lasica Zgłoś #1 Napisano 5 Października 2009 może mi ktoś powiedzieć ile ma koni passat 2.0 16v bo mówią różnie że 150 albo 130 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yokuze Zgłoś #2 Napisano 5 Października 2009 Silnik na wtrysku elektronicznym 150Km, natomiast na wtrysku mechanicznym 136Km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #3 Napisano 5 Października 2009 silnik ABF wyprodukowany przez VW Motorsport ma w książce 150KM ale większośc seryjnie miała ponad 160KM. motyw był taki że miał wyjściowo więcej koni niż VR6 i VW kazali im zmniejszyc moc wiec zrobili to troszke mechanicznie i troszke teoretycznie. także niby 150Km ale tak naprawdę każdy miał inna moc. na pewno powyżej 150 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #4 Napisano 5 Października 2009 2.8 VR6 mial 174konie a 2.9 VR6 natomiast 193 kuce takze 2.0 16v nie mial wiekszej mocy od VR-a Pozdrawiam Magda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
volgi Zgłoś #5 Napisano 6 Października 2009 Ja popieram użytkownika matys. Silniczki ABF miały w serii podane 150 KM. Nie jest to moc która musi być w każdym egzemplarzu. Silnik 2.0 16 V 136 KM ma kod silnika 9A. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lasica Zgłoś #6 Napisano 10 Października 2009 dzięki za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #7 Napisano 10 Października 2009 no niestety magdo 2.0 16V (ABF) zdrowy zjada VR6. z tego co udało mi się dowiedziec miały na początku ok 180KM ale jak wcześniej pisałem zostały na ,,szybko" zmulone. w każdym razie samymi wałkami i programem można bez problemu zrobic 190KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #8 Napisano 10 Października 2009 ABF zdrowy zjada VR6 To prawda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #9 Napisano 10 Października 2009 9A to co prawda nie ABF ale, właśnie jak przekracza 5 tyś to nie normaly silnik sie robi i tak prawie do 8 tyś. A jak wsadziłem dwa wałki wydechowe to hmmm, nie chciało się schodzić z obrotów poniżej 3 tyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #10 Napisano 11 Października 2009 a co do 9A to miałem taki silnik w corrado i samym wałkiem, wydechem, i grzebnięte na ecu miał ok 170KM kręcił się do 8 tys. walił z wydechu marchewami i zjadał vr6, g60 itd.. w każdym razie wszystkie silniki 16V kończąc na 2.0 16V ABF produkowane przez VW Motorsport to silnik bardzo podatne na tuning i miają spore zapasy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin445 Zgłoś #11 Napisano 11 Października 2009 witam mam pytanko do jacu6x6 z jakiego silnika miałeś ten wałek wydechowy bo na forum golfa wyczytałem że najlepiej to wałek z kr wsadzić a ja mam głowice z 1.8 pl i z 9a i w planach wsadzić tą 1,8 na 2 wałkach wydechowych i czy bardzo odczuwalny jest przyrost mocy pozd:confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #12 Napisano 11 Października 2009 Ja miałem z 9A i jak matys napisał zjada wszystko na drodze ale jest problem, mój nie jechał do 3 tyś znaczy jechał ale janie chciałem poniżej 3tyś jezdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach