socio Zgłoś #4621 Napisano 7 Lipca 2017 Witam Panie i Panów, Szybkie pytanko (resztę doczytam) chciałbym przesiąść się z Mondeo MK3 na VW z 2004 2.8 V5 automat z przebiegiem 370000, silnik z LPG na gwarancji, nowe zawieszenie, nowa skrzynia, nowy rozrząd. Jakie przebiegi wytrzymują takie silniki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4622 Napisano 12 Lipca 2017 Witam. Jak włączam klime to na wolnych obrotach silnik zaczyna troche świrować, dławi sie, spadają obroty i po chwili wracają do normy i tak co 3-4 sekundy z mniejszymi bądź większymi przerwami. Do tego jak przyspieszam z małych obrotów to czasami "trzęsie" samochodem lub inaczej mówiąc przerywa podczas przyspieszania, ten drugi objaw pojawia się nawet bez włączonej klimy. Jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bl4dy Zgłoś #4623 Napisano 12 Lipca 2017 Czy w 2.8 V6 reguluje się zawory? Moje po wymianie oleju zaczęły dosyć głośno klekotać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4624 Napisano 12 Lipca 2017 Moje po wymianie oleju Jaki olej zalałeś ? Szybkie pytanko (resztę doczytam) chciałbym przesiąść się z Mondeo MK3 na VW z 2004 2.8 V5 automat z przebiegiem 370000, silnik z LPG na gwarancji, nowe zawieszenie, nowa skrzynia, nowy rozrząd. Jakie przebiegi wytrzymują takie silniki? Nie jest to dużo. Jak odpowiednio serwisowany to dlaczego nie. Myślisz że większość na rynku ma mniej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bl4dy Zgłoś #4625 Napisano 13 Lipca 2017 (edytowane) Jaki olej zalałeś ? LIQUI MOLY 5W40 z normą VW 502.00 / 505.00. 2.8 V6 ma 501.00 / 502.00 więc chyba odpowiedni? mam passata 2.8 v6 i nie ma w nim odcięcia obrotów "odcinki" u mnie też tak jest Edytowane 13 Lipca 2017 przez bl4dy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adimat1 Zgłoś #4626 Napisano 13 Lipca 2017 Wiecie może czy w tym silniku o oznaczeniu AMX można wymienić termostat bez ściągania paska rozrządu? Chcę się sam za to zabrać, ale chcę to zrobić bez ściągania paska ani kombinowania przy nim, ponieważ na tym się kompletnie nie znam. Wiecie coś na ten temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #4627 Napisano 13 Lipca 2017 Wiecie może czy w tym silniku o oznaczeniu AMX można wymienić termostat bez ściągania paska rozrządu? Chcę się sam za to zabrać, ale chcę to zrobić bez ściągania paska ani kombinowania przy nim, ponieważ na tym się kompletnie nie znam. Wiecie coś na ten temat? Legendy mówią że można ale nie wyobrażam sobie tego za bardzo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bl4dy Zgłoś #4628 Napisano 14 Lipca 2017 Czy w 2.8 V6 reguluje się zawory? Moje po wymianie oleju zaczęły dosyć głośno klekotać. Podbijam, wie ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #4629 Napisano 14 Lipca 2017 Nie - zawory są regulowane "szklankami". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4630 Napisano 14 Lipca 2017 Witam. Jak włączam klime to na wolnych obrotach silnik zaczyna troche świrować, dławi sie, spadają obroty i po chwili wracają do normy i tak co 3-4 sekundy z mniejszymi bądź większymi przerwami. Do tego jak przyspieszam z małych obrotów to czasami "trzęsie" samochodem lub inaczej mówiąc przerywa podczas przyspieszania, ten drugi objaw pojawia się nawet bez włączonej klimy. Jakieś pomysły? ktoś pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bl4dy Zgłoś #4631 Napisano 14 Lipca 2017 Nie - zawory są regulowane "szklankami". Czyli jak głośno chodzą to wina szklanek i trzeba je wymienić? Pytanie też jakie mogą byś skutki złej pracy zaworów? Nie wiem czy to ma większy związek, ale oleju bierze mi jakieś 500 ml na 1k km. - - - - - aktualizacja - - - - - ktoś pomoże? świece/kable/cewkę masz ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4632 Napisano 14 Lipca 2017 a jak sprawdzić kable/cewke czy działają poprawnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bl4dy Zgłoś #4633 Napisano 17 Lipca 2017 a jak sprawdzić kable/cewke czy działają poprawnie? cewke - nie wiem kable - mnie kopnęły, to wiedziałem, że mam do wymiany Możesz sprawdzić w ciemności czy nie przebijają, czy nie widać iskier skaczących po kablach. Nigdy tego nie robiłem, ale widziałem kiedyś jakiś filmik howto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4634 Napisano 19 Lipca 2017 Legendy mówią że można ale nie wyobrażam sobie tego za bardzo. Ja wymieniałem u siebie ale chyba w Audi A6, tam jest więcej miejsca z przodu. Oczywiście bez zdejmowania zderzaka. http://forum.vw-passat.pl/threads/40586-Wymiana-termostatu-2-8-V6-30V-ACK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chilloutpl Zgłoś #4635 Napisano 19 Lipca 2017 Cewka jakby padla to by Ci silnik caly czas nierowno pracowal (nawet bez klimy). Kable sprawdzisz latwo. W nocy otwierasz maske i psikasz spryskiwaczem jakims po kablach. Jak bedzie przebicie to zauwazysz iskre... Na moj gust kwestia niepoprawnej pracy przy klimie to cos z altkiem/regulatorem napiecia lub opor na sprezarce klimatyzacji. Ale gdybac to sobie mozna... Sprawdz te kable, a potem szukac dalej trzeba. - - - - - aktualizacja - - - - - Ps. Cewki sprawdzisz tez latwo. Wyciagasz po jednej. Odpalasz auto i jak bedzie chodzic gorzej to przechodzisz do nastepnej. Jak trafisz uszkodzona to auto bedzie chodzilo tak jak przed wyjeciem. I w ten oto sposob znajdziesz uszkodzona cewke. Nie mniej jednak jesli na jalowym biegu, silnik pracuje rowno (bez klimy) to cewki beda sprawne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4636 Napisano 19 Lipca 2017 Ps. Cewki sprawdzisz tez latwo. Wyciagasz po jednej. Odpalasz auto i jak bedzie chodzic gorzej to przechodzisz do nastepnej. Jak trafisz uszkodzona to auto bedzie chodzilo tak jak przed wyjeciem. I w ten oto sposob znajdziesz uszkodzona cewke. Nie mniej jednak jesli na jalowym biegu, silnik pracuje rowno (bez klimy) to cewki beda sprawne. Silnik na jałowym biegu pracuje bardzo równo dopiero jak załączam klime to zaczyna sie nierówna praca. Po tym jak wyłącze klime i sam nawiew dmucha to chwile pochodzi nie równo i sie uspokaja. Jakiej firmy kable zapłonowe polecacie? NGK o połowe tańsze od beru czy bremi, troche dziwna sprawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chilloutpl Zgłoś #4637 Napisano 19 Lipca 2017 Silnik na jałowym biegu pracuje bardzo równo dopiero jak załączam klime to zaczyna sie nierówna praca. Po tym jak wyłącze klime i sam nawiew dmucha to chwile pochodzi nie równo i sie uspokaja. Na moj gust to sprezarka stawia opor... ewentualnie powiedz mi czy nie masz tak, ze jak podnosisz 2 szyby jednoczesnie to one powoli sie podnosza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4638 Napisano 19 Lipca 2017 Silnik na jałowym biegu pracuje bardzo równo dopiero jak załączam klime to zaczyna sie nierówna praca. Po tym jak wyłącze klime i sam nawiew dmucha to chwile pochodzi nie równo i sie uspokaja. Na moj gust to sprezarka stawia opor... ewentualnie powiedz mi czy nie masz tak, ze jak podnosisz 2 szyby jednoczesnie to one powoli sie podnosza? szyby podnoszą sie tak samo szybko nie wazne czy jedna czy dwie naraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4639 Napisano 20 Lipca 2017 Jakiej firmy kable zapłonowe polecacie? NGK o połowe tańsze od beru czy bremi, troche dziwna sprawa ktos coś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4640 Napisano 20 Lipca 2017 ktos coś? Ja zrobiłem cały układ zapłonowy na oddzielnych cewkach tak jak w 1,8 t koszt podobny jak samych kabli a wyeliminujesz cewki i kable raz na zawsze tu masz cały temat na którym ja się wzorowałem https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.a6klub.pl/ack-28-193-km-uklad-zaplonowy-na-oddzielnych-cewkach-vt68838.htm&ved=0ahUKEwiVp62Au5fVAhWNzRoKHa41DYEQFghuMBU&usg=AFQjCNEXmLZ0k1u1Pbi1WPpaN6JJ48AC_Q Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach