VWTEDE Zgłoś #1 Napisano 12 Października 2009 czy ktoś wie w jaki sposób stwierdzić jaki jest transponder w kluczyku? miałem dwa takie same klucze o takich samych nr jeden dało sie zaprogramować natomiast drugiego nie można było rozebrałem obydwa i transpondery były różne jeden szklany a drugi jak w kształcie bloku i z jakieś masy? czy ktoś może mi to jaśniej wytłumaczyć? dzięki wielkie. Ps. Tak z wyprzedzeniem używałem szukajki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #2 Napisano 12 Października 2009 ja tez mialem dwa takie same nr a transpondery inne. a co do tej masy, to pewnie transponder byl zatopiony w jakiejs `masie` - jak to napisales, tak zeby sie nie uszkodzil. bo one sa to immobilajsera, wiec zasada dzialania opiera sie na polu magnetycznym czy cos w tym rodzaju, jezeli sie myle to chlopaki mnie zaraz pewnie poprawia a czy da sie sprawdzic czy transponder jest ok czy nie to tylko komp. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malczykos Zgłoś #3 Napisano 12 Października 2009 miałem dwa takie same klucze o takich samych nr jeden dało sie zaprogramować natomiast drugiego nie można było rozebrałem obydwa i transpondery były różne jeden szklany a drugi jak w kształcie bloku i z jakieś masy?czy ktoś może mi to jaśniej wytłumaczyć? W jakim aucie to było?? Są różne rodzaje transponderów w różnych samochodach. W VW występują transpondery w postaci szklanej rurki Megamos 13 w B5 96-97 z zielonym podświetleniem deski, Megamos Crypto 48 to również rurka występująca w B5 98-05, Golfach 4, Borach itp. Natomiast występują również transpondery w kształcie kostki PCF7930, PCF7935 itp. W VW występują w T4, Polo, Lupo w postaci PCF 7935, immo w puszce transponder Crypto 42 i Crypto 44. Aby sprawdzić transponder bez rozbierania kluczyka, trzeba mieć urządzenie umożliwiające kopiowanie transponderów. Urządzenia tego typu posiadają osoby dorabiające klucze m.in ja. Nie wiem do jakiego auta miałeś ten kluczyk, który nie dał się zakodować, bo jeśli to było B5 96-97 to mógł być włożony do kluczyka transponder T5 umożliwiający jedynie emulację kodu a nie zapis go w aucie. Jeśli chodzi o nowsze B5 to zapis Crypto 48 jest możliwy jedynie poprzez adaptację w samochodzie, nie ma możliwości kopiowania. Transponder komunikuje się z modułem immobilizera znajdującym się tak jak w Passacie w liczniku, lub w starszych autach w puszce poprzez odczyt przez pętlę indukcyjną znajdującą się wokół stacyjki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWTEDE Zgłoś #4 Napisano 12 Października 2009 to były klucze z 3 przyciskami niby do passata po <2001 czyli nie ma możliwości określenia jaki występuje trans bez specjalnego użądzenia?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malczykos Zgłoś #5 Napisano 12 Października 2009 to były klucze z 3 przyciskami niby do passata po <2001 czyli nie ma możliwości określenia jaki występuje trans bez specjalnego użądzenia?. Jak jesteś laikiem to raczej nie masz takiej możliwości. Chyba, że odczytasz to to jest na nim napisane albo zrobisz djęci, wtedy mogę Ci odpowiedzieć co to za transponder. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWTEDE Zgłoś #6 Napisano 16 Października 2009 "MALCZYKOS" nie chodzi mi o to jak to wygląda i co to jest chodziło mi o to czy bez rozbierania klucza i spec narzędzia da sie stwierdzić i tyle pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mimax Zgłoś #7 Napisano 20 Lutego 2017 odgrzewam kotleta. czy w passacie 98r musze zmieniac transponderyzeby zakodowac kluczyki od nowa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach