mwilk71 Zgłoś #41 Napisano 27 Stycznia 2011 Przepraszam , że wracam trochę do tematu który tutaj został poruszony a nie jest tematem dyskusji - chcesz sprawdzić ile leci twój pasek to włącz (pożycz) nawigację. Ostatnio przeleciałem pół Europy i na liczniku wg tempomatu 150km/h a navi pokazuje 142. Więc przy Waszych 200 będzie może 188-190 a tyle może iść a jak mu zmienisz jeszcze rozmiar kół to nawet 210!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luccass Zgłoś #42 Napisano 27 Stycznia 2011 a w BXE z 2007r to jakie mam pompowtryskiwacze? Siemens czy Bosch? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stiepa Zgłoś #43 Napisano 28 Stycznia 2011 Z tego co wiem to wszystkie chyba 1.9 TDI w BXE to Bosch, Siemens to w niektórych 2.0 Tdi i chyba części wersji 170 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kalipsa Zgłoś #44 Napisano 24 Września 2011 Reasumując mimo tych różnic można stwierdzić ze BLS to normalny udany silnik mimo filtra czastek stalych w bluemotion z inna skrzynią mam rozumieć ze wystepuje w tym aucie o ktore pytalem w innym temacie ??? http://roland.otomoto.pl/volkswagen-passat-1-9-tdi-bluemotion-klimatronik-C20616544.html i do spokojnej jazdy bedzie ok w wypdku braku wrzen mozna virusowac i dalej sie cieszyc .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcineczek21 Zgłoś #45 Napisano 24 Września 2011 199km/h i oponka 215 55 r16 mozliwe czy nie na tomtomie tak samo było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pelikan86 Zgłoś #46 Napisano 25 Września 2011 Potwierdzam - BXE bez żadnego czipa leci wg. gps-a 200.Jeżdżę często trasę polska - holandia i wielokrotnie testowałem go na trasie.Pusty naturalnie bez problemu 200,pełnym do 180 bez problemu a do 200 to potrzebował trochę czasu żeby się zebrać ale pokazało.Jak tylko kasa pozwoli to dostanie czipa kiedyś.Ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego silnika.Dożo jeżdżę więc sprawny i w miarę ekonomiczny silnik jest dla mnie ważny.Jadąc spokojnie 1100 km zrobię na jednym baku ale ostatnio jechałem na weekend do polski to tam i z powrotem czyli ok 2300 km spaliłem 3 baki Noga w podłodze to byłą ciągle pozdrawiam właścicieli BXE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KriSSo Zgłoś #47 Napisano 25 Września 2011 Dziwne te 200 wg GPS w Waszych Paskach. Być może sterowanie silnikiem się różni, a może to kwestia rocznika. NA PEWNO Golf V 1.9 TDI BXE z roku co najmniej 2008 nie pojedzie szybciej, niż licznikowe 197 (wg GPS jeszcze mniej), ponieważ przy 4100 rpm na V biegu jest rpm-speed-limiter i sterownik tnie paliwo. I nie ma znaczenia, czy to będzie pod górkę, z górki, przed chipem, czy po chipie ..... jedzie równe 197-198 km/h i ani km więcej. Tuner może zdjąć ogranicznik, ale cytując Mastersa "silnik chłopie w Twoich rękach.... jak wybuchnie, nie zawracaj dupy". Czyli ja nie mam szans na pełne 200 licznikowe, a co dopiero wg GPS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qrzysieq Zgłoś #48 Napisano 16 Grudnia 2011 Mam pytanie i liczę na szybką odpowiedź trochę temat przewałkowany ale.. B6 1,9 tdi silnik BKC siadła mi turbina.. autko stoi u mechanika ... Jest po małym chipie tuner zalecił mi aby przy pierwszym problemie("a na pewno padnie,prędzej czy później,ten typ tak ma") z turbo nie regenerować , a wymienić na bardziej wydajną Więc jaki model szukać?? Czy trzeba jakieś dodatkowe party czy wystarczy sama turbinka?? należało by wcisnąć nieco większy intercooler, bo o tym nic nie wspominał a po przewałkowaniu tematu pojawiał się taki temat??? p.s. w związku z moimi pytaniami od razu dodam że nie zamierzam już bardziej go podciągać tyle kucy ile ma mi wystarczy,gdybym chciał miał się bawić w jakieś smokowanie od razu bym wybrał benzynkę nie td Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #49 Napisano 16 Grudnia 2011 Mam pytanie i liczę na szybką odpowiedź trochę temat przewałkowany ale.. B6 1,9 tdi silnik BKC siadła mi turbina.. autko stoi u mechanika ... Jest po małym chipie tuner zalecił mi aby przy pierwszym problemie("a na pewno padnie,prędzej czy później,ten typ tak ma") z turbo nie regenerować , a wymienić na bardziej wydajną Więc jaki model szukać?? Czy trzeba jakieś dodatkowe party czy wystarczy sama turbinka?? należało by wcisnąć nieco większy intercooler, bo o tym nic nie wspominał a po przewałkowaniu tematu pojawiał się taki temat??? p.s. w związku z moimi pytaniami od razu dodam że nie zamierzam już bardziej go podciągać tyle kucy ile ma mi wystarczy,gdybym chciał miał się bawić w jakieś smokowanie od razu bym wybrał benzynkę nie td Kolo odemnie z regionu,kumaty jest więc zadzwoń i na tel. wszystko Ci powie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/112967-TurbosprÄĹźarka-gt1749v-(-vnt15-)-do-1.9tdi-90km-101km-110km-115km-uĹźywana-AFN-AHU-ATJ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #50 Napisano 18 Grudnia 2011 (edytowane) Mam pytanie i liczę na szybką odpowiedź trochę temat przewałkowany ale.. B6 1,9 tdi silnik BKC siadła mi turbina.. autko stoi u mechanika ... Jest po małym chipie tuner zalecił mi aby przy pierwszym problemie("a na pewno padnie,prędzej czy później,ten typ tak ma") z turbo nie regenerować , a wymienić na bardziej wydajną Więc jaki model szukać?? Mam w domu BXE, i BKC(po zerwaniu paska rozrządu zastąpił go BKD) i przerabiałem wszelkie możliwe setupt na własnych autach a nie tylko klientów... Najlepszy stosunek cena/moc uzyskasz wkładając do tego auta turbo od ARLa, wystarczy zmiana flanszy i wszystko podchodzi p&p do tego modyfikacja softu i ok 170-180Km masz bez problemu.... Jak w przyszłości poleca ci pompo wtryski to tez wymienisz na te z ARLa i ok 200KM wychodzi...oczywiście w tym przypadku dodatkowa chłodnica oleju jest OBOWIĄZKOWA Co do samych silników...BLS to po prostu BXE z DPFem...następcy BKC...oczywiście BLS ma inny wałek rozrządu, nie ma zamienników(1300zł), po wywaleniu DPFa moża włozyć bez problemu wałek od BXE(ok 500-700zł) Edytowane 18 Grudnia 2011 przez kmink Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gruz Zgłoś #51 Napisano 28 Lipca 2016 Ja mam passat 1.9 tdi bkc i nie narzekam,bardzo długo wytrzymuje (ja mam 460 tyś) i nie mam problemów z silnikiem. Bardzo tanio chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bundy-er Zgłoś #52 Napisano 11 Września 2018 Witajcie, Niestety ostatnio przy 140km/h zdechł mi silnik. Z tego co wiem BKC/BXE (passat b6 ok 240tyś )coś się zablokowało zerwało pasek. Zdjąłem głowice, zawory zablokowane dwie szklanki(popychacze) pęknięte, na tłokach ślady zaworów. Mam opcję kupna kpl auta B5 z 1.9 AFN turbem AWX (auto dostało klapsa więc motor nie uszkodzony, pali jeździ) lub kpl silnika z osprzętem ASZ. Pytanie do Was czy da się coś przełożyć w miarę łatwo z tych dwóch silników? Myslałem, żeby przełożyć kpl AFN ze skrzynią i osprzętem ale komp mi się raczej nie dogada. Czy były b6 z AFN ? Z góry bardzo dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach