Skocz do zawartości
  • 0
kzarczyn

Jaki jest numer węża chłodnicy?

Pytanie

Witam

Poszukuję oznaczenia węża chłodnicy. Tego co idzie od góry chłodnicy do bloku silnika. Pękł mi i zaczyna się płyn chłodniczy sączyć.

Ewentualnie czym to można skleić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Teraz już widział i sobie znalazł. Dzięki wielki.

Pozostaje jeszcze druga część pytania czym zakleić wąż chłodnicy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
czym zakleić wąż chłodnicy?

Hej,

nie rób jajeczek chłopie kup nowy\ używany wąż i będzie po sprawie. Zakleisz, owiniesz omotasz siłami mocy a po jakimś czasie sie znów rozszczelni przy bardzo dużej toleranncji pracy takowego przewodu -20...+100 stopni i bedzie spuszczanko, płakanko inne lamenty ;)

 

Pozdrawiam Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
czym zakleić wąż chłodnicy?

 

Awaryjnie w trasie można użyć bandaża z apteczki i kleju typu Kropelka. Guma musi być czysta i sucha, dajesz trochę kleju na wąż, potem bandaż i owijasz kilka razy dość ścisło i przesączasz taki opatrunek klejem. Trzyma dużo lepiej niż taśma do tego przeznaczona (w taśmie od temperatury puszcza klej) i klej można kupić łatwiej niż taśmę.

 

Ale

nie rób jajeczek chłopie kup nowy

bo patent który podałem służy do dojechania do domu czy do warsztatu (choć kiedyś 2 m-ce tak jeździłem :) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
fc514ff548d164aam.png Dla potomnych. ;) Edytowane przez GURAL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Witam

Poszukuję oznaczenia węża chłodnicy. Tego co idzie od góry chłodnicy do bloku silnika. Pękł mi i zaczyna się płyn chłodniczy sączyć.

Ewentualnie czym to można skleić?

Daj chociaż zdjęcie! Tego typu roczniki odchodzą już w zapomnienie w firmach które produkują części zamienne. Niby jest obowiązek produkowania części przez 20 lat (o ile się nie mylę), ale wiem dokładnie (nawet bardzo dokłanie) jak to wygląda... PS. Zawsze da się coś dopasować. Klejenie i kombinowanie jest dobre jak musisz dojechać do celu, ale na dłuższą metę to nie wypali. Przewód gumowy w układzie chłodzenia to nie tylko guma. To także oplot (kevlar, rayon, itp). Nieszczelność w/w przewodów to nie jest tylko dziura na wylot ale przenikanie płynu chłodniczego do wartwy oplotu. A tam mogą się dziać cuda. Inaczej mówiąc, mając przewód bez dziury na wylot i tak będzie kapało. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności