Skocz do zawartości
tomqu1

Automatyczna skrzynia biegów DSG - problem z postukiwaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Wczoraj przyszła półoś do mojego auta.

 

Oddałem samochód o godzinie 18:00, ale juz o 19:00 stwiedzono ze przyszła półoś do auta z manualną skrzynią biegów...

 

VW ZASADA GROCHOWSKA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja p.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem po lewym teraz prawy przegub wewnętrzny i jak ręka odjął, nic nie trzęsie już :) można znowu śmigać :] Dobrze ze to nie dwumasa, bo chyba więcej problemów by było z tą reklamacją :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mikelib - jakie koszty, części dostępne poza ASO?

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeguby 1K0 498 103 EX (2.0 ozn BKD z DSG ozn HQL) W Skodzie na zakopiance w Krakowie wytargalem jeden za 670zl, drugi za 630, przy uzyskanych rabatach, bo normalnie wolaja za nie 745zl (to sa regenerowane i stare przeguby trzeba im oddac) bo nowki gosc mi ostatnio mowil ze 1200 cos kosztuja. O zamiennikach na razie trzeba zapomniec- nie wystepuja :(

 

Ewentualnie mam namiar na goscia z Wawy co za 610 moze załatwić, tylko stare mu trzeba odeslac.

Edytowane przez mikelib
Wawa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniono obydwie półosie. Problem zniknął!:)

 

Cena w serwisie:

4600zł za części....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super :) To pewnie tez byly przeguby walniete... ;) no chyba ze polosie, ale watpie :P Dobrze ze juz dziala ;) Pozdro!

 

 

Ja wlasnie wracalem z Krakowa i na wycietym asfalcie rozcialem BFGoodrich G-Grip 205/55R16 91 V

 

:( znowu wydatki :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widze że wszystkich użytkowników dotyka problem DSG, ja u siebie zoriętowalem sie o stukach przy 30000 km, jeździem na serwis z 4 razy i nic. Uznali że to normalne w DSG. Dzisiaj mam 52000 km i stuki nie nasilaja sie i nie osłabły. Jak jeżdżę normalnie to ich nie ma, ale jak chce je usłyszeć to przy delikatnej jeździe dodaje i ujmuje gaz to stuki są. Prawie juz wierzę że tak musi zostać tylko nie rozumie dlaczego żadne media TV i pismaki sie tym nie zainteresują tylko chwalą i zwodzą ludzi jaki ten DSG jest wspaniały i w tej wspaniałości ma swoje wady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym, że czemu mają pisać że DSG jest zła, skoro problem leży w półosiach a dokładniej przegubach wewnętrznych.

 

U mnie wymieniono skrzynię bez poprawy. Wymiana półosi w pełni usunęła przyczynę stuków.

 

Przejechałem już 35 tys od wymiany półosi i cały czas wszystko jest w porządku.

 

Pozdrawiam

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widze że wszystkich użytkowników dotyka problem DSG, ja u siebie zoriętowalem sie o stukach przy 30000 km, jeździem na serwis z 4 razy i nic. Uznali że to normalne w DSG.

 

No za wszystkich to sie może nie wypowiadaj :) Nie wszyscy ten problem mają. A juz na pewno nie jest to normale i nie powinno nic stukać - chyba że w głowach "panów" z serwisu!

Koledzy a moze ktoś napisać gdzie znajdują się te przeguby wewnętrzne i jak wyglądają (może jakiś schemat?). Czym się różnią od półosi?

 

U mnie dla odmiany stuki pojawiają się rzadko i to tylko na trójce i tylko przez chwile przy obrotach ok 2000 (słychac kilka stuków) i to nie za każdym razem. Zdarza się to okresowo - aktualnie przez kilka ostatnich tygodni (odpukać:) jest cisza ale potem przychodzi czas że przez kolejne tygodnie trochę puka...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie że nie powinno być żadnych stuków.

ja byłem w 2 serwisach i w sumie chcieli mi wymienić skrzynie, później przeguby, półosie i w ogole polowe auta. znajomy na warsztacie wszedł pod auto, zdjął osłonę i po kilku minutach okazało się, że to jedynie tylnie mocowanie silnika, było poluzowane.

 

natomiast obstawiam, że mogą też stukać przeguby wewnętrzne.

miałem uszkodzoną osłonę przegubu lewego i stukało sporadycznie, po wymianie osłony i smarowaniu przegubu wszystko ucichło. koszt = 94 zł + 2 godzinki na warsztacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy a moze ktoś napisać gdzie znajdują się te przeguby wewnętrzne i jak wyglądają (może jakiś schemat?). Czym się różnią od półosi?

 

Hmm półoś to jest to-foto nr1 (akurat passat b6 2.0TDI),ośka i dwa przeguby na końcach. Wewnętrzne to te przykręcane do skrzyni biegów (to czego na fotce nr.2 brak) :lolDrugie foto to nie passat b6 ale będziesz wiedział o co biega :)

pĂł?o? passat b6 (2).jpg

pĂł?o? 2.jpg

Edytowane przez Blop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wewnętrzne to te przykręcane do skrzyni biegów (to czego na fotce nr.2 brak)

Dobre :) Ale i tak dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dobre Ale i tak dziękuję.

 

:lol brak ale skrzyni biegów,wew.brzegub masz zaznaczone na żółto :) passat b6 2.0TDI

PO%20P~1.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam dziwne dźwięki (jakby mechaniczne) na zimnym silniku. Nie pojawiają się od razu po włączeniu, ale po chwili. Co dziwne auto na podnośniku pod innym kątem dźwięki ustają, mechanik trzymał rękę na skrzyni i ewidentnie w momencie pojawienia się tych stuków/dźwięków było to na skrzyni. W miarę rozgrzewania się silnika dźwięki ustają. Po przejechaniu paru kilometrów i pełnego rozgrzania silnika już się nie pojawiają. Skrzynia DSG, passat z 2006, silnik BMP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pewnie dwumasa zaczyna hałasować .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ja mam dziwne dźwięki (jakby mechaniczne) na zimnym silniku. Nie pojawiają się od razu po włączeniu, ale po chwili. Co dziwne auto na podnośniku pod innym kątem dźwięki ustają, mechanik trzymał rękę na skrzyni i ewidentnie w momencie pojawienia się tych stuków/dźwięków było to na skrzyni. W miarę rozgrzewania się silnika dźwięki ustają. Po przejechaniu paru kilometrów i pełnego rozgrzania silnika już się nie pojawiają. Skrzynia DSG, passat z 2006, silnik BMP

 

typowe objawy dwumasy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
typowe objawy dwumasy

znika po rozgrzaniu silnika, na pewno dwumasa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na pewno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na pewno.

no toś mnie pocieszył

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności