tomcio_x Zgłoś #1 Napisano 5 Października 2009 Witam, silnik w moim pasku niestety się kończy. Czy ma ktoś z Was doświadczenie w wymiance silnika w tym pasku? Z tego co wiem to sama konstrukcja silnika w B3 się nie zmieniła. Chciałbym wrzucić taki silniczek do mojeo B2. Dawca ma 1,6 td z intercoolerem. Kwestia czy nadwozie to przyjmie i czy ze skrzynia i sprzęgłem nie będzie problemów. Z góry dziękuję za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #2 Napisano 6 Października 2009 Może TO Ci w czymś pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomcio_x Zgłoś #3 Napisano 6 Października 2009 dzięki ale to już widziałem.. chciałbym uniknąć jakichkolwiek przeróbek, zwykła przekładka bez tuningu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PINIO VW Zgłoś #4 Napisano 8 Października 2009 na 100% do przeżucenia łapy kolektory oraz turbina( B3 ma silnik poprzecznie i turbinę na górze a B2 wzdłużnie i na dole) możliwe że podstawka filtra oleju bo w b3 ze względu na inne umiejscowienie łap i filtr jest w dogodniejszej pozycji prawdopodobnie kompletne sprzęgło będziesz musiał założyć od B2 oraz miska olejowa jeszcze parę drobnych pierdółek pewnie wyjdzie w praniu ale jeżeli masz kompletnego TD z B2 to nie widzę najmniejszych problemów z przełożeniem silnika nawet pod blokiem w mieście:] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomcio_x Zgłoś #5 Napisano 12 Października 2009 Dzięki za odpowiedź. To o czym piszesz to mniej więcej kumam, dochodzi do tego jeszcze miejsce położenia alternatora..(po przeciwnej stronie) w praniu jeszcze by wyszło że klapy bym nie domknął szkoda że żaden z forumowiczów nie robił podobnego swapa. Doświadczenie w takich sprawach bywa bezcenne bo jak mawia miś Yogi: w teorii nie ma różnicy między teorią a praktyką. W praktyce jest:cool: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #6 Napisano 17 Października 2009 obydwa kolektory, lapy, zamach z sprzeglem, miska olejowa, smok pompy oleju, kolo na wale, alternator i wspornik, podstawa filtra oleju, najlepiej sprezarka, bagnet oleju... albo kupic silnik z wzdluznego (np. z mojego passata ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomcio_x Zgłoś #7 Napisano 17 Października 2009 Dzięki ale dawce już mam na oku;) Passacik b4 95r po konkretnym dzwonie. Z tego co wiem to blok silnika jest taki sam ale nie wiem na 100%... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #8 Napisano 17 Października 2009 w b4 nie bylo 1.6TD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomcio_x Zgłoś #9 Napisano 17 Października 2009 zgada się, przymierzam się do 1.9tdi tylko ta elektryka mnie martwi.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #10 Napisano 18 Października 2009 no to do rozgryzienia cale wiazki - z poprzeczniaka nijak ci to nie spasuje, sprezarka nie pozwoli pewnie zamknac maski, jakis dolot z przeplywka bedzie potrzebny, nie wszystkie tdi maja nadlewy pod starego typu lapy (wspornik przedni silnika) poza tym powinien zostac osprzet z tdi caly i ogolnie wesolo bedzie zeby to tdi bylo na normalnej elektronicznej pompie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach