Skocz do zawartości
robrze

Dziwne stuki

Rekomendowane odpowiedzi

Stuki metaliczne, rytmiczne, przy dodaniu gazu ich czestotliwość zwiększa się, wydobywają się z okolic zaworu EGR, a przynajmniej tam je słychać najbardziej, ale mogą się przenosić skądkolwiek. Wyczuwalne ręką na grubej gumowej rurze dochodzącej do EGR, (jakby uderzenia powietrza) a po jej zdjęciu stają sie bardzo głośne. Przy przysłonięciu ręką rury od strony wlotu (atrapy) stuki słychać mniej a rurę zasysa (spłaszcza się). Poza tym samochód odpala normalnie,jedzie. Spadku mocy nie odczułem,bo jechałem w zakresie obrotów 1200-1800.

Może któryś z kolegów spotkał się z takim przypadkiem? Proszę o radę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wizualnie nic nie zobaczyłeś to podepnij VAG a on prawdę powie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpinałem błędów nie było, myślę że to usterka mechaniczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też jutro powinno się coś wyjaśnić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wydobywają się z okolic zaworu EGR,

 

a jesteś pewien na 100% że to jest akurat z okolic zaworu EGR ? bo ja też miałem takie stuki w mojej B5 a co się okazało to mi się alternator posypał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W okolicy EGR najwyrazniej słychać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W okolicy EGR najwyrazniej słychać.

 

a miałeś coś robione przy EGR ? mam na myśli czy jest zaślepiony ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam identyczne objawy jak założyciel posta. Mechanik podczas sprawdzania odpinał różne rzeczy po czym stwierdził że to mógł wypalić się zawór. Polecił mi kogoś innego (stwierdził że on tego nie zrobi). Po wyjechaniu od niego i przejechaniu koło 2 kilometrów stukanie ustało. Wróciłem do mechanika no i stwierdził że to EGR mógł się zawiesić. Zostawiłem auto, mechanik wyczyścił EGR i kilka dni było ok. Dzisiaj problem powrócił. Czy to rzeczywiście EGR? a może to kwestia jakiegoś sterowania tym egrem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie przyczyną stuków okazał się wałek rozrządu. Wymiana wałka + szklanki/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności