Skocz do zawartości
tomqu1

Automatyczna skrzynia biegów DSG - problem z postukiwaniem

Rekomendowane odpowiedzi

no i sie pochwalilem. Stuki powrocily zostaje sprawdzenie luziw w skrzyni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , posiadam podobny problem , jednak w Touranie 1.9TDI DSG 2005r. objawy jakie ja zauważyłem po za stukotem który wszyscy opisują , to nasila się w momencie zjazdu z wzniesienia (tzn, tak jak by w momencie odciążenia samochodu ) oraz przy skręcie w prawo przy znacznej prędkości, wewnętrzne przeguby zostały wymienione , problem nie ustał.... nikt nie potrafi na warsztacie określić co to...nasuwa mi się myśl związana z objawem w trakcie "odciążenia" , że może to mechanizm różnicowy ? co sądzicie o tym?samochód ma 370 000 przebiegu , sprawuje się ogólnie bez zarzutu !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry za odkop :)

Panowie proszę o pomoc w dojściu co może być nie tak ze skrzynią dq250. Objawy to wyraźny stuk przy redukcji z 2 na 1. Delikatne szarpanie przy ruszaniu z "gazem" ale bez gazu szarpanie nie występuje. Wyraźny stuk gdy nacisnę/strzelę z gazu a auto się toczy np/; na 2 lub 3 biegu. Ilu mechaników tyle innych diagnoz. Trzy warsztaty i ich teorie.

1.Mechanizm różnicowy w skrzyni.

2.Mechatronika.

3.Dwumasa

Edytowane przez tombo77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 22.10.2020 o 13:27, tombo77 napisał:

Sorry za odkop :)

Panowie proszę o pomoc w dojściu co może być nie tak ze skrzynią dq250. Objawy to wyraźny stuk przy redukcji z 2 na 1. Delikatne szarpanie przy ruszaniu z "gazem" ale bez gazu szarpanie nie występuje. Wyraźny stuk gdy nacisnę/strzelę z gazu a auto się toczy np/; na 2 lub 3 biegu. Ilu mechaników tyle innych diagnoz. Trzy warsztaty i ich teorie.

1.Mechanizm różnicowy w skrzyni.

2.Mechatronika.

3.Dwumasa

To nie tylko występuje w DSG, u mnie w 1,8tsi 2017 manualu również to jest.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9.12.2009 o 08:32, cesar napisał:

Pod kompa skrzynie miałem podłączaną niezliczoną ilość razy i niema żadnych błędów.

Soft skrzyni uaktualniony (ale to dotyczy szarpania)

Oprócz tej nieszczęsnej dwumasy wymieniałem i przegub wewnętrzny na którym był faktycznie luz i stuki się jeszcze jakby pogorszyły !!! :/

A jeżeli chodzi o skrzynie to nieprawda że 6 biegowe mają wiele tarczek jak w tiptronicu czy innych klasycznych automatach. DSG zawsze ma dwa sprzęgła. A faktycznie 6 sprzęgła mokre a 7 suche. Wczoraj wymieniłem lewą poduszkę pod silnikiem i stuki jak były tak i są :(. Jedynie co pozostało to mechanizm różnicowy i DSG :(.

Bardzo proszę o jakąkolwiek poradę posiadaczy samochodów na gwarancji którzy się z tym uporali, gdyż koszt sprawdzania DSG czy mechanizmu różnicowego są za duże aby to sprawdzać za własną kasę.

POMOCY !!!

Dsg 6 ma mokre wielotarczowe sprzegla…

kosz wyglada podobnie jak do motocyklowego… jest kilka tarczek i przekładek…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności