Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Nie wiem czemu, ale nie mogę otwierać nowych tematów, więc pozwolę sobie zapytać się tutaj.

 

Mój passat B6 jak ustawię klimatyzację na 16 stopni to bardzo grzeje, jednak na "LOW" jest już bardzo zimne powietrze.

 

Gdzie problem? Jakiś czujnik temperatury?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłącz VCDS i odczytaj błędy.Poźniej pójdzie latwiej;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich

 

Prosze o pomoc, mam wprawdzie Superb II rok 2010 silnik 2,0 TDI 170km ale z uwagi ze to motor grupy VW pisze do Was. Problem dotyczy ogrzewania, walcze z tym od ponad roku. Mam climatronica 2 strefowego gdy ustawie temp np 23-24 stopnie to z lewej strony leci cieple a z prawej zimne. Jesli ustawie nawiewy glowne na twarz to lewy przy oknie goraco, lewy na srodku cieply, prawy srodek chlodny, prawy przy oknie zimny. Zamykajac wyloty od lewej strony cos tego ciepla na ten ostatni wpada ale bez szalu. Co bylo robione?

wymieniona dwa razy nagrzewnica na nowa

plukany uklad po plukaniu jest poprawa ale tylko na chwile i tylko o kilka stopni, roznice w kanalach sa widoczne na VAG-u.

VAG nie wykazuje zanych bledow w klapach czy strerownikach

Byla kiedys wymieniona uszczelka pod glowica i planowana glowica. To bylo robione jak znikal plyn ze zbiorniczka.

 

Co jest powodem czy moze byc powodem silniczek nagrzewnicy "3C0907511B" jak sprawdzic czy faktycznie to on jest przyczyna? I czy wogole jest mozliwe ze przez zle dzialajacy ten silniczek jedna strona bedzie ciepla a jedna zimna?

Dodam ze po odpaleniu jak przygazuje sie go na duze obroty to slychac przelatujacy plyn (bulgocze gdzies z lewej strony) tak przez chwile i nie ma poprawy w temp.

 

Ostatnie auto jest wyposazone w komputer pokladowy gdzie m.in. pokazuje temp oleju, od pewnego czasu ten pat=rametr sie nie pokazuje, czy ten czujnik moze byc powodem braku wlasciwego ogrzewania?

 

Prosze o pomoc

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zimno było do wczoraj. Zamieniłem przewody na nagrzewnicy i jest cieplutko. Nie pamiętam gdzie o tym przeczytałem ale pomogło. Zastanawiam się czy przy montażu gazu nie pomylili przewodów.

Edytowane przez wagon
Ortografia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich

 

Prosze o pomoc, mam wprawdzie Superb II rok 2010 silnik 2,0 TDI 170km ale z uwagi ze to motor grupy VW pisze do Was. Problem dotyczy ogrzewania, walcze z tym od ponad roku. Mam climatronica 2 strefowego gdy ustawie temp np 23-24 stopnie to z lewej strony leci cieple a z prawej zimne. Jesli ustawie nawiewy glowne na twarz to lewy przy oknie goraco, lewy na srodku cieply, prawy srodek chlodny, prawy przy oknie zimny. Zamykajac wyloty od lewej strony cos tego ciepla na ten ostatni wpada ale bez szalu. Co bylo robione?

wymieniona dwa razy nagrzewnica na nowa

plukany uklad po plukaniu jest poprawa ale tylko na chwile i tylko o kilka stopni, roznice w kanalach sa widoczne na VAG-u.

VAG nie wykazuje zanych bledow w klapach czy strerownikach

Byla kiedys wymieniona uszczelka pod glowica i planowana glowica. To bylo robione jak znikal plyn ze zbiorniczka.

 

Co jest powodem czy moze byc powodem silniczek nagrzewnicy "3C0907511B" jak sprawdzic czy faktycznie to on jest przyczyna? I czy wogole jest mozliwe ze przez zle dzialajacy ten silniczek jedna strona bedzie ciepla a jedna zimna?

 

 

 

Czy ktoś z was rozwiązał ten problem? Mam identyczną sytuację w passacie b7. 

Edytowane przez gregorkc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie miałem tak, że te klapki wariowały ale błędu nie było. Np. zamykała się jedna z klapek od obiegu wewnętrznego i do środka nie docierało powietrze, nie wiało z kratek prawie nic. Dopiero gdy podmieniałem potencjometry i silniczki to znalazłem ten problem. Jeśli działa jedna strona poprawnie, a druga nie, to zapewne jest problem z tymi standardowymi klapkami pod nogami od kierowcy albo pasażera. Musisz rozebrać plastikową obudowę z boku tunela który zakrywa te klapki, regulować ogrzewaniem i patrzeć czy obie strony reagują w ten sam sposób (V158, v159). To czy same potencjometry działają zobaczysz nawet na vagu, kręcisz ogrzewaniem i patrzysz jak się zmieniają wartości od 0 do 255 i odwrotnie. Sprawdzenie tych klapek gdy błąd jest ciągły jest raczej łatwe. Gorzej jeśli to się dzieje na dziurawej drodze i nagle od wstrząsów te klapki wariują i pzresatwiaja sie w niekntrolowany sposób.

U mnie wymieniałem same potencjometry, są dostępne zamienniki w cenie około 10 zł. Od czasu gdy mam cały komplet nowych potencjometrów, nie ma problemu z ogrzewaniem i klimą, a prędzej działy się różne rzeczy. Czasem były błędy a czasem nie. Te silniczki v159 i v158 to rozbierałem chyba 4 razy, bo ciągle się coś chrzaniło z tym.

 

Edytowane przez ru-dy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź. Spróbuję powalczyć 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, borykam się ze słabym grzaniem w moim pasku, wymieniłem nagrzewnicę bo po stronie pasażera leciało chłodne powietrze, pomogło ale  i mam kilka szybkich pytań

1.  przy ustawieniu na AUTO brak nawiewu ze środkowych kratek ( nad zegarkiem), wieje tylko na szybę , nogi oraz kratki boczne z obu stron, czy tak powinno być??

2. w ustawieniu Auto siła nawiewu nigdy nie przekracza połowy skali ( maks 4 podświetlone kreski), też tak macie?

3. czy w b7 2.0 manual występuje drugi termostat czy tylko w tych z DSG ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności