mariorypin Zgłoś #4721 Napisano 18 Kwietnia 2018 Kolego u mnie naprawdę nie występuje ten ezektor. Sprawdzilem po nr nadwozia układ odmy i nie ma tam takiego elementu. A podciśnienie na te membranę jest bardzo duże moim zdaniem. Pytanie co je reguluje jeśli nie mam eżektora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Baggio Zgłoś #4722 Napisano 10 Maja 2018 (edytowane) Witam cześć jestem posiadaczem passata b5.5 v6 amx 2.8 bezynka . Wczoraj pomierzyłem przewody od cewki . Pomiar jest następujący . 1-5,2kΩ 2-5.2KΩ 3-5.0KΩ 4-5.0KΩ 5-4.9KΩ 6-4,9KΩ Jeśli ktoś wie jaka powinna być rezystancja to proszę o odp.Słyszałem o modyfikacji cewek ze zamiast jeden stosuje się 6 ? Daje to coś ? Wczoraj zdemontowałem wtryski . Jest jakaś sprawdzona firma która oceni moje wtryski który jest uszkodzony ? Po odkręceniu korku czuje zapach benzyny w oleju i stwierdzam że to wina wtrysku bo chyba innej opcji nie ma ? Mieliście taki problemu juz? a jeszcze jedno warto kupić sportowe przewody do cewki ? Edytowane 10 Maja 2018 przez Baggio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #4723 Napisano 10 Maja 2018 Dwie strony wcześniej masz opisany temat oddzielnych cewek... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Baggio Zgłoś #4724 Napisano 10 Maja 2018 @B_O_N_K dziękuje ci za podpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotraskbw Zgłoś #4725 Napisano 10 Maja 2018 (edytowane) 4 godziny temu, Baggio napisał: Słyszałem o modyfikacji cewek ze zamiast jeden stosuje się 6 ? Daje to coś ? a jeszcze jedno warto kupić sportowe przewody do cewki ? W mojej opinii nie warto walczyć ze starą cewka zespoloną (która ma 3 moduły) i przewodami WN, dlatego ja u siebie zrobiłem moda na 6 cewek pojedynczych (jako że nie ma gotowego rozwiązania na rynku także robię je na zamówienie). Poniżej cytat z mojego ogłoszenia na olx Kable wysokiego napięcia należy wymieniać co dwa lata, nie jest to niski koszt (ok 400 zł), zaniedbanie tej czynności a także jazda na LPG powoduje szybkie zużycie cewki zapłonowej która kosztuje ok 450 zł. Po wymianie cewki zespolonej na pojedyńcze cewki nie musimy już wymieniać kabli wysokiego napięcia bo ich NIE MA, jest to zakup raz do końca życia samochodu. Ewentualne problemy z cewką też są tańsze, Gdy mamy cewkę zespoloną i zacznie szwankować 1 moduł to trzeba wymienić całą cewkę zespoloną. Gdy mamy cewki pojedyńcze to wymieniamy tylko jedną cewkę a resztę zostawiamy. Wydaje mi się że auto też trochę lepiej zbiera się w dolnym zakresie obrotów (ale to może być autosugestia). Podsumowując, zrobienie moda jest kosztuje tyle co dobre kable WN a już nigdy nie będzie trzeba wymieniać kabli WN, pojedyncze używane cewki można dostać już za 10zł/sztuka. Cewkę z kablami można sprzedać na allegro/olx (pewni kupi jakiś janusz z autohandlu do reanimacji auta) i wtedy mod wychodzi tanio. Edytowane 10 Maja 2018 przez piotraskbw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Baggio Zgłoś #4726 Napisano 10 Maja 2018 okej okej rozumiem czyli będzie to najlepsze rozwiązanie problemu . dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Baggio Zgłoś #4727 Napisano 16 Maja 2018 Kupiłem te cewki do 2.8 amx i sa za wysokie . Co z tym zrobic ? Sa jakies podkładki czy musze inne kupic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4728 Napisano 16 Maja 2018 (edytowane) powinna pasować tylko trzeba zdjąć uszczelkę i podpiłować te wypusty żeby weszła głębiej Edytowane 16 Maja 2018 przez ralf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Baggio Zgłoś #4729 Napisano 17 Maja 2018 @ralfMożesz dokładnie zrobic zdjecie i zaznaczyć które mam wypusty troche podpiłowac . ? Wlasnie patrzylem na ta liste cewek ktore mozna zastosować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #4730 Napisano 17 Maja 2018 Oryginał: Po przeróbce: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Baggio Zgłoś #4731 Napisano 17 Maja 2018 @B_O_N_K Wszystko extra fajnie tylko w moim przypadku jest tak ze wgl nie dochodzi uszczelka do otworu . Brakuje jakieś 2 lub 3 mm. to wgląda tak jakby zatrzymał sie na świecy i nie chce zejść niżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotraskbw Zgłoś #4732 Napisano 17 Maja 2018 (edytowane) Tniesz uszczelkę aż do tych pionowych wypustów po bokach Przy "skalpowaniu" cewek usuwamy tylko tyle uszczelki aby cewka weszła "kliknęła". Na stronie 235 tego wątku masz zdjęcia jak to wygląda po zamontowaniu. Po oskalpowaniu uszczelki do tych pionowych wypustów są one jakieś 2 mm nad pokrywą zaworów. Cewki w silnikach V6 2.4/2.6/2.7T2.8 oraz TSI/TFSI trzymają się tylko na okrągłej główce świecy, odcięta uszczelka ma 2 funkcje, stabilizuje w osi poprzecznej zamontowaną cewkę oraz zabezpiecza gniazdo świecy przed dostawaniem się tam brudu. Dlatego dobrze jest wykonać zamiennik tej uszczelki z taśmy klejącej odpornej minimum na 105*C (zwykła izolacyjna się stopi) a najlepiej na 150*C. @B_O_N_K Który ty masz model cewek? Bo z tych bezpiecznych nie znalazłem modelu z tak wyprofilowaną uszczelką Dla przypomnienia wszystkim była akcja serwisowa w grupie VAG na wadliwe cewki które mogły spowodować pożar samochodu BEZPIECZNE cewki to: 07K 905 715 D (czarna) 07K 905 715 E (czarna) 07K 905 715 F (czarna) 06C 905 115 L 06C 905 115 M 06F 905 115 F (czarna) 06H 905 115 (czarna) 06D 905 115 K (czerwona) 06E 905 115 D (czerwona) 06E 905 115 E (czerwona) 06F 905 115 F BERU ZSE 033 BERU ZSE051 BERU ZSE 032 Edytowane 17 Maja 2018 przez piotraskbw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Baggio Zgłoś #4733 Napisano 17 Maja 2018 @piotraskbw 06E 905 115 E to sa moje cewki od audi a6 c7 3.0 tfsi. Tak mowil sprzedawca. Dlatego kupilem te bo byly po akcji serwisowej . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotraskbw Zgłoś #4734 Napisano 17 Maja 2018 Czyli na 100% dobre cewki masz. Po "skalpie" muszą pasować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Baggio Zgłoś #4735 Napisano 17 Maja 2018 @piotraskbw okej dzieki bardzo. Przyjdę do domu z pracy to zobaczę jeszcze raz na spokojnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #4736 Napisano 17 Maja 2018 Nie wiem jake mają numery. Auto nie należy już do mnie więc nie sprawdzę. Pochodziły z Aud S4 4.2 V8. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Baggio Zgłoś #4737 Napisano 21 Maja 2018 Witam to znowu ja temat czyszczenia odmy , eżektora oraz przepustnicy . Chce wyczyścić odme to wystarczy wyciągnąć wężyki oraz ten element który znajduje się przy zbiorniku płynu wody? w kształcie małego talerza ? Ezektor w którym miejscu się znajduje ? silnik amx . A jeszcze jedno . Czuje zapach benzyny w oleju .Oleju nie przybywa ani nie maleje , auto nie kopci wgl . Skąd może się brac? Wymienić olej wraz z pukanką silnika ? Wysłałem wtryski do sprawdzenia zostały umyte bo były mega zabrudzone wraz z listwa . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4738 Napisano 22 Maja 2018 eżektor jest pod tą podstawką co ci zaznaczyłem, przykręcona jest na trzy śruby klucz 10 musisz porozpinać te wężyki od podciśnień, zaznacz je sobie żeby nie pomylić zresztą warto je wymienić na nowe. Ten talerzyk to seperator oleju jego też się czyści. Zapach bęzyny w oleju może być spowodowany nie sprawną odmą, wyczyść wszystko sprawdź eżektor i powinno być ok. Ja u siebie wymieniłem wszystkie wężyki od podciśnień i ustały wibracje na wolnych obrotach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Baggio Zgłoś #4739 Napisano 22 Maja 2018 @ralf okej dziekuje ci za pomoc. Dzis spróbuje to wszystko rozebrac sobie na spokojnie. Tak wężyki tez wymienie sobie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariorypin Zgłoś #4740 Napisano 22 Maja 2018 Koledzy przyłączam się do ostatnich trzech postów, rozbierałem ten układ z miesiąc temu, w tym modelu nie ma eżektora na separator przychodzi takie podciśnienie jakie jest na ssaniu. Od separatora wychodzi przyłącze na wąż dalej małe kolanko i prosto w kolektor ssący. Wszyscy z którymi rozmawiałem mówili że jest eżektor, ale w tym modelu silnika amx, przynajmniej u mnie niestety nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach