Skocz do zawartości
Rudi

Dziwne szarpanie!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i proszę o pomoc!

Niedawno kupiłem Passata 2.0 TDI 140PS 2006r. Mam problem ponieważ gdy mocno dodaję gazu podczas jazdy tj. od 2000 do 2700 obr/min czuć dziwne szarpanie (najbardziej odczuwalne na 4 i 5 biegu). Gdy spokojnie dodaję gazu wszystko jest ok. Czasami czuć też podobne drgania gdy auto stoi i jest na biegu jałowym.

Bardzo proszę Was o jakąś wskazówkę co to może być!:confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie konczy sie sprzeglo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyto na pewno może być sprzęgło? Jeśli tak to czy może wiecie jaki jest przybliżony koszt takiej naprawy? Pomóżcie mi bo do serwisu już z tym nie pojadę (w serwisie wymieniałem kompletny rozrząd i spieprzyli mi coś z klimą bo dziwnie stuka czego nie było przed pojawieniem się w serwisie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm przyczyn moze byc kilka najpierw sprawdzil bym egr jak pracuje moze go dusi spalinami, tez mialem taki przypadek ze przy jezdzie przy ok 2 tys od 3 biegu w gory i depnieciu do spodu terepalo cala buta przyczyna byly wypadania zaplonow i do wymiany dwa pompowtryski pod obciazeniem ich praca wychodzila po za tolerancje pociagajac za soba pozostale pompki i brak jakichkolwiek usterek przy czyn moze byc wiele

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za wszystkie porady i pomysły na rozwiązanie mojego problemu. Jeśli uda mi się rozwiązać tą przypadłość to napiszę o tym. Jeszcze raz wielkie dzięki.:064:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! :)

 

Właśnie wróciłem z wizyty w serwisie VW Forum Płock! Usterka została zdiagnozowana jako przepalona pompka paliwa w baku. Po wymianie pompki objawy na szczęście ustały i jest już wszystko OK!:D

Koszt wymiany trochę duży bo 1400 zł ale watro było!

 

POZDRAWIAM!!!:607:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

panowie mam podobny problem jak jadę spokojnie na 3,4 biegu do 2 tys obrotów samochód mi się dławi nie zawsze ale dławi, żeby przestał muszę go lekko przygazować albo zredukować bieg. Czy te propozycje które wy podaliście wyjdą na komputerze jako błąd ( sonda lambda, pompowtrysk, tps i silnik krokowy )? Słyszałem też, że może zbierać się dużo nagaru w kolektorze i to przez to może się dusić. Czy może to być wina DPF, który zbliża się ku końcowi ?

2CC1806E-3FA0-47AD-8F71-B6168E45CDCC.JPG

297FE620-9CDB-4BA3-B97C-CC7F36B52935.JPG

Edytowane przez urbinio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności