rafi-r Zgłoś #1 Napisano 28 Września 2009 Czy ktoś miał styczność z tego rodzaju przeróbką? Zastanawiam się nad dołożeniem napędu 4 motion do B6. Co będę potrzebował? Może ktoś zna speca, który by się tego podjął? Może orientacyjny koszt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 28 Września 2009 Nie opłaca sie. Poszukaj, był taki temat w dziale B5 a cenę pomnóż przez 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi-r Zgłoś #3 Napisano 28 Września 2009 Mówisz. hmmm nawet koleś w serwisie mnie ostatnio namawiał do tego rodzaju przeróbki. Mówił że spoko się da. Musze coś zrobić bo po wydłubaniu silnika trakcji brakuje. Co do części to na pewno potrzebuję: - skrzynię bo jest inna z dokładką. - haldex i wał z wieszakami - dyfer - Inny sterownik ABS. - Ciekawe jak tylne zawieszenie? Ile z niego zostaje? B5 to trochę inna bajka przede wszystkim belka z tyłu oraz torsen, który sam w sobie jest droższy niż haldex. Może na częściach "second hand" będzie nie tak strasznie. A może są mechaniczne szpery do B6? Ma ktoś wiedzę na ten temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4 Napisano 28 Września 2009 A pomyślałeś o podłodze ? Masz drugiego paska na ćwiartki ? To jest całkiem inna konstrukcja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi-r Zgłoś #5 Napisano 28 Września 2009 No własnie koleś w serwisie powiedział że otwory konstrukcyjne są i już przerabiali. Oczywiście nie weryfikowałem tego jeszcze. Jesli niestety masz rację, pomyślę o jakimś rozwiązaniu typu szpera. Znalazłem przy okazji wątek na ten temat. A z niego link prowadził w te rejony http://www.quaife.co.uk/Volkswagen-Passat-2-0T-FSi-05MY-on-Quaife-ATB-Helical-LSD-differential Czy ktoś już tego próbował? Działa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klakiersss Zgłoś #6 Napisano 25 Lipca 2015 Witam, odkopie temat bo i mnie ciekawi taka przeróbka przeróbka, wie ktoś jak to jest z podłogą czy jest taka sama? tutaj jest juz inna płyta podłogowa niz b5 wiec moze jest juz wspólna dla fwd i 4motion? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheStig Zgłoś #7 Napisano 25 Lipca 2015 (edytowane) Musisz przygotować ok 4-5k, nie ma znaczenia czy fwd czy 4motion jest tak samo, nie trzeba rzeźbić w metalu. Trzeba wymienić: -wannę w bagażniku na taka od 4motion, -wydech; -półoś przednia prawa; -skrzynia z reduktorem( czasami można kupić sam reduktor pasuje do zwykłej skrzyni); -wał; -sanki; -dyferencjał haldex; -zwrotnice 4motion; -pompa paliwa; -półośki tył. To wszystko;) plus jakaś elektronika Mogłem coś pominąć piszę z pamięci. Edytowane 25 Lipca 2015 przez TheStig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klakiersss Zgłoś #8 Napisano 26 Lipca 2015 aha czyli spoko bez itegracji w konstrukcje a co do kosztów to pewnie i tak lekko liczysz te 4-5 koła jesli ktos z dsg by chciał mieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheStig Zgłoś #9 Napisano 26 Lipca 2015 Zawsze możesz swoje DSG puścić, najlepiej jak znajdziesz dawcę u jednego handlarza wszystko z niego wyciągniesz co ci jest potrzebne, wtedy wyjdzie taniej, niż kupowanie wszystkiego na sztuki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #10 Napisano 27 Lipca 2015 a to DSG jest inne przy 4 motion ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #11 Napisano 27 Lipca 2015 Ma reduktor, tak samo jak manualna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gryzli133 Zgłoś #12 Napisano 10 Grudnia 2018 Stary temat, ale mam problem "w drugą stronę". Problem z 4motion, cała buda drży przy jeździe, po odłączeniu kostki od 4motion w tylnym moście problem zniknął, tylko pali się kontrolka ABS. Czy ktoś wie, czy mogę po prostu zostawić odłączone i dalej jeździć? Czy jest możliwość przeprogramowania sterownika tak, by nie wyświetlał się błąd? Np. poprzez usunięcie kodu od 4motion w sterowniku ABS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #13 Napisano 10 Grudnia 2018 @gryzli133 a nie lepiej naprawić? Wymiana łącznika wału powinna pomóc. Poczytaj temat 4motion - wibracje podczas gwałtownego przyspieszania / informacje od VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #14 Napisano 19 Grudnia 2018 Ja bym szukał belki z B3 - na drucie się powinno jakoś trzymać i jechać Jeśli jednak już koniecznie chcesz drutować powinno wystarczyć wykodowanie 4Motion w Gateway i każdym innym module w jakim występuje opcja zaznaczenia takiego wyposażenia (z głowy, bo nie jestem pewny: ECU, TCU, ABS, Bordnetz/BCM, DCC). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach