jozko Zgłoś #1 Napisano 27 Września 2009 Czy ktos posiadajacy ETKE moze sprawdzic mi nastepujaca rzecz: W borze mam silnik AJM z ori sprzeglem - przy okazji pewnych "tiuningow" chcem zmienic na wieksze - jakie sprzeglo podejdzie do mnie? ASZ? AVF? ARL to chyba to samo co ASZ. Czy przy tej zmianie musze kupic kpl sprzeglo czy cos jeszcze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #2 Napisano 27 Września 2009 (edytowane) AVF - tarcza 240mm AWX - tarcza 228mm AVB - tarcza 228mm (docisk 230mm) AKN(2.5TDI) - 240mm z tego co tak patrzylem to wiekszosc jest na 240mm nawet w 4.2 benzynce Edytowane 27 Września 2009 przez elmi_k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #3 Napisano 27 Września 2009 no to cos mi tu nie gra - z tego co kiedys czytalem to w AJMie jest 228mm a w nastepnych czyli 130 AWX,ASZ its juz 240. Dlatego chcem zmienic. Jednak z tego co Erwin mowisz to chyba tak do konca nie jest. Moze ktos inny ma jakies info w tym temacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #4 Napisano 27 Września 2009 podalem screena z ETKI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #5 Napisano 27 Września 2009 no wlasnie I to mnie zastanawia - jesli jest to samo sprzeglo to dlaczego kres dla mojego wynosi ok 360NM a dla np ASZ jesli dobrze pamietam 380NM? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #6 Napisano 27 Września 2009 moze np. tarcza nie rozni sie tylko oznaczeniem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #7 Napisano 27 Września 2009 u mnie w atj było 240 i takie założyłem, a z tego co rozmawiałem z marewelem w ajm były 228 bo myślał że u mnie też 228 idzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #8 Napisano 27 Września 2009 atj ma większy moment tak jak avf od awx-a stąd większe sprzęgło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #9 Napisano 28 Września 2009 czyli wsio jasne Wilku ile placiles za sprzeglo via PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiko80 Zgłoś #10 Napisano 20 Lutego 2011 witam podlaczam sie do tematu i mam pytanie czy wrzucajac silnik avf za mojego ajm-a pod skrzynie 5 musze cale sprzeglo wrzucic od ajm-a.i wtedy to wszystko podejdzie.pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #11 Napisano 21 Lutego 2011 mozesz zostawic sprzeglo od ajma - bedzie ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
honeydevil Zgłoś #12 Napisano 7 Marca 2011 witam, mam takie pytanko - mam silnik atj jednak ze skrzynią DUK czyli 5 biegową, chce wstawić skrzynie 6 biegową czy będę musiał wymienić sprzęgło czy cokolwiek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #13 Napisano 7 Marca 2011 cokolwiek napewno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrusek Zgłoś #14 Napisano 7 Marca 2011 (edytowane) Wydaje mi się że rozrusznik, sprzęgło na 240, mocowanie linek i kasetę atj ma większy moment tak jak avf od awx-a stąd większe sprzęgło ja mam ATJ i 5 biegową skrzynie i jakie mam sprzęgło 228 czy 240? Edytowane 7 Marca 2011 przez adrusek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
honeydevil Zgłoś #15 Napisano 7 Marca 2011 sprzęgełko według specyfikacji skrzyni DUK to 240 ---------- Post added at 13:17 ---------- Previous post was at 12:57 ---------- ---------- Post added at 13:19 ---------- Previous post was at 13:17 ---------- Wydaje mi się że rozrusznik, sprzęgło na 240, mocowanie linek i kasetę ja mam ATJ i 5 biegową skrzynie i jakie mam sprzęgło 228 czy 240? kolego tu możesz sobie sprawdzić jakie masz sprzęgło jeśli znasz oznaczenie twojej skrzyni http://www.dieselschrauber.de/GKB.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrusek Zgłoś #16 Napisano 7 Marca 2011 Ale gra nie warta świeczki. Rozmawiałem z kolegami którzy mieli przyjemność jazdy 5 i 6 skrzynią to nie warto zmieniać, w mieście jeszcze więcej będziesz wachlować biegami a w trasie to ledwo co spadną tobie obroty. Według mnie za duże koszta do uzyskanego rezultatu po wymianie skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
honeydevil Zgłoś #17 Napisano 7 Marca 2011 w planach miałem wstawić suszarkę od AWX, fmic no i jakiś wirusik więc pomyślałem 6tka to dobry pomysł ale może faktyczni nie warto pakować się w koszty choć spalanie pewnie trochę by spadło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrusek Zgłoś #18 Napisano 7 Marca 2011 Jeśli robisz długie trasy np. autostradami to tak ale nie koło komina, różnica 0.5l do kasy w którą włożysz wymianę skrzyni to nie wiem kiedy się Tobie zwróci. Już nie róbmy OT koledze z tematu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olko25 Zgłoś #19 Napisano 7 Marca 2011 A czy jeżeli w u mnie w AHH mam 228 to moge od AJM ładować , bądź AWX ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach