Skocz do zawartości
marcinj060

Zawieszenie sportowe SACHS w b4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kupiłem ostatnio passata b4 kombi. Przy zakupie autka, sprzedający na pytania o tak niskim zawieszeniu odpowiadal: ,,taki przyjechał z Niemczech i nie wie dlaczego tak jest". Co sie póżniej okazało autko ma sportowe zawieszenie sachs. Jedno co mnie nurtuje w tym zawieszeniu to bardzo nisko zawieszony tył. Próbowałem go podnieś gumami między sprężynami ale wiele nie pomogło, czy jest jakiś inny sposób?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Próbowałem go podnieś gumami między sprężynami ale wiele nie pomogło, czy jest jakiś inny sposób?

Zmienić na seryjne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, tylko to zawieszenie nadaje mu sportowego charakteru no i zakrety połyka gorzej z wybojami ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to albo chcesz sportowy charakter, obniżone zawieszenie i połykanie zakrętów, albo serie i wyższy tył. Zdecyduj się.

Pzdr!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co gdyby na tył założył seryjne sprężyny a przód zastał tak jak jest?

No i jak wyglądało by prowadzenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co gdyby na tył założył seryjne sprężyny a przód zastał tak jak jest?

No i jak wyglądało by prowadzenie?

Co ty na Ukrainę chcesz jeździć po skarpety czy co , albo rybki albo akwarium:cool: Edytowane przez Jaco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

A co gdyby na tył założył seryjne sprężyny a przód zastał tak jak jest?

 

W latach 90-tych "modne" bylo tuningowanie polonezów i 125p w taki własnie sposób ... tył wysoko na twardych resorach a przodem po ziemi.

 

No i jak wyglądało by prowadzenie?

 

I wygląd i prowadzenie KUPA ... pewnie sporo wzrośnie nadsterowność , choć to zalezy ile dasz tył do góry.

 

herflik-00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o podniesienie tyłu tak wysoko jak to robią sąsiedzi za wschodnią granicą do przewozu cebuli. W moim pasku tył jest niżej niż przód tylne opony chowaja sie w błotniki . Chce go podnieśc na tyle żeby było widac całe opony. Na drodze widziałem paska w ten sposób przerobionego-wygladał bardzo efektywnie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij tylne koło i zobacz czy nie masz czasem regulacji wysokości tyłu na talerzykach - często w sportowych zawiasach jest takie coś i można sobie dowolnie ustawić. Jeśli nie ma to pozostaje Ci zawieszenie gwintowane i możliwość regulacji jak tylko Ci się podoba (mam takie na tył ->PW).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napewno nie jest gwintowane, a jak wygląda sprawa z tymi talerzykami jak to sprawdzić czy takowe jest!?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tylne zawieszenie regulowane, na amortyzatorze masz takie wgłębienie w które "wkłada" się pierścień a na to talerzyk amortyzatora który trzyma sprężynę. Regulacja to jakieś +/- 10cm

 

Jeśli tego nie masz to poszukaj jakiś nowych sprężyn na tył, możliwe że i amory przydały by się nowe

 

albo tak jak Kuman pisze, gwint i po sprawie

 

EDIT

 

miałem chwilowo taki zawias Sachs-a

d7d7145ac1508974m.jpg

i tu nie było regulacji wysokości tyłu

 

za to na tym który teraz mam czyli amory TA-Technix i springi Koni mam regulację (przyjżyj się dokładnie na focie)

cc8d2f8a44c5478fm.jpg

Edytowane przez adams

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie jestem do końca pewny ale chyba w moim pasku są te z pierwszego foto, takze regulacja odpada :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj !

Jeżeli będziesz miał tylko z przodu sportowe zawieszenie a z tyłu

nie to bardzo łatwo możesz się rozbić, dwa razy miałem tak że na łuku przód mi wszedł gładko a tył się uniósł i zacząłem się obracać. Miałem dużo szczęścia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pamiętaj !

Jeżeli będziesz miał tylko z przodu sportowe zawieszenie a z tyłu

nie to bardzo łatwo możesz się rozbić, dwa razy miałem tak że na łuku przód mi wszedł gładko a tył się uniósł i zacząłem się obracać. Miałem dużo szczęścia

Ale kotleta odgrzałeś kolego xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności