Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

a jeżeli bym nic nie modyfikował i zrobił tak jak jest, to jakij firmy kable zapłonowe polecacie? ngk, bremi czy beru? ngk za 250zł także uczciwa cena :) bremi i beru 400-500

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też zrobiłem sobie kiedyś układ na cewkach (od 4.2 V8 z Audi A4) i chwaliłem sobie ten patent. Raz na zawsze spokój z kablami i cewką która w 2.8 V6 lubiła łapać przebicia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem problem z wolnymi obrotami, telepało całą budą,wymieniłem przewody na Ngk było gorzej niż na starych, kupiłem bremi i tu była duża poprawa ale nie to co teraz po zmianie na pojedyńcze cewki. Wnioski wyciąg sam.

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jeżeli bym nic nie modyfikował i zrobił tak jak jest, to jakij firmy kable zapłonowe polecacie? ngk, bremi czy beru? ngk za 250zł także uczciwa cena :) bremi i beru 400-500

 

Daruj sobie szkoda kasy i czasu polecam oddzielne cewki sprawdzone.

Cewki w oryginale są trzy zintegrowane w jednej obudowie. Wymienia się cały kpl. Bo oddzielnie nie występują. Podłącz kompa jak masz błąd wypadania zapłonu 2 garów to cewka do wymiany. Przewodów na rynku jest masa, ale by trafić na dobre trzeba trochę szczęścia. A same dobre przewody to wiekszy koszt niż całej przeróbki na oddzielne cewki. Po tym zabiegu ewentualny koszt 1 cewki to 30-50zl. Chodź usterka raczej mało prawdopodobna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozrzad w tym silniku jest co 120tys a jakis okres co ile lat tez jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. W moim pasku pojawił się taki problem że gaśnie w jednej chwili kiedy odpalam na benzynie. Wcześniej tylko się dlawil a teraz już całkiem lipa. Na benzynę jak przelacze na benzynę po dłuższej jeździe to pali ale ledwo ledwo i na pedal gazu praktycznie nie reaguje. Na zimnym silniku chcąc jechać od razu po odpaleniu na gazie szarpie i miga kontrolka silnika. Pije trochę płynu chłodzącego i śmierdzi benzyna po odpaleniu. Jestem przed wymiana świec choć nie jestem przekonany że to świece. Byłem u znajomego mechanika podłączyl go pod kompa i usunął jakiś błąd nie wiem jaki i po usunięciu błędu przez kilka odpalen palil jak nówka zero duszenia reakcja po wciśnięciu gazu wzorowa ale po kilku odpaleniach znów to samo dusi się. Co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie masz podane jak na tacy - jedziesz do mechanika i sprawdzasz czego dotyczył wykasowany błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie założyłem ostatnio wydech Powerflow od Paska 2.8 AMX z angli od kumpla,  przelot od katalizatorów ale okazał się troszkę dla mnie za głośny, jeszcze 5 lat temu by mi się to podobało ale teraz jednak za głośno. Ale może komuś się spodoba dlatego tu na forum pisze. Jestem z Poznania także jakby ktoś chciał usłyszeć jak autko na tym jeździ i jak chodzi to zapraszam na przejazdzke. Kupiłem w dobrej okazyjnej cenie także za tyle samo oddam. Jak ktoś zainteresowany zapraszam na priv 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.09.2017 o 15:38, Prezes007 napisał:

Witam Panowie założyłem ostatnio wydech Powerflow od Paska 2.8 AMX z angli od kumpla,  przelot od katalizatorów ale okazał się troszkę dla mnie za głośny, jeszcze 5 lat temu by mi się to podobało ale teraz jednak za głośno. Ale może komuś się spodoba dlatego tu na forum pisze. Jestem z Poznania także jakby ktoś chciał usłyszeć jak autko na tym jeździ i jak chodzi to zapraszam na przejazdzke. Kupiłem w dobrej okazyjnej cenie także za tyle samo oddam. Jak ktoś zainteresowany zapraszam na priv 

Mógłbyś nagrać filmik jak na nim chodzi ? i jaka średnica ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postaram sie nagrać na dniach. Średnica ta sama wydech pasuje plug  &Play. Tu mam fotkę 

20170926_094200.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc bo walczę z tym od dłuższego czasu a więc chcę wymienić żarówki oświetlenia tylnego panela na LEDY ale standardowe żarówki są jakby w takich kapturkach i żaden "fachowiec" nie może określić co to są za żarówki co więcej podobno nie da się ich dostać a przecież nie w jednym Passacie z tyłu są LEDY a więc czy to są takie żarówki jak niżej? Chodzi o ten panel że zdjęcia poniżej 

A jeśli nie to proszę o link do poprawnych 

 

Screenshot_2017-09-26-19-29-03-364_pl.allegro.png

IMG_20170926_203223.png

Edytowane przez ToniK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, marcin_pesel napisał:

uderz to użytkownika @tomnik

on Ci ogarnie odpowiednie ledy

Dzięki za info 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jest jakiś pewny sposób na sprawdzenie, która uszczelka pod głowicą jest walnięta? Mam objawy jakby padniętej uszczelki, zapowietrza się układ, szybko się auto nagrzewa, czasami wywala płyn zbiorniczkiem po jego odkręceniu lub podnoszenie się poziomu płynu. Zrobiłem test uszczelki tym testerem z Allegro i się zabarwił odczynnik na zielono, także wskazuje, że uszczelka. Wiem, że uszczelka tylko czy jest jakiś sprawdzony sposób aby określić, na której głowicy padła ta uszczelka? Miał ktoś kiedyś z tym do czynienia albo słyszał coś o tym wie/zna się? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posypały mi się strumiennice w miejscach katalizatorów i nie wiem co wstawić, przelotowy tłumik czy strumiennice. Na strumiennicach średnio mi sie dźwięk podobał, taki metaliczny był ale może przez to że były od początku juz zużyte. Czytałem że lepsze tłumiki przelotowe ale wiadomo ile ludzi tyle opinii. Macie jakieś doświadczenie w tym temacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem strumiennice nie dają takiego efektów jak tłumik. Zdecydowanie postawiłby na to drugie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,  czy ktoś mi może podać nr  łapy poduszki skrzyni biegów strona pasażera?  auto z napędem na 2 koła 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie o napęd w 4 Motion bo są podobno 2 typy czyli haldex lub torsen i że w przypadku tego pierwszego co mniej więcej 30K km trzeba wymienić olej z filtrem prawda to jest bo pierwszy raz o tym słyszę? 

Poza tym ostatnio na mokrym asfalcie i na koleinach /nierównościach rzuca mi tyłem czyli gumy na wahacza/tuleje do wymiany? 

2 minuty temu, ToniK napisał:

Mam pytanie o napęd w 4 Motion bo są podobno 2 typy czyli haldex lub torsen i że w przypadku tego pierwszego co mniej więcej 30K km trzeba wymienić olej z filtrem prawda to jest bo pierwszy raz o tym słyszę? 

Poza tym ostatnio na mokrym asfalcie i na koleinach /nierównościach rzuca mi tyłem czyli gumy na wahacza/tuleje do wymiany? 

Dodam że opony i zbieżność ok 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności