marcinj060 Zgłoś #1 Napisano 20 Października 2009 Witam Kupiłem ostatnio passata b4 kombi. Przy zakupie autka, sprzedający na pytania o tak niskim zawieszeniu odpowiadal: ,,taki przyjechał z Niemczech i nie wie dlaczego tak jest". Co sie póżniej okazało autko ma sportowe zawieszenie sachs. Jedno co mnie nurtuje w tym zawieszeniu to bardzo nisko zawieszony tył. Próbowałem go podnieś gumami między sprężynami ale wiele nie pomogło, czy jest jakiś inny sposób? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #2 Napisano 20 Października 2009 Próbowałem go podnieś gumami między sprężynami ale wiele nie pomogło, czy jest jakiś inny sposób? Zmienić na seryjne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinj060 Zgłoś #3 Napisano 20 Października 2009 Tak, tylko to zawieszenie nadaje mu sportowego charakteru no i zakrety połyka gorzej z wybojami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #4 Napisano 20 Października 2009 No to albo chcesz sportowy charakter, obniżone zawieszenie i połykanie zakrętów, albo serie i wyższy tył. Zdecyduj się. Pzdr! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinj060 Zgłoś #5 Napisano 20 Października 2009 A co gdyby na tył założył seryjne sprężyny a przód zastał tak jak jest? No i jak wyglądało by prowadzenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #6 Napisano 20 Października 2009 (edytowane) A co gdyby na tył założył seryjne sprężyny a przód zastał tak jak jest?No i jak wyglądało by prowadzenie? Co ty na Ukrainę chcesz jeździć po skarpety czy co , albo rybki albo akwarium:cool: Edytowane 20 Października 2009 przez Jaco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #7 Napisano 20 Października 2009 Witam A co gdyby na tył założył seryjne sprężyny a przód zastał tak jak jest? W latach 90-tych "modne" bylo tuningowanie polonezów i 125p w taki własnie sposób ... tył wysoko na twardych resorach a przodem po ziemi. No i jak wyglądało by prowadzenie? I wygląd i prowadzenie KUPA ... pewnie sporo wzrośnie nadsterowność , choć to zalezy ile dasz tył do góry. herflik-00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinj060 Zgłoś #8 Napisano 20 Października 2009 Nie chodzi o podniesienie tyłu tak wysoko jak to robią sąsiedzi za wschodnią granicą do przewozu cebuli. W moim pasku tył jest niżej niż przód tylne opony chowaja sie w błotniki . Chce go podnieśc na tyle żeby było widac całe opony. Na drodze widziałem paska w ten sposób przerobionego-wygladał bardzo efektywnie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wroobelek Zgłoś #9 Napisano 20 Października 2009 A czy to nie jest gwint? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuman Zgłoś #10 Napisano 20 Października 2009 Zdejmij tylne koło i zobacz czy nie masz czasem regulacji wysokości tyłu na talerzykach - często w sportowych zawiasach jest takie coś i można sobie dowolnie ustawić. Jeśli nie ma to pozostaje Ci zawieszenie gwintowane i możliwość regulacji jak tylko Ci się podoba (mam takie na tył ->PW). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinj060 Zgłoś #11 Napisano 20 Października 2009 Napewno nie jest gwintowane, a jak wygląda sprawa z tymi talerzykami jak to sprawdzić czy takowe jest!? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #12 Napisano 20 Października 2009 (edytowane) Ja mam tylne zawieszenie regulowane, na amortyzatorze masz takie wgłębienie w które "wkłada" się pierścień a na to talerzyk amortyzatora który trzyma sprężynę. Regulacja to jakieś +/- 10cm Jeśli tego nie masz to poszukaj jakiś nowych sprężyn na tył, możliwe że i amory przydały by się nowe albo tak jak Kuman pisze, gwint i po sprawie EDIT miałem chwilowo taki zawias Sachs-a i tu nie było regulacji wysokości tyłu za to na tym który teraz mam czyli amory TA-Technix i springi Koni mam regulację (przyjżyj się dokładnie na focie) Edytowane 20 Października 2009 przez adams Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinj060 Zgłoś #13 Napisano 20 Października 2009 nie jestem do końca pewny ale chyba w moim pasku są te z pierwszego foto, takze regulacja odpada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ppiotr-5 Zgłoś #14 Napisano 21 Sierpnia 2012 Pamiętaj ! Jeżeli będziesz miał tylko z przodu sportowe zawieszenie a z tyłu nie to bardzo łatwo możesz się rozbić, dwa razy miałem tak że na łuku przód mi wszedł gładko a tył się uniósł i zacząłem się obracać. Miałem dużo szczęścia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #15 Napisano 21 Sierpnia 2012 Pamiętaj !Jeżeli będziesz miał tylko z przodu sportowe zawieszenie a z tyłu nie to bardzo łatwo możesz się rozbić, dwa razy miałem tak że na łuku przód mi wszedł gładko a tył się uniósł i zacząłem się obracać. Miałem dużo szczęścia Ale kotleta odgrzałeś kolego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach