Jump to content
tomqu1

Automatyczna skrzynia biegów DSG - problem z postukiwaniem

Recommended Posts

no toś mnie pocieszył

teraz pocieszę cię bardziej,zrobiłem tak prawie 100tys km,więc nie panikuj od razu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Problem stuków przy lekkim dodawaniu / ujmowaniu gazu sprawił, że trafiłem na Wasze forum i ten wątek. Mam Superba 1,8 TSI z dsg 7 przejechane ok 6,5 kkm i prawie od początku podczas jazdy w korkach coś postukuje pod pedałami. Czasem jest to jedno stuknięcie, czasem kilka na raz i występuje na 2-3 biegu przy niskich obrotach. Poza tym skrzynia nie szarpie, nie zamula i generalnie pracuje poprawnie.

Czy ktoś z Was może polecić dobre ASO w Warszawie, które znajdzie i usunie przyczynę, a nie każe mi jeździć aż się rozleci i będzie wiadomo co było? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,gdzie moge dostać w miarę jak najszybciej przegub wewnętrzny i czy jest jakaś różnica w przegubach do DSG a manual?lewy-prawy?W serwisie krzyczą sobie 750zł ale jak im oddam stary i będzie sie nadawał do regeneracji to mi zwrócą 300zł(w co wątpię),no i trzeba czekać ok 4-5 dni,a mi na czasie strasznie zalerzy,bo wakacje opłacone a samochód u mechanika stoi.Podobno zamienników jeszcze nie ma,ale znalazłem coś takiego.bedzie pasowało do mojego Paska B6 2005Tdi z DSG?

http://allegro.pl/nowy-przegub-wewnetrzny-do-audi-a4-b6-i1648994263.html

http://allegro.pl/przegub-wewnetrzny-audi-a4-a6-passat-b5-b6-sklep-i1673109763.html

 

Bardzo proszę o pomoc.Pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ja wymienialem przeguby z ASO to wygladaly tak jak na tej 1 aukcji co podales, z tym ze mocowanie srob bylo pelna blacha, a nie jakies takie wyciecia jak w tym na zdjeciu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam...serdecznie wszystkich,kurcze własnie chciałem sie dołaczyc do tych informacji o stukach takze jestem pełen obaw po zakupieniu mojego autaka Passat b6 Dsg ,własnie u mnie zauwazyłem dwa objawy ,,pierwszy jak na wolnych obrotach delikatnie uderze w pedał gazu[na rozgrzanym silniku] słychac 2-3 krotne stkniecie--nie wiem co to jest[metaliczne]hm moze cos ma luz?? i to co opisujecie tylko u mnie sie pojawia przy dodawaniu gazu i wdepnieciu w pedał na 100km/h-120km/h gdy nagle przyspieszyc chce wtedy drzy i postukuje,,,,czy takze beda te przeguby o których piszecie a nie skrzynia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam to nie sa te przeguby bo one sa razem z półosia i ceny sa od 699zł do 1200zł

i najlepiej w serwisie kupowac i te tańsze są oczywiście po regeneracji tez sprzedawane w serwisie.BĘDE wymieniał w przyszłym tygodniu

Share this post


Link to post
Share on other sites

NO I U MNIE TO JEDNAK PODUCHY BĘDĄ MECH.STWIERDZIŁ ZE NA POCZATEK TO A DOPIERO EWENTUALNIE PRZEGUB-Y:mlotkiemNACIAGACZE CZY CO HIHI

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest erni25

Posiadam od niedawna samochód z silnikiem 2.0 TDI ze skrzynią DSG. Podczas odpalani go na zimnym mam takie stuki czy przy letkim gazowaniu dokladnie ten sam problem co kolega nizej.a tak wogule to w tych autach sa dwumasy bo mechanik mi mowil ze ja niemam w nim dwumasu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
a tak wogule to w tych autach sa dwumasy bo mechanik mi mowil ze ja niemam w nim dwumasu.
To ja bym poważnie rozważył na Twoim miejscu zmianę, ale mechanika na początek. Dwumasa jest .

Share this post


Link to post
Share on other sites

można sobie ustawić jak się posty pojawiają najnowsze na górze (tj. zawsze 1 strona) albo standardowo najnowszy na dole (tj. zawsze ostatnia strona) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przegub wewnętrzny jest w skrzyni biegów i skręcenie kół nie ma żadnego znaczenia. Sprawdza siętylko luzy na podnośniku.

 

---------- Dodano o 15:02 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:59 ----------

 

I oczywiście za niepotrzebnie wykonane naprawy cię skasowali?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przegub wewnętrzny jest w skrzyni biegów

 

A to nielicha historia... :hmm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem mam taki: juz kilku tu pisalo o chrobotaniu na piatym czy szostym biegu podczas naciskania gazu tez to mam, niby to wina przegubu przy skrzyni. Wymienilem i jeden i drugi i nadal przy dodaniu gazu na piatce i szostce slychac chrobotanie, ale jest jeszcze jeden problem: podczas startu kiedy wchodzu czworka delikatnie kolysze mi samochodem, czuc wibracje w samochodzie, nie na kierownicy poprostu czuc jakby kolo bylo krzywe ustaje to po przejsciu na piaty bieg i wtedy zaczyna sie chrobotanie pod nogami przy wciskaniu gazu. Mial ktos kiedys taki przypadek i moze mi pomoc gdzie szukac przyczyny? Jeden gosc w garazu mi mowil ze chrobocze mi na piatce i szosctce bo wtedy skrzynia inaczej pracuje i inaczej naciska na przguby i jak sa juz nie za nowe to chrobocza, ale wymienilem i dalej to samo, i jeszcze te wibracje na czworce, kola tez wywazylem. Jakby ktos cos podpowiedzial to bede bardzo wdzieczny.

PS przepraszam za moja nie za polska polszczyzne, slaby z tego bylem a jeszcze nie uzywam na codzien.

Edited by rainman777
Przeniesiony reg.pkt.2.1.a

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest chriso

bardziej mi to śmierdzi problemami ze skrzynią lub w pobliżu (sprzęgła, dwumasa) niż przegubami

 

a mechanika bym zmienił

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

U siebie zaobserwowałem identyczne obiawy. Widzę, że nie tylko ja mam taki problem. Czy komuś z was udało się rozwiązać ten problem ? Dodam, że w moim samochodzie wymieniałem niedawno koło dwumasowe. Zanim to zrobiłem myślałem, że to właśnie dwumasa jest winna temu zachowaniu. U siebie również zauważam podczas jazdy ze stałą prędkością np. 50km/h po odpuszczeniu gazu i ponownym wciśnięciu słychać stuknięcie. Odczuwalne jest na podłodze po lewej stronie na podstopnicy jak i po prawej. Co niektórzy na forum pisali, że może to być wina nieprawidłowo wykonanej usługi wymiany oleju w skrzyni. Samochód mam cały czas serwisowany. przy przebiegu ok 180kkm miałem wykonaną wymianę oleju więc jak rozumiem mogę się zwrócić do dowolnego ASO z reklamacją na tą usługę??

Czasmi gdy np. podjezdzam do skrzyzowania nie używając hamulca "hamowanie silnikiem" to tuż przed zatrzymaniem się pojazdu słychać dziwne wg mnie dzwięki ...takie postukiwania. Wcześniej nigdy nie miałem żadnego Vw, zazwyczaj jeździłem automatami (poprzednie BMW 535xd), ale nigdy nie spotkałem się z takim czymś.

 

(dźwięk o którym pisałem słychać od 14s, warto oglądać w 4K) Edited by lukasTRN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tez mam ten problem. Czyli lekkie dodanie gazu na 456 i stuk pod nogami jakby ktos mlotkiem od spodu puknal. Przeguby ok. W serwisie mowia ze to zestaw sprzegiel do wymiany. Co robic moze ktos wie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poduszki skrzyniana i silnik zmienione . Objaw pozostal. Poloski przeguby ok. Czy moze tak w skrzyni stukac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozostaje chyba zdjac poloski i sprawdzic przeguby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam podobne objawy które ustępuję po wrzuceniu wstecznego...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy