zeenek Zgłoś #1 Napisano 5 Października 2009 witam kolegów mam problem z obrotami:/ mam passata z 94 1.8 + lpg jednopunktowy wtrysk problem polega na tym ze w czasie jazdy jak powiedzmy dojezdzam do krzyzówki to wyzucam bieg a on wtedy mi gazuje obroty wchodza na 3\4 tys i powoli spadaja i sie zatrzymuja na 2\1.5 tys. myslałem ze to silnik ale to nie wina tego nie dawno miałem zalozony nowy siliczek krokowy i dalej to samo.Powiedziano mi ze moze byc to wina czujnika temperatury czy to prawda???? mozecie cos poradzic??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
autozibi Zgłoś #2 Napisano 5 Października 2009 Witaj Kamil.... napisz mi tylko jeszcze kiedy masz podwyższone obroty silnika.Na benzynie czy na gazie czy nie ma różnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #3 Napisano 5 Października 2009 podobne mam objawy, odpala Ci dziwnie tez na benzynie czasami? i to nie krokowiec ,wymienialem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #4 Napisano 5 Października 2009 W przypadku silnika 2E może to być przepływka, w przypadku RP czy ABS np. wadliwy czujnik temperatury cieczy lub czujnik położenia przepustnicy. Generalnie obroty się moga wieszać w przypadku za bogatej mieszanki. Dużo było o tym na forum, poszukajcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeenek Zgłoś #5 Napisano 5 Października 2009 (edytowane) witam ale to nie ma róznicy czy na benzynie czy na gazie ale rano jak odpalam to obroty sa na okolo 1.5 tys czasem do 2 tys dochodzi jak siue nagrzehe to spada tez własnie słyszałem ze to moze byc wina czujnika tylko jest jeszcze jeden problem nie wykrywa mi komputer auta powiedzial mi koles ze mam zepsota wtyke i nie wiem co robic pomozcie a nie ma róznicy czy gaz czy benzyna normalnie pali tylko te skoki obrotów mnie denerwuja Edytowane 5 Października 2009 przez zeenek nie dokonczenie zdania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J_u_R_e_K Zgłoś #6 Napisano 5 Października 2009 Siema!! U mnie działo się to samo. Rozwiązanie pod słyszałem od znajomego mechanika.Mój syn też to zastosował ale w oplu omedze i też mu sie obroty wyrównały.Jest taki specjalny środek do mycia gaźników.Nie pamiętam nazwy.Popytaj w sklepie.Kupiłem go i w swoim passacie przemyłem przepustnice i jak ręką odjął. Może to ci pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeenek Zgłoś #7 Napisano 5 Października 2009 ale ja nie mam gaznika tj wtrysk tylko jedno punktowy a co do tego to tam wszystko było idealnie czyste Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 5 Października 2009 Potencjometr przepustnicy na monowtrysku. To taki prostokątny czarny element pod "gruszką", do którego dochodzi wtyczka. Miałem tak w AAM-ie. Odpięcie AKU na 10 minut - przywracało na pewien czas sytuacje do normy, ale i tak w końcu wymieniłem potencjometr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach