Skocz do zawartości
wysimir

problem z głowica

Rekomendowane odpowiedzi

Czy powinien byc jakis luz pomiedzy wałkiem rozrządu a hydraulika???

Czy jak samochód jest odpalony i odkreci sie korek od oleju powinien pluc olejem???

I jeszcze jedna zagadka pokazuje mi temp 110 stopni a wymienilem termostat czujnik temperatury i pompe wody i nadal to samo.... wentylatory chodza i wody nie wyrzuca co to moze byc???? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie hydraulika jest po to, aby zniwelować luz. Ale jak auto postoi z wciśnięttym zaworem, to następnęgo dnia będziesz mógł wcisnąc szklankę, ponieważ przez noc zostanie wyciśnięty olej. W innym przypadku nie powinno być żadnego luzu. Co do chlapiącego oleju, to nie masz osłony na wałek? A temperaturę najpierw sprawdź termometrem czy jest rzeczywiście taka, najlepiej rzy głowicy. I sprawdź wężyk powrotu do zbiorniczka, czy nie jest zapchany. Rozumiem, że nie bombelkuje w zbiorniczku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie może być luzów. Zresztą zależy jaki to luz. Odnośnie tego "plucia olejem" Wygląda na to że masz już zużyte pierścienie tłokowe. Najlepiej będzie jak sprawdzisz ciśnienie sprężania w cylindrach i wtedy będziesz wiedział co z silnikiem się dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A odma (przewietrzanie skrzynki korbowej ) jest drożna?

A przy jakiej temp. włącza się wentylator?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli na rozgrzanym silniku szczelinomierz nie powinien wejsc zaden tak?? wentylator włącza sie przy 110stopniach i nic nie babelkuje w zbiorniczku. jesli chodzi o odme jak sprawdzic jej droznosc??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wentylator włącza sie przy 110stopniach

No właśnie , a powinien ciut powyżej 90 się załączyć pierwszy bieg, a drugi coś ponad 100.

A w czasie jazdy też Ci tak temp. idzie w górę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może to wina zapchanej chłodnicy albo niedomagającej pompy wody?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaraz ci doradza wymienic silnik :rotfl:

 

temat temperatury olej, bo masz wszystko ok. przeklamanie na zegarach z winy czujnika i licznika. wazne, ze nie wywala plynu i wentyle dzialaja. jezdzic i sie nie przejmowac.

 

chlapie olejem, ale pewnie sa to male kropelki po przylozeniu reki? tak ma byc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli na rozgrzanym silniku szczelinomierz nie powinien wejsc zaden tak??

Na rozgrzanym 0.05 lub 0,1 wchodzi i tak ma być. Hydraulike sprawdza się raczej na słuch a nie mierzy szczelinomierzem.

Edytowane przez monter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego monter rozumiem, że według Ciebie szczelinomierz nazywa się blaszką? Na słuch za wiele nie wywnioskujesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli jest walnięty któryś z popychaczy hydraulicznych, ewidentnie słychac szczęk, pięć setek na szczelinomierzu to żaden luz, nie masz się czym martwic. po zdjęciu korka wlewu oleju, powinieneś widzieć osłonę "rozbryzgową", jezeli jej nie masz, to bedzie pryskać olejem. A z tą temperaturą, to zmierz sobie termometrem, tak jak ktos pisał wyzej, bo wygląda na walnięty czujnik.

szczelinomierz nazywa się blaszką?

Oj czepiasz się, a z czego składa się szczelinomierz jak nie z blaszek?

Edytowane przez woys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze napisałeś " jeśli jest walnięty któryś z popychaczy" pytanie tylko który? Przecież na słuch nie będzie wiedział, który. Musi rozkręcić. Odnośnie sprawdzenia luzów to sprawdza się na zimnym silniku a nie rozgrzanym kiedy wszystkie luzy są mniejsze niż w rzeczywistości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dobrze napisałeś " jeśli jest walnięty któryś z popychaczy" pytanie tylko który?

A co za różnica który klepie ? Zawsze wymienia się komplet popychaczy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dobrze napisałeś " jeśli jest walnięty któryś z popychaczy" pytanie tylko który? Przecież na słuch nie będzie wiedział, który. Musi rozkręcić.

Spokojnie, od tego jest stetoskop i doskonale się sprawdza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są i tacy którzy wymieniają jeden lub dwa popychacze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności