byłby bardziej, a który mniej twardy ???

A można tak "kombinować",że amorki zostają te co są z odbojami,a zmieniamy same sprężyny na innego producenta ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może gdybym miał TA Technik,a to było by bardziej twardo, a ten Tuning Art ..

a to nie jest czasem to samo?:hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co znalazłem u MAPETA'a w sklepie na opisach gwintów to wychodzi,że producent ten sam tylko gorszy drut na sprężyny :[

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co znalazłem u MAPETA'a w sklepie na opisach gwintów to wychodzi,że producent ten sam tylko gorszy drut na sprężyny :[

 

ale twardosc jest ta sama i nie ma sensu przeplacac za czerwony

 

jesli FK to tylko nie z zoltymi sprezynami

to juz predzej weitec H&R

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Łukaszu za wiadomości. Już coś więcej wiem.

Czyli FK na żółtych sprężynach odpuszczamy. A czy żółte sprężyny główne + żółte pomocnicze firmy KW ? Dało by radę "spasować" takie sprężyny z amorami Tunning Art'a ,czy to zakrawa na "wieśtuning" ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powinny pasowac ale nie dam ci gwarancji ze bedzie twardziej na 100% glowny temat to wymiar czy spasuja na regulacje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej. Mapet ja mam do Ciebie pytanie. Chodzi o zawieszenie Tatechnixa w Polo 9n. Na dzień dzisiejszy jest on tak twardy z przodu że masakra. Na alu 205/35/18 idzie zęby wybić. Mam w pasku MTSa na 20" i nie ma porównania. Co to Tatechnixa to znalazłem wzmiankę że w Polo 9n trzeba wymienić łączniki stabilizatora na krótsze. Czy to ma jakiś wpływ na to że nie idzie na tym zawieszeniu jeździć normalnie? Obniżony jest na max regulacji z tyłu i do tego przód ustawiony. Pomożesz coś w tym temacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

laczniki raczej nie pomoga w zmianie twardosci bo tam bardziej chodzi by nie obcieral o nic stabilizator

wymiana nie jest konieczna ale czasem potrzebna w tym celu wlasnie

skoro jest obnizony na max to sprawdz czy na odboju nie wisi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odboje z przodu obcięte do minimum może z 1.5cm zostało. Jakaś panienka z forum Ibizy pisała mi ze u niej było to samo na Tatechnixie. Wzięli i o ile ją dobrze zrozumiałem zeszlifowali sporo tej podkładki stożkowej co idzie w poduszkę amorka. Pisze że jest rewelacja w porównaniu z tym co było. Teraz mam dylemat czy jest to prawda czy bujda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.
Na wstepie zaznacze ze nie znam sie na mechanice itp.
Chce usztywnic tyl mojego Potwora, poniewaz przy komplecie osob potrafi "uderzyc" tylem nawet przy niewielkim uskoku :/
Szukalem juz Gwintu dla niego - nie znalazlem dedykowanych do W8 4motion. Z tego co wyczytalem posiada on Rodzaj zawieszenia (przód)- wielowahaczowe / (tył)- system o architekturze Multilink.
Nie wiem juz gdzie i czego szukac, przegladalem forum i takze nie znalazlem wskazowek do tego modelu.

Jestem tu nowy i jesli popelnilem blad wstawiajac nowy temat badz czegos nie dopisalem, prosze o wyrozumialosc.


VW Passat B5 FL 4.0 W8 4Motion

VW Passat B5 FL 4.0 W8.JPG

By marcin_pesel,

Słabo szukałeś. Temat łącze z istniejącym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności