Skocz do zawartości
misiek427

Wyciek krućcem zbiorniczka wyrównawczego układu chłodzenia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

 

Mam następujący problem,przy normalnej jezdzie czyli max do 110 km/h nie występuje zaden ubytek płynu chłodzacego.Natomiast przy jezdzie ok 150-160 km/h przez okloło 10 km potrafi wywalić ok 1 litra płynu chłodzacego przez kruciec w zbiorniczku wyrównawczym.Dodam ze nie ma zadnego syczenia z nadmiaru cisnienia i korek został wymieniony.A i jeszcze jedno przy duzej prędkości jechałem z włączona klimą.prosze o pomoc co jest przyczyną?? Pozdrawiam

Edytowane przez misiek427

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziś wymienie termostat i zobaczymy,ale troche to dziwne ze dopiero sie tak dzieje przy prędkości powyzęj 150 km/h przecież silnik grzeje sie mocniej przy jezdzie miejskiej,i wtedy jest wszystko oki brak jakiegokolwiek ubytku.:confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest to samo. W sobotę jadę wymieniać pasek rozrządu i pompę wody, podobno ona może być przyczyną tego zjawiska. Napiszę czy pomogło. Ja termostat i korek wymieniłem już jakiś czas temu,żadnej poprawy:(.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też ubywało płynu, powoli ale ubywało, na koniec na 100 km uciekło mi 1,5 litra, niełudząc się zrobiłem uszczelke pod głowicą i jest spokój :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na 100% uszczelka pod głowicą,miałem to samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!

 

Panowie,widze ze większość pisze ze to uszczelka pod głowicą,nie zawsze to prowda wkurat tutaj sie mylicie.Po wizycie u mechaniaka okazało sie ze nie jest to uszczelka pod głowica,po sprawdzeniu specjalnym papierkiem okazało sie ze nie ma śladu spalin w płynie.Pozatym zamontowałem do któćca węzyk i butelkę i przez 4 dni intensywnej jazdy brak ubytku :).Wystarczyło spuścić płyn i wymienić korek,oraz włączyć na max ogrzewanie i odkręcić korek,poczekać jakieś 20 minut i wszystko oki.

 

Takze lepiej czasmu poszukać przyczyn a nie od razu wywalac 1000zł na wymiane uszczelki,planowanie itd.Podsumowujac nie zawsze powodem nadmiernego ciśnienia jest uszczelka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności