Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Indeksy są OK-97W....mam Alusy, te z pierwszego montażu od highline'a...nie pamiętam ich nazwy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i juz po zabiegu. NIe obylo sie bez zamieszania. Kupilem pierwotnie tylne ktore pasuja np do golfa V. roznia sie rozstawem srub o 4 mm. Po zmianie jest duzo sztywniejszy i lepiej tzn pewniej sie prowadzi. Ostrzezenie jak ktos zobaczy tlko ze mu zbiera oponki od wewnatrz to wymieniac jak najszybciej. Mi caly zabieg na 2 strony wyszedl 400 zl. Dzieki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...przednie tuleje wybite i dlatego opony. Ale planuje zmienic i tylne

 

Czy mógłbyś napisać jaki nr części mają te tuleje przednie i tylne które wymieniłeś, lub podać jakie kupiłeś, oryginał czy zamiennik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przednie 1 KO 407182 Tylnich nie mam nru. Rada Przednie pasuja tez od golfa V i innych a tylnie tylko do passsata. Kubiłem febi przednie a tylnich zamiennikow nie ma tylko oryginal. Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również muszę już wymienić te tuleje. Powiedz mi proszę które są przednie. Czy są to te droższe metalowo gumowe?. Ceny w serwisie 220zł i 55zł. Febi rzeczywiście robi zamienniki ale do B6 niestety nie. Jeśli jest tak jak napisałeś że pasują od golfa V to cena zamiennika wynosi ok.100zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przednie sa te gumowe z tuleja w srodku i pasuja od golfa. Wlasnie od golfa nie pasuja tylne. Tylnie to te metalowo gumowe tylko w oryginale wystepuja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj podjechałem do wulkanizacji bo w lewym przednim kole uchodziło mi powietrze.Myślałem że może jakaś dziurka albo wentyl...Szoku doznałem jak gość zrzucił koło a tam wewnętrzna strona bieżnika zjechana do drutu.Wyglądało to tak jakby opona miała zatoczoną fazkę.Mało tego druga opona to samo (no może nie widać jeszcze siatki ale brakuje do tego może 0.5mm).Wrzuciłem na razie jakieś tanie używki i od razu podjechałem na zbieżność i niby wszystko w normie.Nie byłem jeszcze u mechaniora żeby przebadać zawieszenie ale tak na chłopski rozum to te opony są chyba ustawione jak odwrócona litera V patrząc od przodu czyli wychodzi na to że coś się rozłazi i to równomiernie na obie strony.Czy to możliwe że do wymiany są tuleje wahaczy a jeśli tak to wszystkie czy tylko jakieś konkretne mogą być za to odpowiedzialne?Dodam że samochód prowadzi się dobrze nic nie puka,nie ściąga na żadną stronę itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może jednak jakieś trefne opony. Aż się wierzyć nie chce, że z obu stron to samo się dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie, dziwna sprawa ze zbieznosc w porzadku a tnie opony od srodka. A dlugo masz auto? Moze juz kupiles z takimi oponami. Zauwazylem ze nie wszyscy mechanicy po ingerencji w zawieszenie robia zbieznosc. Dopiero jak klient po czasie zobaczy ze tnie opony, dopiero wtedy jada na regulacje. Czasami jest juz za pozno i trzeba wymienic opony...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zacznij od tego ze jedź na zbieżność geometrie do 2 róznych zakładów i z każdego weź wydruk i sobie porównaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zacznij od tego ze jedź na zbieżność geometrie do 2 róznych zakładów i z każdego weź wydruk i sobie porównaj

 

dobra rada, przerabiałem to ostatnio. Mechanior twierdził,że geometria git jednak wewnętrzny bieżnik z przodu znikał. Szarpaki nie wykazały luzów w zawieszeniu. Pojechałem na geometrie komp. zawieszenia i zbieżność nie mieściła sie w normie. Ustawili za 70zł i zobaczymy co dalej z oponami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam to samo zbiera mi opony od wewnątrz z przodu zbieżność ok to zapewne te tuleje 1 KO 407182 przednie da rade je samemu wymienić dzięki za info .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeje kotleta

 

Niestety tym razem problem zdzierania przednich opon od wewnetrznej strony dopadl mnie. Zbieznosc ustawiona, zawieszenie na przegladzie nie wykazalo lozow, cienienie w normie, felgi proste a jednak zdarlo opony do drutow. Czy moze rozwiazaniem jest wymiana tych tulei? Jesli tak to czy da sie to zrobic samemu? A teraz najlepsze - zimowych opon nie zdziera. I badz tu madry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zbieranie wewnętrznej strony opon to chyba nie może być nic innego niż zła geometria bądź luz. Ja w Radomsku odwiedziłem kilku mechaników, u niektórych byłem na poprawki geometrii aż 4 razy i nic.

Dopiero w Częstochowie chłopak sprawdził zawieszenie, ale nie na płytach a ręcznie bez rekawiczki dotykał każdej tulei czy sworznia. Na tej podstawie wymienił wadliwe połączenie zrobił laserową geometrie. Przejechałem już conajmniej 20kkm i moge polecić. Firma CEMAR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odgrzeje kotleta

 

Niestety tym razem problem zdzierania przednich opon od wewnetrznej strony dopadl mnie. Zbieznosc ustawiona, zawieszenie na przegladzie nie wykazalo lozow, cienienie w normie, felgi proste a jednak zdarlo opony do drutow. Czy moze rozwiazaniem jest wymiana tych tulei? Jesli tak to czy da sie to zrobic samemu? A teraz najlepsze - zimowych opon nie zdziera. I badz tu madry.

Oj :/ u mnie letnie zdarło dziwnie po zewnętrznych stronach, środek bez problemu. Ciśnienie kontrolowałem całe lato więc myślałem że to zawieszenie albo geometria. Zimówki cały ten sezon bez szwanku więc teraz myślałem, że jednak złe ciśnienie w letnich było ale skoro u Ciebie też letnie zdarło a zimowe całe to się zaczynam obawiać ze jednak poroblem u mnie jes podobny jak u Ciebie z tulejami czy czymś w zawieszeniu :/ zimówki masz pewnie węższe? Ja mam 205 na 16" a letnie 225 na 17"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zdarte po obu zewnetrznych stronach to wina za niskiego cisnienia. U mnie zdarte tylko od wewnatrz. Rozmiar zimowek i letnich mam ten sam tylko felgi inne. Facet od geomerii twierdzi ze opony felerne jak tylko letnie zdarte ale nie bardzo mnie to przekonuje bo sa markowe i poza tym dlaczego obie przednie a tylne sa ok. Czy ktos mial podobnie i np dopiero po wymianie tych tulei problem ustapil?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sprawdziłem wczoraj dokładnie. Suche opony z piwnicy więc wyraźnie widać że zbiera przednie od wewnątrz. Zimówki nie maja śladu :/

Fotka:

IMG_3174.jpg

 

Widać wyraźny pasek i to na obu oponach gdzie je ściera. Czy jest to fizycznie możliwe żeby jakiś element nadkola albo błotnika je tak obcierał? Felgi są nieoryginalne może to ma jakieś znaczenie :niekumam

Edytowane przez woocash09

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakie masz ET tych felg?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To są chińskie felgi PH Split. Felga jest 7,5JJ x 17 i ma ET42

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności