serwomechanizm Zgłoś #141 Napisano 20 Sierpnia 2016 http://forum.vw-passat.pl/threads/50261-Jak-sprawdzić-rozrząd-VAG-COM-1-9-tdi-PD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz1991x Zgłoś #142 Napisano 20 Sierpnia 2016 bawiłem już się kątem synchronizacji ustawiłem na 0 to auto do 120km /h szło tylko, wiec przestawiłem na -1,ale nadal nie było dobrze, obecnie mam na -1.8, ale czuć te spaliny i auto jeszcze nie ma tej mocy do konca na 5 biegu, wiec zastanawiam sie jeszcze przyspieszyc kąt synchronizacji, czy to dobry pomysł? wiem, ze niektórzy na forach pisali, ze maja kąt synchronizacji na -4 i auto dopiero dobrze zaczeło im chodzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz1991x Zgłoś #143 Napisano 20 Sierpnia 2016 ale każdy silnik sie od siebie różni, znam osoby co majana ustawiony kat synchronizacji na +2 i auto im wtedy chodzi, chyba ze ja jeszcze spróbuje przestawić rozrzad o jeden zabek i wtedy ustawic rozrzad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #144 Napisano 21 Sierpnia 2016 spróbuje przestawić rozrzad o jeden zabek i wtedy ustawic rozrzad Nie tędy droga kolego, rozrząd ustawia się na blokadach i nic nie kombinuje oprócz poprawy kąta synchronizacji. Jak byś miał przestawiony o jeden ząbek, to raczej nie odpalałby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz1991x Zgłoś #145 Napisano 21 Sierpnia 2016 no to w takim razie pobawie sie kątem synchronizacji i trochę go jeszcze przyspieszę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz1991x Zgłoś #146 Napisano 21 Sierpnia 2016 -3 do +3 to tylko teoria, jak to że kat synchronizacji powinien być na 0, a wiele osób jak miało ustawionych na 0 to auto słabo sie zbierało, ja pobawię sie synchronizacją ,a jak nie to i tak za 10 tys km bedę miał wymianę rozrządu, to wtedy sie każe przyjzeć temu mechanikowi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lysek508 Zgłoś #147 Napisano 17 Marca 2018 Hej hej Piszę w takie sprawie jaką jest dymienie w silniku 1.9 AFN 110KM Opiszę co i jak Po nocy, podczas porannego odpalania passat puszcza potężną chmurę czarnego dymu. W czasie jazdy dymi przy dodawaniu gazu i wcale nie muszę go jakoś mocno deptać. Zmian w mocy nie zauważam, natomiast wzrosło spalanie do ponad 7.5l w trasie mimo spokojnej jazdy. w dolocie bardzo dużo oleju. Jednak oleju nie ubywa jakoś dużo jakieś 100ml/1000 Coż to może być? -Świece żarowe zmieniłem i poprawiłem też te wtyczki bo były luźne i ledwo co łączyły ze świecami -Turbina jakiś większych luzów nie ma porównując do czasu kiedy problemu z dymieniem nie było nie zmieniły się luzy zbyt mocno -Wymieniłem intercooler, filtr powietrza wyczyściłem dolot, wymieniłem odmę. -Chciałem wymienić też uszczelniacze zaworów ale to chyba siwy dym by był... uszczelniacze już kupiłem To problem z układem paliwa? Zauważyłem też pęknięty łącznik elastyczny tuż za turbiną Jakie zrobić logi? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach