Krynio Zgłoś #81 Napisano 12 Listopada 2010 no niepowiedział bym ze takie proste, probowałem to zrobic jedno uderzenie srubokretem z góry i cała czesc zewnetrzna poprostu odpadła z kablem taki plastkik juz był zpruchniały, wiec **** chyba bez zdjecia tarczy sie nie obejdzie;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymoneon Zgłoś #82 Napisano 30 Listopada 2010 Vag Com pokazał mi, że auto nie dostaje sygnału od prawego czujnika z tyłu. Wymieniłem go, ale ABS dalej nie działał. Podłączyłem Vag Com i pokazało mi, że prawy czujnik z tyłu jest ok i nie działa teraz przedni czujnik z prawej. Wymieniłem go, ale ABS dalej nie działał. Podłączam VAG, który wykrywa mi błąd lewego, przedniego czujnika. Może to sterownik ABS wariuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #83 Napisano 30 Listopada 2010 Sprawdz najpierw rezystancje czujnikow. Upewnisz sie ze wina nie dzialajacego ABS nie lezy po stronie czujnikow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymoneon Zgłoś #84 Napisano 30 Listopada 2010 (edytowane) Ale po wymianie jednego, wskakuje kolejny do wymiany. EDIT: Według miernika mam do wymiany lewy przód. Szkoda (dziwne), że miernik od razu nie pokazał wszystkich czujników. Wymienił bym wtedy wszystkie na raz. Edytowane 30 Listopada 2010 przez szymoneon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #85 Napisano 9 Grudnia 2010 Właśnie jestem po wymianie czujnika abs przedniego prawego, nie ma szans żeby stary czujnik wyjąć w całości Poza tym trzeba mieć dremela lub papier ścierny w celu oczyszczenia gniazda czujnika, bo inaczej nie włoży się nowego. ps. nowy ori czujnik kosztował mnie 34 zł na allegro z wysyłką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #86 Napisano 21 Grudnia 2010 nie ma szans żeby stary czujnik wyjąć w całości Poza tym trzeba mieć dremela lub papier ścierny w celu oczyszczenia gniazda czujnika Zdecydowanie polecam użycie dremela, ale z rozwagą żeby uniknąć takich sytuacji: za mocno zeszlifowalem i wyszla 1,5x1,5mm dziura z ktorej widac welne miedziana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #87 Napisano 21 Grudnia 2010 Bo uosiu chyba szlifował czujnik, a nie gniazdo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #88 Napisano 21 Grudnia 2010 Bo uosiu chyba szlifował czujnik, a nie gniazdo Dlatego lepiej się zająć gniazdem;) A w temacie błędów ABS: czy popękana izolacja na przewodzie dochodzącym do czujnika (konkretnie zaraz przed oprawką) może powodować występowanie błędów i odcięcie ABSu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #89 Napisano 21 Grudnia 2010 jeśli widać druty to na pewno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamiliza Zgłoś #90 Napisano 2 Kwietnia 2011 koledzy napiszcie jak wydłubać czujnik abs z tylnego prawego koła, właśnie przed chwilą urwałem to co na wierzchu ten plastik z przewodem, ale nie wiem jak dostać się do reszty, nie mówiąc już o szlifowaniu gniazda, zastawia to wszystko amortyzator, a zdjęcie tarczy pewnie by wiązało się z nabijaniem łożysk. Z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #91 Napisano 2 Kwietnia 2011 (edytowane) No korkociągiem to raczej Ci się nie uda.... Weź to wszystko na spokój, żeby Ci "grabie" nie latały, musisz to wszystko co zostało wykruszyć, już innej możliwości teraz nie ma. malutki wkrętak z metalowym łbem do pobijania i powolutku, kawałek po kawałku wykrusz to i już. A gdzie Ci sie tak śpieszyło, że aż połamałeś ten czujnik? Dwa wyciągałem i udało mi się w całości. Oczyscić najpierw, popryskać odrdzewiaczem, i na bujanego, wyjdzie tylko jest trochę zabawy. Aha, zapewnij sobie dobry dostęp, bo w jakiejś pozycji "kuczno-zgietej" to długo nie dasz rady. Zdjęcie tarczy nie wiąże się z nabijaniem łozysk, najpierw trzeba odkręcić dwie śruby mocujace szczęki (jeżeli to tarcza) od tyłu, później samą tarczę, zdaje się dwa wkręty krzyżowe obok otworów w które wkręca się śruby mocujące koła. I tyle. Edytowane 2 Kwietnia 2011 przez woys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #92 Napisano 3 Kwietnia 2011 kolego, sciągasz jażmo, no i potem cała tarcze itd i masz wtedy czujnik na wierzchu, puk młotkiem i wyjdzie bo inaczej nie da rady tez tak samo jak Ty urwalem i bez zdjecia jarzma i tarczy sie nieobryło, tylko uwarazj przy sciaganiu jażma zebys srub nieprzekręcił najpierw jakims penetratorem z 10min wczesniej psiknij ze dwa razy nim sie czepisz odkrecania:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamiliza Zgłoś #93 Napisano 4 Kwietnia 2011 dzięki Wam wszystkim za pomoc, ale to Michał (dd0_0bb) sprowokował mnie do takiej wymiany czujnika w tylnym kole, na pewno jak trafi mi jeszcze raz lub drugie koło to robię to według powyższej receptury, 1,5 godziny i po robocie (ok 50 min walka ze śrubami od jarzma, ale CX (nie było WD40) i naprawdę bardzo dobry imbus, oraz przedłużacz do niego i ruszyło, a zdjęcie tarczy to drobiazg(pilnować tylko aby łożysko nie wyleciało.TERAZ MAM ABS i dzięki Wam się cieszę.DZIĘKUJĘ JESZCZE RAZ WAM WSZYSTKIM, za wszelkie mniej lub bardzie trafne porady nauczyły mnie wiele. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ostach Zgłoś #94 Napisano 11 Sierpnia 2011 http://allegro.pl/czujnik-abs-tyl-vw-passat-b3-b4-seat-toledo-ibiza-i1719758161.html czy taki czujnik rzeczywiście podejdzie do paska b4 po zastosowaniu starej wtyczki??z góry dzięki za pomoc! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #95 Napisano 11 Sierpnia 2011 Pytanie po co? http://allegro.pl/czujnik-abs-przod-audi-a3-golf-iv-prawy-oryginal-i1719334982.html brałem od niego i jest OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ostach Zgłoś #96 Napisano 11 Sierpnia 2011 po to ,że ja potrzebuje tylny czujnik a aukcja do której podałeś linka dotyczy przedniego czujnika.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pkirylcz Zgłoś #97 Napisano 16 Sierpnia 2011 Ja bym radził kupić gdzieś niedaleko w warsztacie. Jest niestety kilka wersji, i nie wiadomo czy będzie Ci pasował. Ja akurat miałem pecha i musiałem odsyłać. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robik1301 Zgłoś #98 Napisano 17 Sierpnia 2011 (edytowane) panowie.z tyłu nie ma potrzeby zdejmować tarczy żeby wyjąć czujnik ABS-u wystarczy jakiś pręt ok 8mm wsadzić w jeden z otworow od śruby koła tak zeby dotykał czujnika i walnac mlotkiem(po uprzednim odkreceniu sruby od czujnika) i wyleci .ja tak robilem http://allegro.pl/czujnik-abs-tyl-vw-passat-b3-b4-seat-toledo-ibiza-i1750904687.html przednie kupowalem w sklepie po 21 pln Edytowane 17 Sierpnia 2011 przez robik1301 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zawór Zgłoś #99 Napisano 28 Stycznia 2014 Czy czujnik na tylnych kolach jest taki sam na bebnach i tarczach??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach