Skocz do zawartości
lechu

Kody błyskowe ABS w Passacie B3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam taki problem. Mam Passata B3 G60 Syncro i mam Abs z EDS. Od początku nie działał on idealnie, ale kody błyskowe też dużo powiedzą, więc się dowiedziałem, że jest uszkodzony któryś tam zawór- odpływu lub dopływu- mniejsza o to. Odłączony był też jakis kabel w jednej z wtyczek, więc stwierdziłem, że kiedyś wymienie całą pompę. W międzyczasie wymieniłem płyn i znacznie sie poprawiło. Później zapaliła sie kontrolka, więc znów cudowne złąćze diagnostyczne i dowiedziałem się , że padł czujnik, nie pamiętam który. Potem wszystko ok. Ostatnio znów zapaliła mi sie kontrolka i chciałem sie dowiedzieć co sie dzieje, a tu nic. Nie chciał mi nic wymrugać. odłączyłem go , zresetowałem, sprawdziłem przewody i nic. Więc wymieniłem sterownik i...... dalej to samo. Po podłączeniu do masy kontrolka zapala się, ale później nie chce mrugać..... Ktoś potrafi mi pomóc, bo troche straciłem pomysły. I potrzebowałbymdokładny schemat abs z eds. Pogładowy schemat mam. Dzięki za wszelką pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość macwar

Czy masz jakieś informacje, dotyczące tego problemu, które pomogły ci go rozwiązać, bo nie widzę żadnych odpowiedzi.

Pozdrawiam. [email protected]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dotyczące tego problemu

Jeśli chodzii o kody błyskowe ABSu to nie trzeba nic podłazaś pod wtyczke diagnostyczna , wystarczy sprawna kontrolka na desce, właczyc zapłon, wyjąć bezpiecznik od kontrolek włożyc go z powrotem i kontrolka ABS zaczyna "mrygać" kodami.

Jak sie ma trzystopniową kostke stacyjki to nawet bezpiecznika nie trzeba wyjmować, kontrolka zawsze mruga po przekreceniu na zapłon, gaśnie po próbie zapalenia silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po podłączeniu do masy kontrolka zapala się, ale później nie chce mrugać.....

Zapewne podłączasz do masy na wyprowadzonej kostce np. przy lewarku?

Połącz z masą, przekręć na zapłon i wyjmij zworę którą połączyłeś pin z masą(cały czas na załączonym zapłonie). Powinno się odezwać...

I za pewne pokarze Ci, że padł sterownik, choć nie koniecznie :)

Niestety ABS z tych lat były niedoskonałe i zawodne. Jak zdiagnozujesz, to napisz co tam wylazło :) I wrzuć fotę pompy by było wiadomo z czym walczymy ;)

Edytowane przez druidionin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności