Skocz do zawartości
Gość Tomek

diesel - dymi

Rekomendowane odpowiedzi

bawiłem już się kątem synchronizacji ustawiłem na 0 to auto do 120km /h szło tylko, wiec przestawiłem na -1,ale nadal nie było dobrze, obecnie mam na -1.8, ale czuć te spaliny i auto jeszcze nie ma tej mocy do konca na 5 biegu, wiec zastanawiam sie jeszcze przyspieszyc kąt synchronizacji, czy to dobry pomysł? wiem, ze niektórzy na forach pisali, ze maja kąt synchronizacji na -4 i auto dopiero dobrze zaczeło im chodzić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale każdy silnik sie od siebie różni, znam osoby co majana ustawiony kat synchronizacji na +2 i auto im wtedy chodzi, chyba ze ja jeszcze spróbuje przestawić rozrzad o jeden zabek i wtedy ustawic rozrzad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
spróbuje przestawić rozrzad o jeden zabek i wtedy ustawic rozrzad

Nie tędy droga kolego, rozrząd ustawia się na blokadach i nic nie kombinuje oprócz poprawy kąta synchronizacji. Jak byś miał przestawiony o jeden ząbek, to raczej nie odpalałby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to w takim razie pobawie sie kątem synchronizacji i trochę go jeszcze przyspieszę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

-3 do +3 to tylko teoria, jak to że kat synchronizacji powinien być na 0, a wiele osób jak miało ustawionych na 0 to auto słabo sie zbierało, ja pobawię sie synchronizacją ,a jak nie to i tak za 10 tys km bedę miał wymianę rozrządu, to wtedy sie każe przyjzeć temu mechanikowi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej hej 

Piszę w takie sprawie jaką jest dymienie w silniku 1.9 AFN 110KM Opiszę co i jak

Po nocy, podczas porannego odpalania passat puszcza potężną chmurę czarnego dymu. W czasie jazdy dymi przy dodawaniu gazu i wcale nie muszę go jakoś mocno deptać. 

Zmian w mocy nie zauważam, natomiast wzrosło spalanie do ponad 7.5l w trasie mimo spokojnej jazdy. w dolocie bardzo dużo oleju. Jednak oleju nie ubywa jakoś dużo jakieś 100ml/1000

Coż to może być? 

-Świece żarowe zmieniłem i poprawiłem też te wtyczki bo były luźne i ledwo co łączyły ze świecami

-Turbina jakiś większych luzów nie ma porównując do czasu kiedy problemu z dymieniem nie było nie zmieniły się luzy zbyt mocno

-Wymieniłem intercooler, filtr powietrza wyczyściłem dolot, wymieniłem odmę.

-Chciałem wymienić też uszczelniacze zaworów ale to chyba siwy dym by był... uszczelniacze już kupiłem

To problem z układem paliwa? Zauważyłem też pęknięty łącznik elastyczny tuż za turbiną

Jakie zrobić logi? 

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności