derics Zgłoś #1 Napisano 28 Września 2009 Witam, Ostatnio zauważyłem, że jak włączam klimatyzację na w miarę wysokie temperatury, to od strony kierowcy po lewej wieje powietrze z odpowiednio wysoką temperaturą, z środkowego wylotu od strony kierowcy ciut chłodniejsze, z środkowego od strony pasażera jeszcze trochę bardziej chłodne a z prawej przy pasażerze wieje już o wiele chłodniejsze niż od strony kierowcy, podczas zimnych poranków pasażer po prostu marznie w aucie. Wie ktoś w czym może być problem i czy mogę się z tym uporać samemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #2 Napisano 29 Września 2009 W tunelu kratki wylotowej powietrza pasażera masz czujnik temperatury powietrza , sprawdź czy nie wypadł albo się nie uszkodził , taki sam jest od strony kierowcy dla sprawdzenia możesz zamienić miejscami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_piotr Zgłoś #3 Napisano 1 Października 2009 1. panel sterowania lub silniczek klapy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #4 Napisano 1 Października 2009 1. VAG i sprawdzisz i panel i silniczki i temp jaka zbierają czujniki i całą reszte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
briiix44 Zgłoś #5 Napisano 14 Maja 2014 Mam ten sam problem, u kierowcy wieje gorąc a u pasażera zimno mimo ze ustawi sie na wysoka temperature ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #6 Napisano 14 Maja 2014 Mialem to samo tzn strona kierowcy dziala w pelni u psazera tylko chlod wial to nagrzewnica wody byla zatkana po wymianie problem znikl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pitrkow Zgłoś #7 Napisano 17 Maja 2014 Witam Mam pytanie odnośnie klimy i nawiewu bo mam ten sam problem , gdzie są wewnętrzne czujniki temperatury w B6, a konkretnie chodzi mi o czujnik po prawej stronie od pasażera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #8 Napisano 11 Listopada 2015 Czym można wyczyścić te czujników temperatury przy wylotach nawiewów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciecierr Zgłoś #9 Napisano 13 Listopada 2015 Miałem ten sam problem. Okazało się, że klapka się zacięła, po rozebraniu i przeczyszczeniu działa bez zarzutu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #10 Napisano 4 Grudnia 2015 A ja mam tak ze jak ustawie na 30 czyli max to po bokach po chwili leci gorące a na środkowym panelu letnie i tak się zastanawiam czy coś się dzieje czy tak poprostu jest .Zauważyłem ze dzieje się tak zwłaszcza gdy jeżdżę dużo po mieście bo w trasie jest ok .Jak przeczyscic te klapy ?Czy one są za schowkiem po stronie pasażera ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sanka Zgłoś #11 Napisano 6 Grudnia 2015 Ja miałem też identyczne obiawy... nagrzewnica do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #12 Napisano 6 Grudnia 2015 Zamiast wymieniać lepiej, ją wypłukać i odkamienić. W wielu przypadkach to wystarczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz81 Zgłoś #13 Napisano 29 Listopada 2018 Miałem to samo. Zrobiłem płukanie rok temu i do tej pory spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MucikV Zgłoś #14 Napisano 1 Grudnia 2018 jaki sposób płukania nagrzewnicy polecacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialysh Zgłoś #15 Napisano 14 Grudnia 2018 Witam Panowie u mnie w b 6 z prawej strony tez leci zimno ale tylko jak jest silnik zagrzany jak dostaje 90 stopni to z prawej strony wieje zimnym na wszystkich nastawach temperanury na zimnym jest ok test klimatronika 0 bledow kalibtacja klapek robiona opis kanalow ukrytego menu jak ktos ma to poprosze POMOCY bo zima termostat walniety czy nagrzewnica ale na zimnym silniku grzeje hm m m . . . Dnia 1.12.2018 o 21:18, MucikV napisał: jaki sposób płukania nagrzewnicy polecacie? Tez bym zrobil plukanie ale czym ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MucikV Zgłoś #16 Napisano 26 Grudnia 2018 Póki co nie gryzłem tematu, zdecydowałem ,że najpierw wymienię potencjometry silniczków( czasem pojawia sie bład ) i potem zdecyduje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialysh Zgłoś #17 Napisano 23 Kwietnia 2019 Jesli chodzi o mnie to nagrzewnica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #18 Napisano 2 Czerwca 2019 Nagrzewnica ma jeden obieg więc jak może z jednej strony dawać ciepłe powietrze a z drugiej zimne? Moim zdaniem są źle skalibrowane klapki od klimatronika. Jeśli kalibracja nie przynosi efektu to trzeba szukać głębiej... Silniczki sterujące lub same potencjometry które często padają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #19 Napisano 10 Czerwca 2019 Dnia 2.06.2019 o 20:44, adams napisał: jak może z jednej strony dawać ciepłe powietrze a z drugiej zimne Żadne klapki. Zakamieniony wymiennik ciepła. Jak dobrze pójdzie to czyszczenie pomoże, jak nie to do wymiany 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czernobyl Zgłoś #20 Napisano 16 Czerwca 2019 u mnie też przy okolicach +35'C objawił się problem, że strona pasażera chłodziła poprawnie, natomiast strona kierowcy chłodziła wyjątkowo anemicznie; szybkie sprawdzenie VCDS - temperatury "na oko" system wykrywał poprawnie, zgodnie moim odczuciem przykładanej ręki, nastawy klapek robił bez problemu (ani też bez niepokojących dźwięków wskazujących na usterki któregokolwiek z silniczków). Co się okazało - że klima się (jeszcze) włączała, ale czynnika było b. mało - po dobiciu 400g obie strony działają równiutko, a chłodniejsze powietrze leci nie po minucie tylko po ~15s. Sam koncept, że nic nie jest uszkodzone, a zwyczajnie brakuje czynnika znaleziony gdzieś w necie: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach