Skocz do zawartości
Konrad-ja

B2 1.6 D olej wali bagentem

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

Silniczek od Paska b2 mam w agregacie. Jest to motorek 32b. Po przelaniu olejem (ok 1/3 stanu więcej) wyrzuca mi go przez bagnet. Około ma 5 min pracy wyleci śmiało ponad litr. Leci po prostu ciurkiem. Proszę o porady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyżby niedrożna odma? Z tego co piszesz to wydaje się jakby miał przedmuchy do skrzyni korbowej.. Jak odkręcisz korek wlewu oleju to też pluje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli masz drozna odme to zostaje remont/wymiana silnika - brak pierscieni/dziura w tłoku/wydarte na amen gładzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Korkiem wlewu tez troche chlapie. Ale co mogło zostać uszkodzone po zalaniu olejem? Dodam ze odpala zaj*******. Stal kilka miesięcy i 4 obroty walu i bez problemu zapalił. a gdy odkręcił bym korek wlewu to mniej by wyrzucało ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź najpierw odmę i jeśli jest zapchana to wyczyść. Jeśli się nie poprawi to tak jak pisał nikusss...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, ja mysle że gdy było za dużo oleju po prostu wypchało w jakiś sposób oring na bagnecie, odkręć bagnet i wymień oring, u mojego kuzyna też kiedyś taka awaria miała miejsce POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam, ja mysle że gdy było za dużo oleju po prostu wypchało w jakiś sposób oring na bagnecie, odkręć bagnet i wymień oring, u mojego kuzyna też kiedyś taka awaria miała miejsce POZDRAWIAM

 

chodzi mi o to ze olej wypycha bagnetem ale górą (nic tam na dole gdzie jest przykrecony do silnika). Sprobuje. pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zatkana odma albo marne pasowanie tlok-cylinder. nic innego byc nie moze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ahaaa sorka jakoś źle zrozumiałem jeśli po unormowaniu się stanu oleju dalej dzieje się to samo to niestety może być tak jak napisał nikusss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale gdyby tak było to nie miał by ciśnienia na cylindrach, a on jak widać pali wyśmienicie. swiece mam na krotko, grzeje je recznie ok 3 sek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz kolego to co napisał nikusss bo z tego co wiem to "zęby zjadł" na Be-dwójkowskich dieslach...wiec z pewnością wie co pisze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wspominaj o zebach bo to drazliwy temat :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak wszyscy odma odma a czym wogole może się zapchać odpowietrzenie skrzyni korbowej ? powietrzem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

syfem z starego oleju i sadzą, wilgocią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak wszyscy odma odma

 

A kolego sprawdziłeś tą odmę? To jest góra 15 minut roboty... A jeśli...

 

masz drozna odme to zostaje remont/wymiana silnika - brak pierscieni/dziura w tłoku/wydarte na amen gładzie

 

Więc nie widzę innego rozwiązania... Ale zawsze pozostaje jeszcze wizyta u mechanika.

 

BTW temat był już kilka razy poruszany...

 

->http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47002&highlight=olej

 

->http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=15404&highlight=olej

 

Pozdrawiam

Tomasz

Edytowane przez Tomasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja proponuje kolego spuścić olej do ostatniej kropli i wlać na nowo 4L i zobaczyć czy bedzie pluć miałem golfa II z 1986r jak przelałem to rzygał olejem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam panów ... po pierwsze to od kiedy b2 ma odme??? mam takiego paska i jak patrze pod maske to widze ze z pokrywy zaworów idzie wąz do obudowy filtra powietrza- tak zwana wasza odma:eek:.... radze posluchać rady kolegi ze spuszczeniem oleju i wlać tyle ile przewiduje fabryka :) ps. jeżeli wlił by kompresje do miski olejowej to z bagnetu wydobywał by sie dym i przy zimnym silniku były by problemy z odpaleniem... pozdro i powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności