Skocz do zawartości
zeenek

gazowanie silnika

Rekomendowane odpowiedzi

witam kolegów mam problem z obrotami:/ mam passata z 94 1.8 + lpg jednopunktowy wtrysk problem polega na tym ze w czasie jazdy jak powiedzmy dojezdzam do krzyzówki to wyzucam bieg a on wtedy mi gazuje obroty wchodza na 3\4 tys i powoli spadaja i sie zatrzymuja na 2\1.5 tys. myslałem ze to silnik ale to nie wina tego nie dawno miałem zalozony nowy siliczek krokowy i dalej to samo.Powiedziano mi ze moze byc to wina czujnika temperatury czy to prawda????

mozecie cos poradzic???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj Kamil.... napisz mi tylko jeszcze kiedy masz podwyższone obroty silnika.Na benzynie czy na gazie czy nie ma różnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podobne mam objawy, odpala Ci dziwnie tez na benzynie czasami? i to nie krokowiec ,wymienialem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przypadku silnika 2E może to być przepływka, w przypadku RP czy ABS np. wadliwy czujnik temperatury cieczy lub czujnik położenia przepustnicy.

Generalnie obroty się moga wieszać w przypadku za bogatej mieszanki.

Dużo było o tym na forum, poszukajcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ale to nie ma róznicy czy na benzynie czy na gazie ale rano jak odpalam to obroty sa na okolo 1.5 tys czasem do 2 tys dochodzi jak siue nagrzehe to spada

tez własnie słyszałem ze to moze byc wina czujnika tylko jest jeszcze jeden problem nie wykrywa mi komputer auta powiedzial mi koles ze mam zepsota wtyke i nie wiem co robic pomozcie a nie ma róznicy czy gaz czy benzyna normalnie pali tylko te skoki obrotów mnie denerwuja

Edytowane przez zeenek
nie dokonczenie zdania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema!!

 

U mnie działo się to samo. Rozwiązanie pod słyszałem od znajomego mechanika.Mój syn też to zastosował ale w oplu omedze i też mu sie obroty wyrównały.Jest taki specjalny środek do mycia gaźników.Nie pamiętam nazwy.Popytaj w sklepie.Kupiłem go i w swoim passacie przemyłem przepustnice i jak ręką odjął. Może to ci pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale ja nie mam gaznika tj wtrysk tylko jedno punktowy a co do tego to tam wszystko było idealnie czyste

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potencjometr przepustnicy na monowtrysku. To taki prostokątny czarny element pod "gruszką", do którego dochodzi wtyczka. Miałem tak w AAM-ie. Odpięcie AKU na 10 minut - przywracało na pewien czas sytuacje do normy, ale i tak w końcu wymieniłem potencjometr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności