kamiliza Zgłoś #21 Napisano 23 Marca 2011 no niestety nie znalazłem są tak jak pisałem 2szt 30A na ścianie grodziowej odok siebie na wprost wyjętej tablicy z bezpiecznikami, lekko w prawo na tej samej wysokości 1 szt 80 A grube czerwone przewody i dalej to już tylko blacha i jakieś wygłuszenia Może Masz jakieś zdjecie albo link do tej strony ze zdjęciem mój passek to 1.9TDi 1996 nr 3AZTE............, sterownik ABS przy pompie(pod pompą) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ksys Zgłoś #22 Napisano 28 Marca 2011 Ja się podepnę pod temat cho trochę inne pytanie mam. Mianowicie czytam schemat elektryczny od absu już 3ci raz i gubię się gdzie mają by +12 na kompie po przekręceniu stacyjki?bo cały czas wywala mi błąd że za niskie napięcie, więc domyślam się że przekaźnik może by uwalony jakiś. bezpieczniki sprawdzałem i były ok. proszę o poradę na których pinach ma by +12. co do przekaźników są one podpięte pod wygłuszeniem u góry głębiej i wyżej od skrzynki z bezpiecznikami. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamiliza Zgłoś #23 Napisano 28 Marca 2011 nie wiem jaki Masz sterownik pompy abs, ale u mnie wtyczka(z szufladą) 25 pinowa + jest na pinie nr 1 i 25 na pinie 2 i 24 winna być masa, ja nie nie miałem + na 1 i okazało się że przetarty był przewód (czerwony) w moim pasku idzie wprost od akumulatora(dwa czerwone) wpięte pod jedną końcówkę przykręcaną do klemy +. Wtedy tez pojawiło się napięcie na drugim bezpieczniku mieszczącym się na przedniej grodzi za skrzynką z bezpiecznikami, a co do przekaźnika ABS to nie znalazłem, chociaż wygłuszenia też zerwałem. Po naprawie przewodu wywala już mi tylko błąd 00287 Shereware Version To Decode 16-10. Czyli prawy tylny czujnik, robiłem tam też przetarty przewód, po naprawie pokazuje 1420 Ohm, chociaż pozostałe po 1050 Ohm, może to on jest walnięty i jeszcze ABS nie działa chociaż na VWTOOL test pompy był ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #24 Napisano 29 Marca 2011 (edytowane) prawy tylny czujnik Podepnij do VAG i zobacz czy widzi jak ten czujnik reaguje na obracanie się koła. Jest taka opcja. Załączam schemat. Passat 1997.pdf Edytowane 29 Marca 2011 przez woys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamiliza Zgłoś #25 Napisano 4 Kwietnia 2011 Dzięki bardzo za schemat, Twoja podpowiedź pozwoliła mi na zrobienie testu z VAGiem w czasie jazdy, inne pokazywały prędkość, ale ten 0 km/h, do tego nagle jego rezystancja wzrosła do nieskończoności, Schematy są super i bardzo za nie dziękuję, a co do samej wymiany czujnika to podpowiedział mi kolega w wątku Wymiana czujnika ABS, poszło dość szybko i sprawnie. SERDECZNE DZIĘKI WAM WSZYSTKIM za zainteresowanie się moim problemem.MAM JUŻ ABS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toomkk Zgłoś #26 Napisano 19 Stycznia 2013 Mam pytanie trochę nie na temat. Chciał bym założyć wyłącznik ABS taki jak kiedyś były w Audi. Wiecie na jakim przewodzie go założyć żeby nie było większych problemów? Może odcinać zasilanie sterownika? Dobrze by było żeby po ponownym włączeniu zapłonu ABS znów działał i nie świeciła się kontrolka. Passata mam z 1996r i sterownik ma przy pompie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach