Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panie i Panów,

Szybkie pytanko (resztę doczytam) chciałbym przesiąść się z Mondeo MK3 na VW z 2004 2.8 V5 automat z przebiegiem 370000, silnik z LPG na gwarancji, nowe zawieszenie, nowa skrzynia, nowy rozrząd. Jakie przebiegi wytrzymują takie silniki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jak włączam klime to na wolnych obrotach silnik zaczyna troche świrować, dławi sie, spadają obroty i po chwili wracają do normy i tak co 3-4 sekundy z mniejszymi bądź większymi przerwami. Do tego jak przyspieszam z małych obrotów to czasami "trzęsie" samochodem lub inaczej mówiąc przerywa podczas przyspieszania, ten drugi objaw pojawia się nawet bez włączonej klimy. Jakieś pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w 2.8 V6 reguluje się zawory?

 

Moje po wymianie oleju zaczęły dosyć głośno klekotać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moje po wymianie oleju

 

Jaki olej zalałeś ?

 

 

Szybkie pytanko (resztę doczytam) chciałbym przesiąść się z Mondeo MK3 na VW z 2004 2.8 V5 automat z przebiegiem 370000, silnik z LPG na gwarancji, nowe zawieszenie, nowa skrzynia, nowy rozrząd. Jakie przebiegi wytrzymują takie silniki?

 

Nie jest to dużo. Jak odpowiednio serwisowany to dlaczego nie. Myślisz że większość na rynku ma mniej ? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaki olej zalałeś ?

LIQUI MOLY 5W40 z normą VW 502.00 / 505.00.

 

2.8 V6 ma 501.00 / 502.00

 

więc chyba odpowiedni?

 

 

mam passata 2.8 v6 i nie ma w nim odcięcia obrotów "odcinki"

u mnie też tak jest

Edytowane przez bl4dy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie może czy w tym silniku o oznaczeniu AMX można wymienić termostat bez ściągania paska rozrządu? Chcę się sam za to zabrać, ale chcę to zrobić bez ściągania paska ani kombinowania przy nim, ponieważ na tym się kompletnie nie znam. Wiecie coś na ten temat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiecie może czy w tym silniku o oznaczeniu AMX można wymienić termostat bez ściągania paska rozrządu? Chcę się sam za to zabrać, ale chcę to zrobić bez ściągania paska ani kombinowania przy nim, ponieważ na tym się kompletnie nie znam. Wiecie coś na ten temat?

 

Legendy mówią że można ale nie wyobrażam sobie tego za bardzo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy w 2.8 V6 reguluje się zawory?

 

Moje po wymianie oleju zaczęły dosyć głośno klekotać.

 

Podbijam, wie ktoś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie - zawory są regulowane "szklankami".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Jak włączam klime to na wolnych obrotach silnik zaczyna troche świrować, dławi sie, spadają obroty i po chwili wracają do normy i tak co 3-4 sekundy z mniejszymi bądź większymi przerwami. Do tego jak przyspieszam z małych obrotów to czasami "trzęsie" samochodem lub inaczej mówiąc przerywa podczas przyspieszania, ten drugi objaw pojawia się nawet bez włączonej klimy. Jakieś pomysły?

 

ktoś pomoże?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie - zawory są regulowane "szklankami".

Czyli jak głośno chodzą to wina szklanek i trzeba je wymienić?

 

Pytanie też jakie mogą byś skutki złej pracy zaworów? Nie wiem czy to ma większy związek, ale oleju bierze mi jakieś 500 ml na 1k km.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

ktoś pomoże?

 

świece/kable/cewkę masz ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak sprawdzić kable/cewke czy działają poprawnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak sprawdzić kable/cewke czy działają poprawnie?

cewke - nie wiem

kable - mnie kopnęły, to wiedziałem, że mam do wymiany :)

 

Możesz sprawdzić w ciemności czy nie przebijają, czy nie widać iskier skaczących po kablach. Nigdy tego nie robiłem, ale widziałem kiedyś jakiś filmik howto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Legendy mówią że można ale nie wyobrażam sobie tego za bardzo.

 

Ja wymieniałem u siebie ale chyba w Audi A6, tam jest więcej miejsca z przodu. Oczywiście bez zdejmowania zderzaka.

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/40586-Wymiana-termostatu-2-8-V6-30V-ACK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cewka jakby padla to by Ci silnik caly czas nierowno pracowal (nawet bez klimy).

Kable sprawdzisz latwo. W nocy otwierasz maske i psikasz spryskiwaczem jakims po kablach. Jak bedzie przebicie to zauwazysz iskre...

Na moj gust kwestia niepoprawnej pracy przy klimie to cos z altkiem/regulatorem napiecia lub opor na sprezarce klimatyzacji. Ale gdybac to sobie mozna...

Sprawdz te kable, a potem szukac dalej trzeba.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Ps. Cewki sprawdzisz tez latwo. Wyciagasz po jednej. Odpalasz auto i jak bedzie chodzic gorzej to przechodzisz do nastepnej. Jak trafisz uszkodzona to auto bedzie chodzilo tak jak przed wyjeciem. I w ten oto sposob znajdziesz uszkodzona cewke. Nie mniej jednak jesli na jalowym biegu, silnik pracuje rowno (bez klimy) to cewki beda sprawne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ps. Cewki sprawdzisz tez latwo. Wyciagasz po jednej. Odpalasz auto i jak bedzie chodzic gorzej to przechodzisz do nastepnej. Jak trafisz uszkodzona to auto bedzie chodzilo tak jak przed wyjeciem. I w ten oto sposob znajdziesz uszkodzona cewke. Nie mniej jednak jesli na jalowym biegu, silnik pracuje rowno (bez klimy) to cewki beda sprawne.

 

Silnik na jałowym biegu pracuje bardzo równo dopiero jak załączam klime to zaczyna sie nierówna praca. Po tym jak wyłącze klime i sam nawiew dmucha to chwile pochodzi nie równo i sie uspokaja.

 

Jakiej firmy kable zapłonowe polecacie? NGK o połowe tańsze od beru czy bremi, troche dziwna sprawa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Silnik na jałowym biegu pracuje bardzo równo dopiero jak załączam klime to zaczyna sie nierówna praca. Po tym jak wyłącze klime i sam nawiew dmucha to chwile pochodzi nie równo i sie uspokaja.

 

Na moj gust to sprezarka stawia opor... ewentualnie powiedz mi czy nie masz tak, ze jak podnosisz 2 szyby jednoczesnie to one powoli sie podnosza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Silnik na jałowym biegu pracuje bardzo równo dopiero jak załączam klime to zaczyna sie nierówna praca. Po tym jak wyłącze klime i sam nawiew dmucha to chwile pochodzi nie równo i sie uspokaja.

 

Na moj gust to sprezarka stawia opor... ewentualnie powiedz mi czy nie masz tak, ze jak podnosisz 2 szyby jednoczesnie to one powoli sie podnosza?

 

szyby podnoszą sie tak samo szybko nie wazne czy jedna czy dwie naraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Jakiej firmy kable zapłonowe polecacie? NGK o połowe tańsze od beru czy bremi, troche dziwna sprawa :)

 

ktos coś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ktos coś?

Ja zrobiłem cały układ zapłonowy na oddzielnych cewkach tak jak w 1,8 t koszt podobny jak samych kabli a wyeliminujesz cewki i kable raz na zawsze tu masz cały temat na którym ja się wzorowałem https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.a6klub.pl/ack-28-193-km-uklad-zaplonowy-na-oddzielnych-cewkach-vt68838.htm&ved=0ahUKEwiVp62Au5fVAhWNzRoKHa41DYEQFghuMBU&usg=AFQjCNEXmLZ0k1u1Pbi1WPpaN6JJ48AC_Q

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności