Skocz do zawartości
szczepbydg

passat b5 1,8 necam GAZ - chore spalanie!!

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie wypadało by was przeprosić -za zaśmiecanie- wyszła moja niewiedza-byłem wczoraj u gazownika podłączył komputer i powiedział że mapa jest idealna tak samo jak całe sterowanie silnika i nic tu przestawiać niebędzie -w butlę 53l weszło mi gazu 49 po 220 km zapaliłasię rezerwa i na desce i na butli na wskażniku.Na drugi raz wyjeżdzę gaz do końca w sumie zrobiłem 130 kmtylko w mieście i 190km na trasie nie żałując auta i dotankowałem 34l gazu na tej samej stacji-wyszło mi na to że spalił 10,6l-na to wyszło że wskażników 2szt i każdy do dupy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie wypadało by was przeprosić -za zaśmiecanie- wyszła moja niewiedza-byłem wczoraj u gazownika podłączył komputer i powiedział że mapa jest idealna tak samo jak całe sterowanie silnika i nic tu przestawiać niebędzie -w butlę 53l weszło mi gazu 49 po 220 km zapaliłasię rezerwa i na desce i na butli na wskażniku.Na drugi raz wyjeżdzę gaz do końca w sumie zrobiłem 130 kmtylko w mieście i 190km na trasie nie żałując auta i dotankowałem 34l gazu na tej samej stacji-wyszło mi na to że spalił 10,6l-na to wyszło że wskażników 2szt i każdy do dupy
rozwiazanie jak w benzynie tankujesz do pełna i robisz 100km i spowrotem stacja i do pełna i masz spalanie dobrze jak by to był ten sam dystrybutor :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, jeśli masz dobrze skonfigurowany gaz Necam będziesz na pewno z niego zadowolony. Mam taką instalację, i spalanie wychodzi max 10L w cyklu mieszanym. Miałem kiedyś takie objawy jak Ty, ale po wymianie sondy lambdy na nową, oryginalną z ASO problem znikł.. Tyle że wywalało błąd Check.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość HILARIA1736

Wim że auto w gazie pali więcej niż w benzynie ale bez przesady... do tej pory zanim wstawiłem gaz auto paliło mi 9 - 10 na mieście, 6 - w trasie, a teraz nawet w trasie pali ponad 14 nie myślałem że będzie to aż taka różnica albo po prostu jest coś nie tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wim że auto w gazie pali więcej niż w benzynie ale bez przesady... do tej pory zanim wstawiłem gaz auto paliło mi 9 - 10 na mieście, 6 - w trasie, a teraz nawet w trasie pali ponad 14 nie myślałem że będzie to aż taka różnica albo po prostu jest coś nie tak[/QUO

 

 

 

czy wyciągnąłeś jakiś wnioski z tego spalania co było przyczyną??????

napisz i podziel sie swoja sprawą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie wiem gdzie szukać wiec podłącze się tu...

 

mam instalacje DT GAS system (tak wiem najgorsze co może być) i rzekomo padł w nim komputer dt gas system 500S GT01

 

u mnie w mieście gość chce za taki komputer po naprawie tzn on twierdzi ze po regeneracji ale znamy to ;) uwaga 350 zł! (a za nową instalacje 800zł) znalazłem taki sam na allegro za 100 zł tylko właściciel nie wie czy jest na nim hasło bo to jego kolegi a on jest za granica i nie odbiera tel itd...

 

i teraz moje pytanie brzmi czy każdy ten komputer miał hasło? czy da się je jakoś odzyskać jakby było? jak tak to skąd? pozdrawiam i proszę o pilna odpowiedz bo nie zarobie na benzynę ;f

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem obecnie użytkownikiem takiego 1.8 Adrka. Jeśli chodzi o spalanie, to przy ekonomicznej jeździe nie jestem z niego zadowolony bo apetyt w granicach 9 l przy kręceniu do max 3tys obrotów nie jest żadną frajda. Natomiast przy dynamicznej jeździe apetyt ma się przy 10 l i więcej. Na takiego Adra to spory wynik.

Jak czytam, poprzednika, że 2.0 spalił 6 l w trasie to aż sie dziwie bo Adr nie potrafi zejść poniżej 8 l.

Może to kwestia regulacji. Tyle, ze, znalesc dobrego mechanika, który skutecznie wyeliminuje problem to nie lada wyzwanie.

 

Za instalacje trzeba dać 3500 zł, wtedy można się cieszyc cena paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Marcela

Witam,

a jaką instalację polecicie do B3, silnik 1.8, rocznik 1992 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

a jaką instalację polecicie do B3, silnik 1.8, rocznik 1992 ?

 

ja też się zastanawiam nad instalowaniem LPG. Czy ktoś może coś powiedzieć na temat STAG ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja też się zastanawiam nad instalowaniem LPG. Czy ktoś może coś powiedzieć na temat STAG ?

Sterownik jak sterownik, wazniejszy jest osprzet (wtryski, reduktor) i wykonanie instalacji.

Jesli koniecznie chcesz do b3 inwestowac w Staga to smialo mozesz to zrobic. Bardzo popularny i niezawodny sprzet.

 

Kolego Bartek, jesli samochod pali 10l gazu w miescie i 6l w trasie to bardzo malo, wrez niebezpieczne dla zaworow i katalizatora. norma to 8-9 w trasie i 11-13 w miescie. Oczywiscie zalezy od stylu jazdy. Moj nie spalil nigdy mniej niz 10 i nie wiecej niz 15.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sterownik jak sterownik, wazniejszy jest osprzet (wtryski, reduktor) i wykonanie instalacji.

Jesli koniecznie chcesz do b3 inwestowac w Staga to smialo mozesz to zrobic. Bardzo popularny i niezawodny sprzet.

 

Kolego Bartek, jesli samochod pali 10l gazu w miescie i 6l w trasie to bardzo malo, wrez niebezpieczne dla zaworow i katalizatora. norma to 8-9 w trasie i 11-13 w miescie. Oczywiscie zalezy od stylu jazdy. Moj nie spalil nigdy mniej niz 10 i nie wiecej niz 15.

 

 

 

A jaki osprzęt będzie kompatybilny ze STAGiem?

 

Może jeszcze jakieś opinie o STAGu ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osprzet kazdy odpowiadajacy mocy silnika.

Poszukaj lpg-forum duzo opini na temat roznych instalacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Osprzet kazdy odpowiadajacy mocy silnika.

Poszukaj lpg-forum duzo opini na temat roznych instalacji.

 

 

ok, wielkie dzięki !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Posiadam passata B5 1,8 125km wraz z instalacja LPG. Jak to zwykle bywa w moim przypadku mam problemy a mianowicie:

Na benzynie autko smiga jak należy, lecz gdy przechodzi na gaz zaczyna szarpać, strzelać no i śmierdzi gazem do okoła. Wymieniłem: kable WN+ cewka (wiec to wykluczam) dodam, że dzieje się to kiedy jest zimno. Czy ktoś z forumowych kolegów mógłby mi coś doradzić pomóc? Mieszkam pod Warszawa (Łomianki) nie ma tu gazownika godnego zaufania (zrobiłem rozeznanie) Prosze o pomoc :) Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jechać do speca od gazu bo pewnie leje niemiłosiernie. Ten motor ma coś takiego jak wygrzewanie kata i do pewnej temperatury silnika chodzi na bardzo bogatej mieszance. U mnie jest ustawione zubożanie na zimnym silniku i śmiga aż miło. Przełącza mi się na gaz przy 25 stopniach. Można też ominąć ten problem (tak jak np. robi to brc) ustawić przełączenie na gaz przy 45-50 stopniach silnika :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim problemem jest to, że w okolicy nie ma speca od gazu, sa "spece" ale ponoć lepiej nie jechać. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc (moge kupic kabel diagnostyczny zrobić mape tylko jak ? )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moim problemem jest to, że w okolicy nie ma speca od gazu, sa "spece" ale ponoć lepiej nie jechać. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc (moge kupic kabel diagnostyczny zrobić mape tylko jak ? )

 

jak bys zakupil kabelek i pokazal mapki to cos mozna poradzic a jak nie to zapraszam do Bialej.A jeszcze powiedz jakie masz wtryskiwacze i reduktor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie info podesle na priv :) ale to chyba jutro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mialem podobny przypadek i najlepszym rozwiazaniem bylo wymienic instalacje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Posiadam passata B5 1,8 125km wraz z instalacja LPG. Jak to zwykle bywa w moim przypadku mam problemy a mianowicie:

Na benzynie autko smiga jak należy, lecz gdy przechodzi na gaz zaczyna szarpać, strzelać no i śmierdzi gazem do okoła. Wymieniłem: kable WN+ cewka (wiec to wykluczam) dodam, że dzieje się to kiedy jest zimno. Czy ktoś z forumowych kolegów mógłby mi coś doradzić pomóc? Mieszkam pod Warszawa (Łomianki) nie ma tu gazownika godnego zaufania (zrobiłem rozeznanie) Prosze o pomoc :) Pozdrawiam

 

witam serdecznie.Mieszkam po sąsiedzku w legionowie i powiem szczerze nie ma spec w naszych okolicach.

czuje udali ci się rozwiązać problem.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności