Jump to content
lukisio

Spoty regionu war-maz

    W który weekend ustalamy spory regionu?  

    12 members have voted

    1. 1. W który weekend ustalamy spory regionu?

      • Pierwszy weekend m-ca
      • Drugi weekend m-ca
      • Trzeci weekend m-ca
      • Czwart weekend m-ca
        0


    Recommended Posts

    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2014

    ja czekam na jakieś info od Lukisia...

     

    ---------- Post added at 10:05 ---------- Previous post was at 09:03 ----------

     

    mnie nie będzie, Lukisiowi wypadło coś w robocie i nie mam jak dojechać...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B3 2.0 136KM (9A)
    Rok prod: 1991

    K***a :!::((

     

    ---------- Post added at 10:13 ---------- Previous post was at 10:11 ----------

     

    Ja się na 11 melduję na działce, tak więc zapraszam :)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9TDI 110KM (AVG)
    Rok prod: 1999
    Remus - dzisiaj przybywajcie wcześniej i zostawajcie dłużej

     

    spoko ale sam wiesz jak to jest :) ........... (z kobietami)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
    Rok prod: 1994
    A ja jestem i jest zajepiscie ;) zdrówko :drinks:

    Potwierdzam :dobrze Ja co prawda trochę wcześniej wróciłem ale i tak niedawno wstałem (wszystko przez to późne jedzenie do czego nie jestem przyzwyczajony ;)). Szkoda że w frekwencji najbardziej tylko komary dopisały :lol

    A kto mógł a się nie pojawił, ten d**a :P
    :bleble

    PozdraVWiam i mam nadzieję do następnego :D

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1999

    Od 20min jestesmy w domku :)Remku wielkie dzięki dla Ciebie i Marty za organizację spocika i przemiłe przyjęcie :roza Było MEGA zajebiaszczo, kto nie był niech żałuje ;)andrev75 Tobie również wielkie podziękowania za dzisiejsze popołudnie :roza trochę sie ogarne to wrzucę focisze ;) Pozdrowionka :kumple

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2001

    Ja też dziękuję za spocika, impreza u Remka w pyte zbysia:drinks::564:.

    Miejscówka na kilkanaście passatów a tu nie było czym placu zastawić:dupablada, frekwencja godna pożałowania:wstyd:, ale kto nie był to niech żałuje.

    Asiu czekam na foty

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 1999

    Ja przepraszam za swoją nieobecność ale nałożyło się kilka spraw:

    -Golf całkowicie padł i do mechanika jeździłem w łaskę aby mi w poniedziałek rozebrał skrzynię i sprzęgło

    -ojca fura też nie domagała i pojechała do naprawy (ja robiłem za kierowcę w drogę powrotną z ojcem)

    -sprzedałem skuter akurat w sobotę, koleś z Morąga dzwonił w piątek że w niedziele przyjedzie i mi on dzwoni o 15 w sobotę że wyjeżdża do mnie... A zależało mi na sprzedaży bo kasa potrzebna.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2001

    Mogłeś jechać ze mną, miałem całe auto puste i połowę kanapy do spania.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B3 2.0 136KM (9A)
    Rok prod: 1991

    A ja właśnie wróciłem do domku :D Wczoraj był jeszcze afterek ze Szwagrami ;)

     

    Dziękuję wszystkim którzy się pojawili za miły weekend.

     

    A ci którzy nie przyjechali ...

     

    01:43

    A ja jestem i jest zajepiscie zdrówko

    Spać nie mogłaś :?::rotfl:

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1999

    Fotki: https://picasaweb.google.com/113287023614019739995/SpotWegorzewo2324Lipca2011?authkey=Gv1sRgCNfOsu3Z_5P1nwE Jeszcze raz wielkie dzięki Remku, miejscówka świetna, zabawa była przednia, oby więcej takich spocików :kumple

     

    Spać nie mogłaś
    nie pamiętam :lol
    A ci którzy nie przyjechali ...
    bez komentarza... :wsciekly

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B3 2.8 174KM (AAA)
    Rok prod: 1988
    Cytat:

    Napisał Remek Zobacz post

    A ci którzy nie przyjechali ...

    bez komentarza...

     

    a ja byłem pierwszy, tylko że w piątek :P

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2017

    A dzik był ?? :D

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1999
    A dzik był ??
    jakbyś był, to byś wiedział :P
    a ja byłem pierwszy, tylko że w piątek
    słyszałam opowieści :lol szkoda, że nie mogłam przyjechać w piątek :(

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B3 2.8 174KM (AAA)
    Rok prod: 1988
    jakbyś był, to byś wiedział :psłyszałam opowieści :lol szkoda, że nie mogłam przyjechać w piątek :(
    słyszałam opowieści

     

    a czy te degustacje opowieści przeprowadziłaś ?:D

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1999
    a czy te degustacje opowieści przeprowadziłaś ?
    ależ oczywiście :mniam :super: potem były problemy z koordynacją, ale dałam radę :lol

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2001

    Remek a jak się ma moja poducha, sie wredna zapodziała i chyba jest w altance.

    Przygarnij ją i pokochaj jak swoją :glaszcze

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Guest
    This topic is now closed to further replies.

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy