Konrad-ja Zgłoś #1 Napisano 27 Września 2009 witam, Silniczek od Paska b2 mam w agregacie. Jest to motorek 32b. Po przelaniu olejem (ok 1/3 stanu więcej) wyrzuca mi go przez bagnet. Około ma 5 min pracy wyleci śmiało ponad litr. Leci po prostu ciurkiem. Proszę o porady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb5 Zgłoś #2 Napisano 27 Września 2009 Czyżby niedrożna odma? Z tego co piszesz to wydaje się jakby miał przedmuchy do skrzyni korbowej.. Jak odkręcisz korek wlewu oleju to też pluje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #3 Napisano 27 Września 2009 jesli masz drozna odme to zostaje remont/wymiana silnika - brak pierscieni/dziura w tłoku/wydarte na amen gładzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konrad-ja Zgłoś #4 Napisano 27 Września 2009 Korkiem wlewu tez troche chlapie. Ale co mogło zostać uszkodzone po zalaniu olejem? Dodam ze odpala zaj*******. Stal kilka miesięcy i 4 obroty walu i bez problemu zapalił. a gdy odkręcił bym korek wlewu to mniej by wyrzucało ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb5 Zgłoś #5 Napisano 27 Września 2009 Sprawdź najpierw odmę i jeśli jest zapchana to wyczyść. Jeśli się nie poprawi to tak jak pisał nikusss... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiktor133 Zgłoś #6 Napisano 27 Września 2009 witam, ja mysle że gdy było za dużo oleju po prostu wypchało w jakiś sposób oring na bagnecie, odkręć bagnet i wymień oring, u mojego kuzyna też kiedyś taka awaria miała miejsce POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konrad-ja Zgłoś #7 Napisano 28 Września 2009 witam, ja mysle że gdy było za dużo oleju po prostu wypchało w jakiś sposób oring na bagnecie, odkręć bagnet i wymień oring, u mojego kuzyna też kiedyś taka awaria miała miejsce POZDRAWIAM chodzi mi o to ze olej wypycha bagnetem ale górą (nic tam na dole gdzie jest przykrecony do silnika). Sprobuje. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #8 Napisano 28 Września 2009 zatkana odma albo marne pasowanie tlok-cylinder. nic innego byc nie moze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiktor133 Zgłoś #9 Napisano 28 Września 2009 ahaaa sorka jakoś źle zrozumiałem jeśli po unormowaniu się stanu oleju dalej dzieje się to samo to niestety może być tak jak napisał nikusss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konrad-ja Zgłoś #10 Napisano 29 Września 2009 ale gdyby tak było to nie miał by ciśnienia na cylindrach, a on jak widać pali wyśmienicie. swiece mam na krotko, grzeje je recznie ok 3 sek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #11 Napisano 29 Września 2009 Olej doskonale uszczelnia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #12 Napisano 29 Września 2009 sprawdz kolego to co napisał nikusss bo z tego co wiem to "zęby zjadł" na Be-dwójkowskich dieslach...wiec z pewnością wie co pisze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #13 Napisano 30 Września 2009 nie wspominaj o zebach bo to drazliwy temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konrad-ja Zgłoś #14 Napisano 30 Września 2009 tak wszyscy odma odma a czym wogole może się zapchać odpowietrzenie skrzyni korbowej ? powietrzem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #15 Napisano 30 Września 2009 syfem z starego oleju i sadzą, wilgocią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz Zgłoś #16 Napisano 30 Września 2009 (edytowane) tak wszyscy odma odma A kolego sprawdziłeś tą odmę? To jest góra 15 minut roboty... A jeśli... masz drozna odme to zostaje remont/wymiana silnika - brak pierscieni/dziura w tłoku/wydarte na amen gładzie Więc nie widzę innego rozwiązania... Ale zawsze pozostaje jeszcze wizyta u mechanika. BTW temat był już kilka razy poruszany... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47002&highlight=olej http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=15404&highlight=olej Pozdrawiam Tomasz Edytowane 30 Września 2009 przez Tomasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr_blant Zgłoś #17 Napisano 30 Września 2009 ja proponuje kolego spuścić olej do ostatniej kropli i wlać na nowo 4L i zobaczyć czy bedzie pluć miałem golfa II z 1986r jak przelałem to rzygał olejem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptak24 Zgłoś #18 Napisano 31 Października 2009 witam panów ... po pierwsze to od kiedy b2 ma odme??? mam takiego paska i jak patrze pod maske to widze ze z pokrywy zaworów idzie wąz do obudowy filtra powietrza- tak zwana wasza odma:eek:.... radze posluchać rady kolegi ze spuszczeniem oleju i wlać tyle ile przewiduje fabryka ps. jeżeli wlił by kompresje do miski olejowej to z bagnetu wydobywał by sie dym i przy zimnym silniku były by problemy z odpaleniem... pozdro i powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach