bkris Zgłoś #1 Napisano 1 Października 2009 witam .mam pytanie czy juz ktos rozbieral piaste w przodzie b6,chodzi mi o to czy da sie wyprasowac lozysko czy wystepuje ono jako calosc. w serwisie maja cale piasty ,natomiast w katalogu wystepuje jako calosc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #2 Napisano 1 Października 2009 (edytowane) Łożysko występuje razem z piasta nie ma inne opcji. Przy dobrych ukladach mozna to zalatwic za 275zl. Edytowane 1 Października 2009 przez marewel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bkris Zgłoś #3 Napisano 2 Października 2009 dzieki.jak rozumiem wyprasowac sie z piasty jego nie da?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati1700 Zgłoś #4 Napisano 16 Października 2009 lozysko przykrecane jest do zwrotnicy na 4 srubach , lozysko demontujesz wraz z piasta, piaste wyprasowywuje sie z lozyska i montuje na nowe wiec dostepne jest samo lozysko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #5 Napisano 16 Października 2009 wiec dostepne jest samo lozysko Żeby nie być gołosłownym powiedz jeszcze gdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #6 Napisano 26 Lutego 2012 Koledzy jaki jest objaw uszkodzonego lozyska? Bo ja mam dziwny problem ... Mianowicie przy jezdzie ok 50km.h slysze takie terkoczenie ... Cos akiego jak dzieci wkladaja kawalek kartonika w szprychy w rowerze ... I tak terkocze ... Jak przyspiesze odglos tlumi sie i nie jest slyszalny ... Jak wolniej to go slysze ... Na luzie w okolicach 40-50km.h tez slychac ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #7 Napisano 26 Lutego 2012 Koledzy jaki jest objaw uszkodzonego lozyska?Bo ja mam dziwny problem ... Mianowicie przy jezdzie ok 50km.h slysze takie terkoczenie ... Cos akiego jak dzieci wkladaja kawalek kartonika w szprychy w rowerze ... I tak terkocze ... Jak przyspiesze odglos tlumi sie i nie jest slyszalny ... Jak wolniej to go slysze ... Na luzie w okolicach 40-50km.h tez slychac ... Bardziej wskazuje to na przegub. A powiedz co sie dzieje jak w czasie jazdy krecisz w prawo i w lewo? Nasila sie, cichnie, zmienia dzwiek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emigrant Zgłoś #8 Napisano 26 Lutego 2012 Bardziej wskazuje to na przegub. A powiedz co sie dzieje jak w czasie jazdy krecisz w prawo i w lewo? Nasila sie, cichnie, zmienia dzwiek? przegób byłby słyszalny przy maksymalnym skręcie kół, tutaj bedze siedziało łożysko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertkamyk Zgłoś #9 Napisano 26 Lutego 2012 Koledzy ja też mam problem chyba z łożyskiem, bo gdy hamuję tak 120-70 km/h to czuję wibrację(drżenie) na kierownicy, objętnie czy mocno hamuje czy słabo jest to samo. Spotkal się z Was ktoś z czymś takim?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #10 Napisano 27 Lutego 2012 Bardziej wskazuje to na przegub. A powiedz co sie dzieje jak w czasie jazdy krecisz w prawo i w lewo? Nasila sie, cichnie, zmienia dzwiek? Wiem wiem, ze przy skreconych kolach i gazie na maxa powinien skzeczec ... u mnie tego nie ma. Jest natomiast cos takiego ze jak jedzie sie z tymi predkosciami co wyze wspominalem po lekkim luku w lewo ... Slychac to wyrazniej ...takie delikatne terkotanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #11 Napisano 27 Lutego 2012 chyba z łożyskiem, bo gdy hamuję tak 120-70 km/h to czuję wibrację(drżenie) Chyba nie z łożyskiem a raczej z hamulcem. Sprawdz tarcze pod kątem krzywizn. slysze takie terkoczenie Zdajesz sobie sprawę z tego, że na podstawie Twojego opisu ciężko będzie coś konkrenego powiedzieć? Próbę zmiany obciążenia na koła robiłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #12 Napisano 27 Lutego 2012 przegób byłby słyszalny przy maksymalnym skręcie kół, tutaj bedze siedziało łożysko mozliwe ze lozysko, ciezko stwierdzic na 100% czytajac posty, jednak nie trzeba skrecac na max zeby uslyszec dobity przegub Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
putekemil Zgłoś #13 Napisano 15 Kwietnia 2013 Witam, mam taki problem że podczas jazdy coś szumi, gwiżdże z lewej strony auta chyba z przodu. Gdy jadę wolno nic nie słychać a tak od 60 km/h zaczyna coś wyć i przy 120 przestaje. Czy to może być lożysko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter_g Zgłoś #14 Napisano 16 Grudnia 2013 Nie znalazłem odpowiedniego wątku obrazującego problem mojego passata, dlatego podepnę się tutaj. Proszę ew przenieść do odpowiedniego wątku. Mianowicie, wczoraj zmieniałem koła z letnich na zimowe. Po wymianie przód strasznie szumi, tak jak gdyby klocki ocierały o tarcze. Szumi, a raczej żęzi od najmniejszej prędkości, szumienie to ustaje podczas hamowania, dlatego podejrzewam hamulce przednie. Po podniesieniu auta koła przednie obracają się również bardzo ciężko, tak jak na lekko naciśniętym hamulcu. Nadmienią że auto ma skrzynię DSG. Nigdy wcześniej nie miałem auta z automatem i nie wiem czy tak ma być, czy być może DSG ma jakąś specjalną "procedurę" wymiany kół?? Przed wymianą nie było żadnego problemu, zero hałasów. Proszę o sugestie i uwagi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skindred Zgłoś #15 Napisano 17 Grudnia 2013 (edytowane) Nie znalazłem odpowiedniego wątku obrazującego problem mojego passata, dlatego podepnę się tutaj. Proszę ew przenieść do odpowiedniego wątku.Mianowicie, wczoraj zmieniałem koła z letnich na zimowe. Po wymianie przód strasznie szumi, tak jak gdyby klocki ocierały o tarcze. Szumi, a raczej żęzi od najmniejszej prędkości, szumienie to ustaje podczas hamowania, dlatego podejrzewam hamulce przednie. Po podniesieniu auta koła przednie obracają się również bardzo ciężko, tak jak na lekko naciśniętym hamulcu. Nadmienią że auto ma skrzynię DSG. Nigdy wcześniej nie miałem auta z automatem i nie wiem czy tak ma być, czy być może DSG ma jakąś specjalną "procedurę" wymiany kół?? Przed wymianą nie było żadnego problemu, zero hałasów. Proszę o sugestie i uwagi. DSG nie ma z tym nic wspólnego Chyba, że ci sama skrzynia hałasuje, ale to gdzie indziej ;p Kolego podejrzewam, że szumiało wcześniej tyle, że po zmianie kół przyjrzałeś się całości bliżej. Czy hałas słyszysz w kabinie czy tylko jak kołem zakręcisz z bliska?? Jak w kabinie i podczas jazdy to być może opony zimowe masz uszkodzone, skoro słyszysz po zmianie opon ten hałas.Konkretnie tę jedną. Ale jak piszesz, że na podnośniku też hałasuje więc to raczej odpada. Jeśli nie jesteś pewien od kiedy tak się dzieje to być może łożysko się kończy. A może być tak, że klocki i tarcze masz nierównomiernie pościerane i sobie hałasują przy kręceniu się koła. Nic nie szkodzi w ostatnim przypadku generalnie. Czasem się tak dzieje jak nowe klocki wymieniasz, a tarcze masz nierównomiernie zużyte i zostawiasz wymianę na później. Jak ci poprawnie hamuje, na przeglądzie nic nie wszyło to nie ma co się bać na zapas. Jak zmieniałeś koła, a nie same opony to też feldze możesz się przyjrzeć czy po dziurze czy jakimś krawężniku nie pogięta. To tyle co mi do głowy przychodzi. Klocki masz z czujnikami na przodzie więc jakby się kończyły to na komputerze miałbyś info. Jak dobrze hamujesz to to raczej z klockiem też nic się nie stało. Możesz jeszcze sprawdzić ewentualnie czy nic ci się nie grzeje za bardzo przy kole. Edytowane 17 Grudnia 2013 przez skindred Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter_g Zgłoś #16 Napisano 17 Grudnia 2013 Dzięki za pomoc. Problem okazał być się bardzo banalny. Felgi z zimówkami były skorodowane od środka. Trochę rdzy dostało się pomiędzy tarczę a ta wewnętrzną osłonę tarczy. To powodowało hałas. Zająłem koła wyczyscilem je i przedmuchalem tarcze. Teraz jest cisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobus Zgłoś #17 Napisano 24 Lutego 2014 witam jakiej firmy polecacie łożysko na przód? SKF? jaki to koszt może być? brać od razu z piastą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #18 Napisano 25 Lutego 2014 witamjakiej firmy polecacie łożysko na przód? Skf? Jaki to koszt może być? Brać od razu z piastą? skf/fag/snr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #19 Napisano 25 Lutego 2014 witamjakiej firmy polecacie łożysko na przód? SKF? jaki to koszt może być? brać od razu z piastą? Nie kupuj ,firm pt,Max Gare czy cos takiego, bo kupisz dwa razy, lozyska raczej sa juz z piastą . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dymek3000 Zgłoś #20 Napisano 9 Października 2015 VW Passat B7 2012r Witam. Temat nie był dawno poruszany. Ale może ktoś pracuje z was w serwisie VW i wie. Lub wymieniał oryginał. Mianowicie z jakiej firmy na pierwszy montaż idzie piasta z łożyskiem? Mieszkam w Niemczech, byłem dzisiaj w serwisie i za piaste Frau Helga zaśpiewała 235E... Ale nie zdradziła szczegółów na temat jaka firma produkuje to dla VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach