Skocz do zawartości
pike

[B5FL] Zawieszenie gwintowane

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, po przeczytaniu wiekszosci opini nadal nie wiem czy to dobry pomysl z tym zawieszeniem. To co chce osiagnac to lekkie obnizenie samochodu i lepsze prowadzenie (teraz jest jak rozgotowany makaron). Czy jesli ustawie to zawieszenie w pozycji ok -30mm, czy to bedzie mialo duzy wplyw na komfort jazdy? Czy twardosc takiego zawieszenia zmienia sie wraz ze zmiana wysokosci? Drogi w mojej okolicy sa dobre, silnik w samochodzie to diesel 130KM, zawieszenie jakie znalazlem to TA Technix.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze nie znalazłes innego zawieszenia, nie jezdziłem b5 na gwincie, jednak widzialem jak sie ugina b5 na TA Technix i jak dla mnie to nie jest zaden gwint,,miekkie i komfortowe w b5 raczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też właśnie przymierzam się do zakupu TA i nie wiem co zrobić a jak się zachowuje MTS??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no a co gwint nie moze byc komfortowy? ja wlasnie takeigo potrzebowalem

 

kto chce beton to beton a kto chce namiastke komfortu jak ja bo mam male dziecko to dla niego musi byc minimum komfortu

 

dla -30 zakup gwintu to bez sensu

po 1 amory pracuja w max wychyleniu do gory i szybko taki gwint sie wykonczy bo to praktycznie najwyzsze ustawienie choc zaleznie od gwintu czasem minimum jest nizej...

 

aha i nie rozumeim czemu wszyscy gwint daja na forum optycznym? przeciez to mod mechaniczny! optyka to tylko skutek tej modyfikacji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamiast 30 dam ok 50mm, ale czy takie zawieszenie jest choc troche komfortowe? MAPET a co ty masz zalozone?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zamiast 30 dam ok 50mm

Dlaczego? Bo wszyscy Ci piszą, że 30 to mało? A właśnie, że idealnie. Ja mam 50 i narzekam, że trzeba mi było brać -30. Wkrótce zakładam. Haczę teraz gdzie się da, sztywno, męcząco itd. Po jaką cholerę? Załóż 30 (nie więcej) i zapomnij w ogóle o gwincie. Totalny bez sens na nasze drogi. Kup tylko i wyłącznie kit i to dobry kit. Weź sobie H&R Cup Kit 35/35, albo Eibach Pro System 30/30, KW 35/35 albo KONI 1130 i będziesz szczęśliwy. BO pamiętaj, że na forum ludzie lubią się spusz ...... ć na czyjeś mody i mega gleby, ale jeździł i się męczył w tym aucie będziesz Ty, a nie brać forumowa. Jeszcze raz - kup porządny markowy kit 30/30 i będzie super jazda, lepszy wygląd, komfort i trwałość. Pomyśl nad tym, prześpij się itd... A jeśli stać Cię na KW Variante II, no to pięknie, to też będzie super jeździło. Tylko pytanie, za jakie pieniądze? Za chore pieniądze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam kw V2 wlasnie...

 

Krisso piszesz troche gluoty bo ja mam -50 lub lepiej i jezdze jakos wszedzie woze rodzine i towar codziennie i na kolejny sezon krece w dol... wiec nie mow ze sie nie da ;)

kto nei lubi tego lub nie umie jezdzic niskim autem to niech kupi oczywiscie -30 lub zostanie na seriii

 

ale to dzial gielda wiec nie spamujmy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mapet mówiłeś kiedyś że rozbierałeś MTS'a i był wkład z koni.teraz pytanie czy to przypadek czy może MTS jest na bazie koni??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

klient a wlasciwie 2 to zrobilo w tym to znajomi i mi dzownili i wyslali fotki kiedys

pozniej od tego czasu nie ogaldalem juz

wtedy to byly gwinty do mk3

 

ogolnie jak zapytalem głównego importera to mi odpisal ze poprostu w MTS ma byc cos jakosciowo dobre a nawet nie wnikaja co....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo ja mam -50 lub lepiej i jezdze jakos wszedzie woze rodzine i towar codziennie i na kolejny sezon krece w dol...

No to gratuluję samozaparcia.

 

wiec nie mow ze sie nie da

A gdzie ja napisałem, że się nie da? Latałem na -100 na gwintach, więc znam ten chleb, zapewniam. Napisałem tylko, że to bezsens i nigdy więcej - osobista opinia.

Autor wątku napisał "To co chce osiagnac to lekkie obnizenie samochodu i lepsze prowadzenie (teraz jest jak rozgotowany makaron)'. To po kiego grzyba mu gewinde? Bo co? Modne na forum jest? :). Kupić porządny kit KW, czy Eibach i śmigać. Więc nie piszę głupot, bo każdemu tutaj mogę to samo zarzucić, tylko radzę człowiekowi zupełnie coś innego, niż inni. A co on z tym sobie zrobi i kogo posłucha, to nie nasz kłopot.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadzam sie z toba ze do tak malego obnizeani to gwint bez sensu troche...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupisz dobry KIT i bedzie ci sie swietnie jezdzilo po naszych drogach, auto bedzie sie kleic do szosy, nie bedzie chylic ani zbyt nurkowac, ponadto dobrze wybierze nierownosci. Kupisz gwint, dasz nizej 30mm, 40mm, 50mm, czyli nie wycisniesz z niego wiecej jak 60% a i moze okazac sie za miekki co do obnizenia - albo bedziesz haczyl podwoziem, zderzakami, albo bedzie ci tarlo tu i tam. Ponadto moze okazac sie za twardy w zaleznosci co kupisz.

 

Mysle, ze KIT bedzie najlepsza opcją, z tym ze optyka zejdzie raczej na 2 plan, jedno auto siada mniej na -30 drugie wiecej, ponadto zmieni sie to o parem mm z czasem uzytkowania zawieszenia, jednak ja osobiscie wybralbym KIT, ale tylko i wylacznie jakis markowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kazdy zawias jest markowy....

tylko sa marki bardziej znane i mnie lepsze i gorsze.... z powodzeniem mozna zalozyc i te tansze... to juz wiem z doswiadczenia i ilosci sprzedanych roznych zawieszen....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze byc tak: amortyzatory MTS i sprezyny WEITEC, albo FK-AUTOMOTIVE. Czy lepiej kupic wszystko z MTS?

Edytowane przez pike

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze byc

i takie zestawy sprzedwalem

ale wiecej ludzi niz weiteca bralo Eibacha i MTS

oczywiscie najwiecej MTS caly bo to kwestia ceny

eibach sprezyny ok 700zl golf 4 i do tego amorki z 500 cos....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do posiadaczy gwintów :) podnosicie auta na zimę?słyszałem że nie powinno się jeździć na max podniesionym gwincie a przecież zima idzie w końcu no nie??jak radzicie sobie z takim problemem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie mozna jezdzic na maxa w gorze ale wyzej mozna

 

ja wkladam serie na zime ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to każdej zimy trzeba ustawia zbieżność w takim przypadku czy jak??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak polecam

bo ostatnio to olalm bo niby sie gemaetria w passacie nie przetsawia ale mi 1 opone od wewn zjechalo bardziej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem Ci tak z tyłu mam jeden amor do wymiany i postanowiłem założyć gwint wg wszystkiego będzie to mts od ciebie (co do promocji trzeba się dogadać:P)no a idzie zima i nie wiem co robić bo nie mam zamiaru kupować nowych amorów i gwintu bo aż tyle kasy to nie mam i stąd tyle moich pytań:) co preferujecie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności