Paragon Zgłoś #4801 Napisano 9 Maja 2021 hej mam taki problem na zimnym jest mega problem z odpaleniem kilkanaście razy zanim odpali, nawet wtedy jest to z wielkim trudem. Moje podejrzenia padły na czujnik temperatury ponieważ 5 minut po odpaleniu gaszę i pali ze strzała, czasami czuć benzynę wiec domyślam się ze go zalewa, odpaliłem VAG-a i nie wiem czy dobrze sprawdzam ale wchodzę w silnik 01, potem w bloki pomiarowe i na 001 blok drugi pokazuje -29 stopni, wchodzę jeszcze na 04 i tam na bloku 3 również pokazuje -29 stopni (na dworze jest około 18 na plusie ). Pytanie czy dobrze to robię bo w sieci znalazłem info że powinienem sprawdzać na 007 ale tam nic mi się nie wyświetla posiłkowałem się tym: https://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/001-009.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JJ-dzej Zgłoś #4802 Napisano 30 Czerwca 2021 (edytowane) Hej, Klapy w 2.8 V6 AMX Numery części, 078198627 oraz 078198667. Jeszcze stosunkowo niedawno można było kupić w ASO. Ale nie ma. Ma ktoś patent na naprawę, same pierścienie idzie kupić, albo gdzie kupić całość? W ogóle może jest gdzieś rozpracowany temat? Szukam po internecie i nic. Chodzi to u mnie ale wylatane jest, na pewno nieszczelne pomiędzy długim i krótkim i myślę, że może powodować lekkie drgania na postoju. Edytowane 30 Czerwca 2021 przez JJ-dzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boned123 Zgłoś #4803 Napisano 1 Lipca 2021 (edytowane) Tylko używka wycofane z produkcji w 2020 roku, to jest skracanie dolotu zobacz czy gruszka ma mocowanie, do kupienia osobno lub w całości z kolektorem, sam to przerabiałem rok temu i nawet do Niemiec dzwonili i nic nie było. Kup używkę w dobrym stanie a zobaczysz jak auto odżyje w przyspieszaniu. Pozdrawiam Edytowane 2 Lipca 2021 przez mkpol nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JJ-dzej Zgłoś #4804 Napisano 2 Lipca 2021 Działa to u mnie i nie jest rozsypane, gruszka i cała ta strona jest ok, jednak widzę, że jest powycierany wałek i pierścienie i to na pewno nie jest szczelne więc rozglądam się za nowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boned123 Zgłoś #4805 Napisano 2 Lipca 2021 Wycofano w dniu 2020-06-01, bez czesci zastepczej 078198627A VAG Raczej nie znajdziesz nowego szukałem do mojej a6 alg jakieś 2 miesiące rozwiązałem to poprzez kupno kolektora z osprzętem (używanego) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralf2410 Zgłoś #4806 Napisano 1 Stycznia 2022 Witam. Od kilku miesięcy jestem użytkownikiem kolejnego Passat, ale tym razem 2.8 v6 4 motion. Jestem zadowolony, ale brakuje mi kilka rzeczy, najbardziej 6 biegu. ? Zastanawiam się jaka skrzynia 6 biegowa pasuje to tego motoru. Audi A6 C5 ma wiele podobnych elementów i ma skrzynie 6 biegową z quattro. Pytanie czy skrzynia z Audi A6C5 3.0 v6 quattro biedzie pasować do Passata 2.8 v6 4motion? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guessik Zgłoś #4807 Napisano 22 Marca 2022 Cześć wam, mam pytanko odnośnie Passata b5 2.8 4motion ponieważ już od dłuższego czasu za mną chodzi to auto i planuje zakup. Chciałbym dowiedzieć się czegoś o silniku czy jest awaryjną jednostką? Czy ma dwie głowice, słyszałem że w audi miały dwie głowice silniki z v6, a jak tu jest? Z góry dzięki za informacje. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wowo Zgłoś #4808 Napisano 22 Marca 2022 To absolutnie normalne, że v6 ma dwie głowice. I ten tak ma. Historia motoryzacji zna silniki widlaste z jedną głowicą, w VW nazywały się one VR6, bo żeby była jedna głowica kąt rozchylenia cylindrów musi być bardzo mały. B5 ma normalny silnik widlasty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #4809 Napisano 2 Czerwca 2022 Autko kolegi 2.8 Problem taki że jakby dławi się albo przerywa chwilę po odpaleniu w momencie jak się ruszy na ssaniu albo chwilę później. Pompa paliwa sprawdzona, 3,9 bara a przy odpięciu regulatora ciśnienia 4,2bara, czujnik g42 sprawdzony jest okej, g62 daje takie same temperatury na liczniku jak i w silniku vcds. Po chwilowym przerywaniu później jedzie dobrze, nic nie przerywa, dobrze przyspiesza. Brak błędów jakichkolwiek. Coś ktoś podpowie? Świece nowe, pojedyncze cewki zmieniane miejscami. Może czasami przekaźnik nie załącza pompy paliwa a ja trafiłem akurat jak załączył i dobił przy pomiarze ciśnienia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregor74 Zgłoś #4810 Napisano 10 Stycznia 2023 Witam mam pytanie czy można w passacie b5 2.8 v6 założyć skrzynie 6 biegową mam na myśli manualne skrzynie czy może od jakiegoś auta pasuje z grupy vag i czy nie macie wrażenia że w tym aucie naprawdę przydała by się 6 stka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralf2410 Zgłoś #4811 Napisano 28 Kwietnia 2023 Witam. Mam pytanie odnośnie klapy kolektora ssącego. Czy po odpaleniu, albo przy gazowaniu rusza się cięgno. Proszę zobaczcie u siebie. Pojawił się problem z mocą. Zawsze szedł do końca, a teraz ledwo do 4000 obr/min. Oczywiście w czasie jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach