ToniK Zgłoś #4601 Napisano 1 Czerwca 2017 Drodzy koledzy nie mogę znaleźć konkretniej odpowiedźi a zależy mi na czasie więc pytam o skrzynie biegów zamienna do 2.8 V6 4 MOTION o oznaczoniu Far Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ToniK Zgłoś #4602 Napisano 2 Czerwca 2017 Ślizgi w skrzyni biegów da się naprawić czy lepiej szukać innej skrzyni? Wie ktoś jaki jest ewentualnie koszt takiej naprawy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ThePushUP Zgłoś #4603 Napisano 12 Czerwca 2017 Witam wszystkich mam zamiar kupic do passata jakies wydechy koncowe macie moze jakies ktore sa warte uwagi u siebie ?? - - - - - aktualizacja - - - - - Jeszcze jedno pytanko mam passata 2.8 v6 i nie ma w nim odcięcia obrotów "odcinki" tylko jest odcinka paliwa czy kazdy tak miał czy mozna to jakos ustawic czy inne komputery moze to maja ?? mam oznaczenie ACK silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Surkey Zgłoś #4604 Napisano 14 Czerwca 2017 Komputer raczej tu nie nic do tego. Ja bym zaczął od wymiany świec, przewodów WN ewentualnie cewki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fudi Zgłoś #4605 Napisano 15 Czerwca 2017 Hej, chcę kupić dokładkę z PDC od W8 z wycięciami. Jakiej średnicy końcówki wejdą pod tą dokładkę? Widziałem, że na forum polecają ultera i myślałem o czymś takim: http://ulter.com.pl/pl/offer/endings/double/347 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojciechN Zgłoś #4606 Napisano 24 Czerwca 2017 Witam wszystkich serdecznie. Posiadam Paska B5 2,8 AQD i od kilku miesięcy nie mogę dojść do ładu z jednym problemem. Mianowicie auto po przejechaniu kilku-kilkunastu km wyrzuca błąd abs i kontroli trakcji i tak na prawdę nic dalej się nie dzieje pod warunkiem, że podróż nie jest zbyt długa. Po każdej trasie dłuższej niż ok 100km auto zaczyna gubić płyn hamulcowy. Zwykle z okolic łączenia pompy hamulcowej z serwem, ale raz też wywaliło z pompy ABS. Najdziwniejsze jest to, że pompa jest sucha, wszystkie uszczelki ok i po rozłożeniu i złożeniu wszystkiego od nowa nie cieknie aż do następnej dłuższej trasy. Czy ktoś ma jakiś pomysł o co w tym wszystkim chodzi? Ja już straciłem nadzieje a chyba 15 już z kolei mechanik rozkłada ręce... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob82 Zgłoś #4607 Napisano 26 Czerwca 2017 Witam,mam problem z temperaturą silnika caly czas nagrzewa się do prawie 100stopni,mały wentylator załącza sie przy 95 i sie nie wyłącza.okazało się że mam uszkodzony czujnik temp ten przy chłodnicy,wymieniłem na nowy i dalej to samo.wiskoza niby się kręci więc powinna być ok.Termostat teżwymieniony niedawno przy okazjiwymiany rozrzadu.Płyn w porządku.Jakies pomysły gdzie szukać.Ps czujniki wymienione oba na nowe i dalej blisko 100stopni. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4608 Napisano 26 Czerwca 2017 Witam,mam problem z temperaturą silnika caly czas nagrzewa się do prawie 100stopni,mały wentylator załącza sie przy 95 i sie nie wyłącza.okazało się że mam uszkodzony czujnik temp ten przy chłodnicy,wymieniłem na nowy i dalej to samo.wiskoza niby się kręci więc powinna być ok.Termostat teżwymieniony niedawno przy okazjiwymiany rozrzadu.Płyn w porządku.Jakies pomysły gdzie szukać.Ps czujniki wymienione oba na nowe i dalej blisko 100stopni. Pozdrawiam walnięta uszczelka pod głowicą też daje takie objawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob82 Zgłoś #4609 Napisano 26 Czerwca 2017 Na uszczelkę nic nie wskazuje,olej ok,płyn też brak jakichkolwiek ciśnień w układzie.Zaczne od wiskoza jutro będzie nowa na 100 sprawna,potem będę zajmował chłodnice i szukał wygląda to tak jakby był ograniczony przepływ w układzie i płyn wolniej przepływał i przez to się bardziej grzał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob82 Zgłoś #4610 Napisano 27 Czerwca 2017 Wiskoza zmienione temperatura na postoju 98stopni wisko i wiatrak elektryczny nie dają rady schłodzić płynu.Jakies podpowiedzi może.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4611 Napisano 27 Czerwca 2017 Wiskoza zmienione temperatura na postoju 98stopni wisko i wiatrak elektryczny nie dają rady schłodzić płynu.Jakies podpowiedzi może.... A korek w zbiorniczku wyrównawczym dobrze trzyma ciśnienie? Tzn jak odkręcasz na ciepłym to słychać syczenie? Bo jak nie będzie odpowiedniego ciśnienia w układzie to pompa będzie mielić płyn na małym obiegu. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4612 Napisano 27 Czerwca 2017 Witam. Jaki olej idzie do skrzyni manualnej 2.8 99r. ? 75w90 czy 75w80? jakie normy musi spełniać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4613 Napisano 27 Czerwca 2017 75w90 :kciuczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4614 Napisano 27 Czerwca 2017 Witam. Jaki olej idzie do skrzyni manualnej 2.8 99r. ? 75w90 czy 75w80? jakie normy musi spełniać? 75w90 norma gl4 wchodzi 3 litry Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4615 Napisano 27 Czerwca 2017 a norma gl 5 juz nie bedzie pasować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4616 Napisano 27 Czerwca 2017 a norma gl 5 juz nie bedzie pasować? Gl4 to minimum tak że może być i gl 5 Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob82 Zgłoś #4617 Napisano 28 Czerwca 2017 Korek podmieniałem nic się nie zmienia, w piątek zrzucam przód i zmienię termostat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4618 Napisano 28 Czerwca 2017 Korek podmieniałem nic się nie zmienia, w piątek zrzucam przód i zmienię termostat. A pompę wymieniałeś przy okazji rozrządu bo może ona słabo pompuje ten płyn, brat miał tak przy bmce. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob82 Zgłoś #4619 Napisano 29 Czerwca 2017 Kompletny rozrząd nowy wsadzony wraz z pompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob82 Zgłoś #4620 Napisano 1 Lipca 2017 (edytowane) Proszę o podpowiedź,jaki numer i kolor ma czujnik temperatury na węży przy chłodnicy.Z góry dziękuję i pozdrawiam Dla potomnych numer 078919501c kolor czarny. Edytowane 3 Lipca 2017 przez bob82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach