Skocz do zawartości
lebow

Wymiana Uszczelniaczy Zaworów

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiedziałem gdzie napisać

Do Drzyzgi mogłeś..

a na serio to ten post szybko zniknie, mam nadzieje ze mój tez i pytasz o diesla?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, nie wiedziałem gdzie napisać, więc chodzie o to gdzie znajduje się w passacie b3 sedanie pompa paliwa w baku czyli w bagażniku odkręcać tą czarną pokrywie, czy pod spodem auta gdzieś szukać.

skoro napisałeś w tym temacie to szukaj w silniku, przy uszczelniaczach....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,chciałbym przedstawić moj przyrząd ktorym robilem uszczelniacze.2.jpg Wymiary: płaskownik dł.48cm,Kątownik przykręcony do szpilki kwadrat 40mm X prostokąt 40x55mm, rurka dł. 12cm, sr.25mm, moja rurka jak widac ma kołnierz(sr. 34mm) na dole dzięki czemu nie przesuwa sie zbytnio w gniezdzie popychacza,ale nie jest to konieczne.Wymiary oczywiście nie muszą być identyczne.

3.jpg

1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja dałem mechanikowi zarobić:jasne Ale teraz nie "bierze" grama oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanowne grono znawców tematu i odgrzewam kotleta. Wczoraj wymieniłem w swoim bolidzie uszczelniacze zaworów,dałem drugie szklanki i lekko przykręciłem wałek rozrządu. Dzisiaj na spokojnie ustawiłem rozrząd, poskładałem wszystko do kupy i próba odpalenia auta. Samochód zapalił od ręki, trochę potrzęsło silnikiem ale po dłuższej chwili praca silnika się wyrównała. Zadowolony gaszę silnik i idę na kawę, po kawie czas na przejażdżkę i tu rozczarowanie. Jadę do 40/godz. jest wszytko ok.,powyżej 40 zapala się lampka ciśnienia oleju. Gaszę auto ;odpalam na nowo i jadę dalej i znów powyżej 40 to samo. Na postoju na wolnych obrotach chodzi i chodzi i jest dobrze , gdy zaczynam dodawać gazu daje osobie znać buzer. Wieczorem kolejna próba i analogiczna sytuacja ,dodam , że szybciej łapie temperaturę. Teraz pytanie -gdzie popełniłem błąd? Pozdrawiam- i proszę o pomoc. Józek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to teraz pomiar ciśnienia oleju się kłania, może któryś kanał się przypchał? Nic innego mi do głowy nie przychodzi... NO albo samo sprawdzenie czujników żarówką... Pomiar ciśnienia oleju "odbywa się" przy obrotach ok. 2000, stąd na wolnych cisza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam polonez15 dziękuję za zainteresowanie, ale problem rozwiązany. Usterką okazał się kabelek na czujniku ciśnienia oleju, który ledwo się trzymał w tej osłonie gumowej. Po Kościele zadzwoniłem do starszego kolegi i opisałem zaistniały problem, Zbyszek ,bo tak ma na imię na początek kazał sprawdzić kabelek na tym czujniku i trafił w 10. Dziękuję i pozdrawiam -Józek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego pisałem o sprawdzeniu czujników żarówką:) Dobrze, że to tylko to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności